Reacties voor: iPhone 3G kopen? Telfort-abonnees kunnen abonnement voor 14 juli opzeggen

Telfort-abonnees kunnen per 14 juli hun lopende abonnement opzeggen, omdat de algemene voorwaarden zijn gewijzigd. Da's goed nieuws voor Telfort-bellers die van plan zijn om een iPhone te kopen.
Gonny van der Zwaag | iCulture.nl - · Laatst bijgewerkt:

Reacties: 90 reacties

  1. Waarom doen ze dat? Wanneer gaat KPN of zal dat niet gebeuren?

  2. Hmm, ik heb telfort sim-only sinds maart in mijn iphone en het bereik valt mij in mijn huis zwaar tegen, maar daarvoor had ik t-mobile waarbij het bereik wel iets beter was maar eigenlijk nog ruk. Of is het bereik van een iphone sowieso niet echt best?

    Nu weet ik ff niet wat ik ga doen. Misschien toch maar vodafone en wachten tot de 3g gehacked is. Die t-mobile abbo’s zullen sowieso wel niet te betalen zijn…

  3. @ Sander

    Ligt in elk geval niet aan de Iphone.
    Ik heb een KPN abonnement en nooit problemen

  4. Ben benieuwd hoe het zit met mensen die bijvoorbeeld 3 maanden geleden een abonnement hebben afgesloten met een gratis (dure) telefoon (ofja gesubsidieerde telefoon), mogen die hun telefoon dan houden als ze nu opzeggen? Of moeten ze anders bijbetalen, waardoor ze min of meer toch met de nieuwe voorwaarden akkoord moeten gaan willen ze niet extra bijbetalen.

  5. ey vodafone lees dit is :d beter gaan jullie dit ook doen.

  6. Artikel is niet goed geinterpreteerd volgens mij. Dit is een eenmailge mogelijkheid tot opzegging voor 14 juli zoals ik het lees.

  7. In de titel staat per 14 juli. Dit moet zijn voor 14 juli

  8. Heeft ook niets met de iPhone te maken; het komt heel toevallig zo uit. Toevallig heb ik een Telfort-abo en toevallig heb ik al een iPhone… 😉

  9. maar waarom zouden ze dit doen, het is toch pure suicide dat ze allemaal naar de concurent gaan. blijkbaar bedoeling? maar why?

  10. Vanweg duurder worden helpdesk en dus wijziging algemene voorwaarden mogelijkheid tot opzeggen als je het er niet mee eens bent.

  11. Je kan dus op 11 juli een Iphone kopen, meteen opzeggen en klaar is kees 🙂
    3 dagen moet lukken stempel is bepalend

  12. Wacht even, dus ik hoef geen afkoopsom te betalen?

  13. ja maar je moet wel je mobiel die bij je abonnement zat inleveren volgens mij!

  14. Nou ik zie dat nergens staan hoor dat je dan je mobiel moet inleveren, om er zeker van te zijn kan je natuurlijk gewoon de klantenservice bellen

  15. nou ik had dat gelezen op de telfort pagina een week geleden. maar blijkbaar is er dat weer afgehaald ofzo

  16. Thanks,

    Ik heb een Telfort abonnement dat ik niet gebruik, dat zou eigenlijk in oktober aflopen. Dat scheelt toch zo’n 100 euro.

  17. Ik heb net even met Telfort gebeld. Je hoeft geen afkoopsom of iets dergelijks te betalen. De medewerker had het er nog wel over dat er telefonisch een klacht ingediend moet worden, maar dat lijkt me geen probleem.

