iPhone-applicaties worden niet alleen gemaakt door nerdy mannelijke programmeurs. Macenstein heeft een interview met de ontwikkelaar van het spelletje Fuzzle: Christina uit Estland, die dankzij een programmeercursus op school bezig ging met het ontwikkelen van software. Ze bedacht de gameplay en maakte de logica van het spel; een grafisch ontwerper en een Mac-expert zorgden voor de rest. En nee… Christina werd niet ingehuurd door Candy Cane omdat ze het zo leuk doet op foto’s.
Het team is nu bezig met een nieuwe puzzelgame, waarbij wat meer denkwerk komt kijken. “Iets als Sudoku, maar zonder getallen”. Een video van Fuzzle kun je hieronder bekijken.
Via: Macenstein
Taalfout gezien of andere suggestie hoe we dit artikel kunnen verbeteren? Laat het ons weten!
Zo dan,,
Ziet er niet verkeerd uit 😛
De app of de ontwikkelaar 😉
I love that accent..
Als ze nog 1 keer “balls” zeg, trek ik het niet meer! 😀
Zo knap is ze nou ook weer niet. -.-‘
do you like my ‘balls’ game 😉
@ Duke-Jay
inderdaad: Gaat op een gegeven moment niet meer om dat artikel.:D
lijkt me niet egt leuk als je vriendin meer van je iPhone afweet dan jij:P