Instagram heeft uitleg gegeven hoe de feed wordt samengesteld, zodat je een beter inzicht krijgt welke berichten je te zien krijgt. Ook willen de makers een aantal misverstanden rondom Instagram uit de wereld helpen.
Taalfout gezien of andere suggestie hoe we dit artikel kunnen verbeteren? Laat het ons weten!
Artikelcorrectie, spelfout of -aanvulling doorgeven?
Reacties: 3 reacties
JustinK
En het maakt niet uit of je meedoet aan Stories of Instagram Live, want de makers beweren dat je niet wordt benadeeld ten opzichte van mensen die wél elke dag een Story plaatsen.
Als normale gebruiker zeg ik ja inderdaad..
Als bedrijf zegt ik het tegenovergestelde.
Je wordt niet benadeeld inderdaad. Je hebt als bedrijf zijne nog een plek waar je interactie uit kan lokken. Een plek waar je mensen naar je profiel kan leiden. Waar je kan links kan gebruiken.
Ofwel.. instagram benadeeld je niet.. maar je benadeeld je eigen bereik als bedrijf.
JustinK
Heb laatst een onderzoek gedaan. Ik zal niet heel het onderzoek vertellen maar een belangrijk inzicht was het volgende:
Mensen die 7 tot 10 maal perdag een email ontvangen van een bedrijf ontvolgen dit bedrijf. (Logisch right?)
Mensen die 7 tot 10 maal perdag een post zien op social media van een bedrijf ontvolgen dit bedrijf
Mensen die 7 tot 10 story posts zien op insta of facebook ontvolgen het bedrijf niet. Omdat dit niet als irritant wordt gezien.
Wat wil zeggen dat je per dag als bedrijf 7 tot 10 aanbiedingen kan doen. Zonder dat dit als irritant ervaart wordt.
Stories zijn zo underrated;)
Jan-Wolter
Origineel geplaatst door JustinK
Wat wil zeggen dat je per dag als bedrijf 7 tot 10 aanbiedingen kan doen. Zonder dat dit als irritant ervaart wordt.
Stories zijn zo underrated;)
Die stories aanklikken is een keuze, die rommel in mijn feed niet 😣
Als normale gebruiker zeg ik ja inderdaad..
Als bedrijf zegt ik het tegenovergestelde.
Je wordt niet benadeeld inderdaad. Je hebt als bedrijf zijne nog een plek waar je interactie uit kan lokken. Een plek waar je mensen naar je profiel kan leiden. Waar je kan links kan gebruiken.
Ofwel.. instagram benadeeld je niet.. maar je benadeeld je eigen bereik als bedrijf.
Heb laatst een onderzoek gedaan. Ik zal niet heel het onderzoek vertellen maar een belangrijk inzicht was het volgende:
Mensen die 7 tot 10 maal perdag een email ontvangen van een bedrijf ontvolgen dit bedrijf. (Logisch right?)
Mensen die 7 tot 10 maal perdag een post zien op social media van een bedrijf ontvolgen dit bedrijf
Mensen die 7 tot 10 story posts zien op insta of facebook ontvolgen het bedrijf niet. Omdat dit niet als irritant wordt gezien.
Wat wil zeggen dat je per dag als bedrijf 7 tot 10 aanbiedingen kan doen. Zonder dat dit als irritant ervaart wordt.
Stories zijn zo underrated;)
Die stories aanklikken is een keuze, die rommel in mijn feed niet 😣