    Als je je nummer wilt behouden kan dat ook, het nummer kan dan vanaf 14 juli door T Mobile worden overgenomen:)

    Ik ga mijn abbo binnekort dus opzeggen en mijn iPhone 1.0 te koop aanbieden:D

  18. Mooi, hebben we weer een nieuwe voorwaarden om uit te pluizen! Maar ja, T-Mobile komt hier toch nooit. Gezien de brakke ontvangst vergeleken met het KPN netwerk van Telfort. Maar het is leuk voor de mensen die een iPhone willen hebben via T-Mobile. Ik wacht wel dat mijn vriendjes in China me weer bellen voor een mooie lading iPhone 3G voor 245euro/stuk zoals de vorige keer 😀

  19. Maar ik meot dus serieus gaan opbellen, ja ik heb een klacht jullie tarieven voor de klantenservice gaan omhoog, boeiend zeg. Moet ik dan ook serieus boos gaan doen of snappen ze zo ook wel dat ik alleen mijn contract wil opzeggen:p

  20. @ GJ, waarom moet je opbellen? Er staat toch schriftelijk opzeggen.
    Je hoeft toch niet boos te zijn. Gewoon opzeggen en klaar.
    Vergeet niet dat je per 14 juli dan ook uit de lucht bent en je nummer dus kwijt bent.

  21. Op de Telfort site, staat nergens dat je hun moet bellen voor een contractbeëindiging. Er staat alleen dat jij je contractbeëindiging schriftelijk moet indienen. Ik heb mijn opzegging zojuist op de post gedaan, verwacht binnen één week een schriftelijke bevestiging.

  22. Volgens mij is het onzin dat je een klacht moet indienen.
    Bij wijziging van algemene voorwaarden in het nadeel van de klant is de aanbieder verplicht alle klanten op de hoogte te stellen. Daarnaast mogen alle klanten die onder de oude algemene voorwaarden vallen tot een bepaalde periode na de aankondiging (in dit geval tot 14 juli) kosteloos en zonder problemen opzeggen, indien zij het niet eens zijn met de nieuwe algemene voorwaarden.

    Het lijkt me dus dat je gewoon kan opzeggen, met als reden dat je het niet eens bent met de wijziging. Als Telfort dit ziet als een klacht, het zij zo, maar volgens mij hoef je wettelijk gezien niet eens een reden op te zeggen, naast dat je aangeeft dat je niet met de nieuwe Algemene Voorwaarden akkoord gaat.

    Overigens: al dat gezeik over T-mobile. Ik bel al jaren naar volle tevredenheid met T-Mobile en merk alleen maar vooruitgang in bereik. Nu en dan als je door weilanden rijdt, ver buiten de bewoonde wereld is het bereik iets minder, of midden op de veluwe. Verder nooit problemen, dus ik snap al dat gezeur over bereik niet helemaal.

  23. Ik heb dus ook net m,n telfort abonnement opgezegd.

    Voor mij is de tariefs wijziging een geschenk uit de hemel !

    Nu nog ff afwachten wat de iphone 3g gaat kosten bij het abonnement, en als dat te doen is, dan kunnen ze mij als iphone gebruiker toevoegen aan de inmiddels lange lijst van iphone gebruikers.

  24. Ik had achteraf een beetje spijt van Telfort. Telfort heeft een heel onduidelijk online systeem om je gebruik in te zien. Voorheen met Debitel/KPN kon ik van dag tot dag mijn verbruik bijhouden. Nu is het steeds een verrassing, en zie ik pas achteraf wat ik verbruikt heb.

    Ik moet normaal gezien nog 15 maanden, maar ga in iedergeval ook opzeggen, en een IPhone 3G nemen met een T-Mobile abonnement. Nu heb ik al een IPhone 1.0, en ben ik erg tevreden over.

    Gezien de ‘selecte’ groep van IPhone gebruikers denk ik dat het voor Telfort gemiddeld genomen wel meevalt, maar een tegenvallertje is het wel voor ze lijkt me.. wat je noemt inderdaad een ‘ongelukkige samenloop van omstandigheden’.

  25. Ok, Stel voor ik skuit morgen een nieuw contract aan, teken ik nu nog voor de oude voorwaarden? En kan ik dan voor 14 juli het contract weer opzeggen?

  26. Is het opzeggen voor 14 juli ook mogelijk als je net een contract hebt afgesloten? Mijn contract gaat pas 26 augustus 2008 in?.

  27. Even kijken,als ik het goed begrijpen heb,ik heb een abon. Met toestel aangeschaft via gsm.nl van telfort in maart. Dus als ik nu ga opzegen betekent dat ik die toestel mag houden of niet ? Ik wil graag ook een iphone abon. Via t-mobile….

