Apple zal in de Britse Apple Store niet meteen de iPhone 3G met een abonnement kunnen aanbieden. De winkels zijn niet in staat om een kredietcheck te doen en het personeel heeft ook geen ervaring met het verkopen van abonnementen.
Taalfout gezien of andere suggestie hoe we dit artikel kunnen verbeteren? Laat het ons weten!
Artikelcorrectie, spelfout of -aanvulling doorgeven?
Reacties: 6 reacties
AlexTemora
Ik vind het eerlijk gezegd helemaal niet raar dat Apple kiest voor het klassieke verkoop model, wat me wel ontzettend stoort, is dat de iPhone op géén enkele manier legaal, simlockvrij en met garantie te verkrijgen is.
Waarom niet gewoon het toestel ook los voor 500 á 600 euro verkopen? Ik voel me zo beperkt in mijn keuze en vrijheid, en dat is niet het gevoel wat ik normaal associeer met Apple.
Om een iPhone 3G te krijgen MOET ik een T-Mobile abonnement afsluiten of mij wéér op het grijze schemergebied gaan begeven om een iPhone in handen te krijgen.
Dat zint mij totaal niet, en als ik niet zo’n ziekelijke gadgetfreak was die de 3G MOET hebben, zou ik het hele zootje boycotten, puur uit principe.
Niet dat Steve daar wakker van ligt, maar het is naar mijn gevoel een ommezwaai in dat waar Apple voor zou moeten staan.
Carel
Ik had het niet beter kunnen schrijven…
Fred vV
Je slaat de spijker keihard op z’n kop….
Robin
Inderdaad. Je hebt helemaal gelijk AlexTemora. Ik zit ook nog te twijfelen wat ik nou moet doen.
eM
Helemaal mee eens. En om heel eerlijk te zijn begrijp ik de strategie hier niet helemaal achter.
matthijs
Absoluut mee eens! begrijp het business model er achter ook gewoon niet. prima als T-mobile of welke provide dan ook een bedrag aan Apple betaald, de iPhone goedkoper aan de consument aan biedt en dat bedrag aan Apple weer terug verdient met een abonnement. Maar waarom Apple die telefoon dan niet ook direct aan mij wilt verkopen waarbij ik dan zelf dat bedrag betaal (of zelfs iets meer)? Mij volstrekt onduidelijk.
Ik vind het eerlijk gezegd helemaal niet raar dat Apple kiest voor het klassieke verkoop model, wat me wel ontzettend stoort, is dat de iPhone op géén enkele manier legaal, simlockvrij en met garantie te verkrijgen is.
Waarom niet gewoon het toestel ook los voor 500 á 600 euro verkopen? Ik voel me zo beperkt in mijn keuze en vrijheid, en dat is niet het gevoel wat ik normaal associeer met Apple.
Om een iPhone 3G te krijgen MOET ik een T-Mobile abonnement afsluiten of mij wéér op het grijze schemergebied gaan begeven om een iPhone in handen te krijgen.
Dat zint mij totaal niet, en als ik niet zo’n ziekelijke gadgetfreak was die de 3G MOET hebben, zou ik het hele zootje boycotten, puur uit principe.
Niet dat Steve daar wakker van ligt, maar het is naar mijn gevoel een ommezwaai in dat waar Apple voor zou moeten staan.
Ik had het niet beter kunnen schrijven…
Je slaat de spijker keihard op z’n kop….
Inderdaad. Je hebt helemaal gelijk AlexTemora. Ik zit ook nog te twijfelen wat ik nou moet doen.
Helemaal mee eens. En om heel eerlijk te zijn begrijp ik de strategie hier niet helemaal achter.
Absoluut mee eens! begrijp het business model er achter ook gewoon niet. prima als T-mobile of welke provide dan ook een bedrag aan Apple betaald, de iPhone goedkoper aan de consument aan biedt en dat bedrag aan Apple weer terug verdient met een abonnement. Maar waarom Apple die telefoon dan niet ook direct aan mij wilt verkopen waarbij ik dan zelf dat bedrag betaal (of zelfs iets meer)? Mij volstrekt onduidelijk.