Volgens de blog Scoopz kunnen Britse iPhone-bezitters niet upgraden naar de witte iPhone 3G. De witte variant van de iPhone is alleen bedoeld voor nieuwe klanten. Het probleem is namelijk dat huidige iPhone-bezitters naar Carphone Warehouse of O2 moeten gaan om de upgrade naar de iPhone 3G te regelen. De witte iPhone 3G is tot nu toe echter alleen verkrijgbaar via de Apple Store. Een telefoontje naar de winkel leverde opmerkelijke uitspraken op: “Oh nee meneer, er is geen witte iPhone, alleen zwart. U bent zeker in de war met de iPod?”
Andere winkelmedewerkers zeiden dat de witte iPhone alleen voor Pay As You Go-klanten is bedoeld of dat de witte iPhone pas in oktober beschikbaar komt.
AT&T heeft meer informatie bekendgemaakt over het nieuwe Text Accessibility Plan: speciale data-abonnementen voor doven. iPhone-bezitters betalen straks $50 per maand voor onbeperkt sms, internet en e-mailtoegang. Net als bij gewone iPhone-abonnementen zijn de databundels $10 per maand duurder dan de oude EDGE-bundels. Wil de dove gebruiker toch een poging doen om te bellen, dan kost dat 40 dollarcent per minuut. Geïnteresseerde gebruikers moeten zich met een speciaal formulier aanmelden. Zakelijke klanten met een handicap kunnen zich voor $65 aanmelden.
Taalfout gezien of andere suggestie hoe we dit artikel kunnen verbeteren? Laat het ons weten!
“Wil de dove gebruiker toch een poging doen om te bellen, dan kost dat 40 dollarcent per minuut.”
Ofschoon ik het nieuws over de grens een beetje probeer te volgen, is dit een brug te ver.
Gaat het hier om een dove die achteraf wel blijkt te kunnen horen..?
Of andersom?
Moeten ze hier ook doen ben zelf doof hou elke maand ongeveer 15 euro over op KPN Flex 20 abb en surf en mail totaal na 2 maanden steekt kpn de winst in eigen zak vaak een mail daarover gestuurt antwoord zo is het nu eenmaal ook bij vodafoon -telfort -t-mobiel en al je 6mb over de data bundel gaat gelijk een sms met dat je te veel gebruikt in die maand of je je gebruik wilt matigen maar de 15 euro winst praten ze niet over ze zijn daar zelf ook doof maar ook geestelijk gestort
neem aan dat dan met beelden gaat.
@Bacillus
stel dat de dove een niet dove vriend heeft en die wil ff bellen met de iphone van de dove…of was het een grapje???
Nee hoor geen grapje dat doe ik ook op mijn werk ik had eens 200 euro op een abb over heb wat collega,s naar hun familie in het buitenland laten bellen tot het bijna op was anders pikt kpn (in mijn geval ) het toch maar in
Met de gewone surf en mail abb of hoe ze heten bij de telecom aanbieders heb je niets aan die data bundels bijna overal is totaal ongeveer 200 a 250 mb wat er boven gaat is te veel
Als heel holland nu een iphone zou hebben dan moet er ook een abbonement voor komen want aan de berijkbaarheid van t-mobile heb je niets veel te slecht en belgie is nu ook niet zo ver
Sjaak: neem de goedkoopste sim only, en neem daarbij een internet bundel, betaal je 3-5 euro max p/m voor ’t bellen, wat je dus niet doet, + extra bundel voor internet en sms…
Blijft wel staan dat het heel netjes is van AT&T om zo’n abbonement aan te bieden. Ze hoèven het tenslotte niet te doen, maar doen het toch. In mijn opinie is het in deze tijd, waarin iedereen vooral aan zichzelf denkt, een mooi teken dat het ook anders kan.
Wanneer komt de eerste Nederlandse provider met zo’n human-interest model?
Bij proximus krijg je ook kortingen als je doof of slechthorend bent. (Andere providers weet ik niet)