  28. hoe doe je dat dan als je je nummer wil behouden?

  29. @ibinco Nee, je sluit nu een abbo af met de nieuwe voorwaarden….

  30. Volgens mij is het zo dat als je je nummer wilt meenemen naar een nieuwe provider (in dit geval T-Mobile) dat je dan zelf je abonnement juist NIET op moet zeggen, maar dat T-Mobile dit voor je doet. Anders kunnen ze het nummer volgens mij niet meenemen. Ik ga het iig. nog wel even goed uitzoeken allemaal. 3 juli komt er iig. meer informatie omtrend de abonnementen/prijzen, ik wacht dus in spanning af.

    Ik zit momenteel ook bij Telfort (nog een half jaar of zo, a 20 euro p/m, da’s dus 120 euro’s wat ik uitspaar). Ik heb voor deze Telfort-actie maar 1 woord voor: ubercool…! een geschenk uit de hemel!

    Zie: http://www.bellen.com/content/nummerbehoud-informatie-mobiel.aspx

  31. lullig is dat als je geen contract meer hebt, zoals ik je toch een opzegtermijn hebt van 3 maanden.
    Maar dat probleem lijkt nu dus opgelost maar de vraag is dus wel of dat opzeggen per direct kan of dat je evengoed nog aan die 3 maanden vast zit

  32. voor alle duidelijkheid: als je onlangs een telfort abbo hebt afgesloten en voor 14 juli afsluit, is het mobieltje dan van jou of moet je terugsturen

    EN

    Als je hebt afgesloten voor 14 juli (terwijl het eigenlijk doorliep tot volgend jaar) moet je dan per se een iphone nemen of mag je doei telfort zeggen en bedankt voor het gratis mobieltje?

    @admin dit is wat iedereen zich afvraagt
    we willen graag duidelijkheid

  33. Ik heb 3x gebeld om het te informeren:

    1. Stuur een brief aan Telfort dat je je abbo wil stop zetten
    2. Zet hierin per 14 juli blabla etc etc wegens algemene voorwaarden wijziging
    3. Zet erbij dat je graag je nummer als Telfort PREPAID wil laten omzetten
    4. Vraag om een bevestiging voor bovestaande

    5. N’joy 🙂

    PS: Super actie! Ik heb mijn abbo 2 maanden geleden verlengd bij Telfort.. wiehoe!

  34. @eppo…

    Ik werk zelf in een telecomwinkel en heb vandaag nog een telfort contract aangesloten. De datum op de algemene voorwaarden is 15 april 2008. In principe teken je dus nog voor de OUDE voorwaarden..

  35. Nou dikke shit dit! Ik heb twee weken geleden mijn abbo verlengt om een iPhone te krijgen. Dus ik kan hem nu weer opzeggen voor een 3G?? Dat zal HY-LA-RISCH zijn!!

  36. Ik kom een hoop webwinkels tegen met nog de oude algemeene voorwaarden, zelfs uit 2004. Wat nou als ik gewoon toch eentje afsluit en dus teken voor die voorwaarden. Ze kunnen mij toch niks maken op moment dat ik een paar weken later opzeg. Ik heb getekend voor bepaalde voorwaarden, punt.

  37. Ik heb 2 maanden geleden een telford sim-only abonnement aangeschaft met web-walk voor in mijn huidige iPhone.
    Dit gaat de 25ste van deze maand (juni) in.
    Toen ik hoorde dat T-mobile met de iPhone komt had ik spijt.
    Nu kan ik dus opzeggen terwijl ik mijn simkaartje nog niet eens heb gebruikt?

    Great!

  38. Dit is lekker zeg, had nog 6 maanden te gaan….nu per 14 Juli zeg ik toedeloe telfort

    Alleen nummerbehoud gaat moeilijk worden….. aangezien je een Iphone abonnement pas 11 juli kan afsluiten…..

  39. mag je mobiel wel houden dan als je hebt afgezegd en geen boete betalen??

  40. Yep net met Telfort gebeld, geen boetes en geen telefoon inleveren ;P

  41. @Jack

    Een grap of serieus? 😀 anders cancel ik gelijk mijn abbo. ik wil niet een telefoon inleveren waarvoor ik 200 euro heb betaald exclusief abbo.

  42. Nogmaals voor de mensen die niet goed gelezen hebben 🙂

    Ik heb 3x gebeld om het te informeren:

    1. Stuur een brief aan Telfort dat je je abbo wil stop zetten
    2. Zet hierin per 14 juli blabla etc etc wegens algemene voorwaarden wijziging
    3. Zet erbij dat je graag je nummer als Telfort PREPAID wil laten omzetten
    4. Vraag om een bevestiging voor bovestaande

    5. N’joy 🙂

    PS: Super actie! Ik heb mijn abbo 2 maanden geleden verlengd bij Telfort.. wiehoe!

  43. @helios

    sorry maar dat is geen antwoord op mijn vraag…:S
    ik weet niet of je je mobiel mag houden als je canceled.

    that’s the question:P

  44. Hee Jay,

    Bel met telfort ze zullen je vraag meteen beantwoorden.

    JE HOEFT NIETS IN TE LEVEREN

    :D:D

  45. Nou, Er is mij gewoon verteld dat ik mijn toestel moet inleveren, hoe ze dit willen gaan doen is voor mij een raadsel. MIschien zeggen ze dit om nu wat mensen af te schrikken?

  46. pfff, mijn 1ste iPhone van telfort is toch bekrast en gedeukt, mogen ze van mij best terug nemen hoor ^^.
    Maar ok, timing is perfect.

  47. Klopt Ibix,

    Ik heb ook even een dubbelcheck gedaan d.m.v. een medewerker van Telfort te spreken. Het is inderdaad mogelijk om je abo op te zeggen, zowel als deze al actief is of nog actief moet worden. Ik heb ipv een mobiel voor een navigatiesysteem gekozen, maar deze moet ik wel inleveren.

    Ze heeft het volgende gezegd: Schrijf een brief en leg daarin duidelijk uit dat je je abo wil opzeggen i.v.m. het niet akkoord gaan van de tariefwijzigingen.

    Je krijgt een brief teruggestuurd met daarin een bevestiging van opzeggen en instructies over wat te doen met je mobiel; in mijn geval navigatiesysteem.

    Maar ja, een navigatiesysteem kost niet veel meer tegenwoordig en je krijgt weer een vette iphone ervoor terug!

    Ben alleen benieuwd of ze 13 juli om 10 uur ‘s ochtends al uitverkocht zijn.

  48. @ julian,

    Maar hoe willen ze dit voor elkaar krijgen het lijkt me echt een logistieke hel. Het kost ze echt veel meer geld om dit te regelen. Ik ga echt geen kosten maken om daat ding terug te sturen. Ze moeten het dan komen halen, en dan wel voor alle abbonees die nog meer dan 6 maanden te gaan hebben en de abbo willen opzeggen. bizarre!

  49. @ Ibix

    Ik weet het, ik heb ook geen idee. Maar het lijkt me logischt dat ze een doos naar je toe sturen die je moet retouneren. Meestal zit er dan al een sticker bij met port betaald, en afleveren bij het postkantoor. Ik heb zelf regelmatig dingen zo moeten versturen als ze kapot waren en er zat nog garantie op.

    Maar ja, natuurlijk hebben ze ook al rekening gehouden met het verlies wat ze gaan lijden. Een telefoon kopen ze in voor de inkoopsprijs. Je krijgt dan wel een leuk mobieltje, maar de kosten die je maakt met je abonnement, betaal je je mobieltje 10 keer terug aan de provider (70% belt over hun bundel heen).

    Waarschijnlijk hebben ze er ook rekening mee gehouden dat de gemiddelde Nederlander de voorwaarden wel accepteert (te veel moeite om te schrijven en/of het eventueel kwijtraken van hun nummer), een heleboel het nieuws niet eens te horen krijgen (voor mij was het ook puur toeval dat ik het las op deze site). Door te tarieven te verhogen zullen ze het verlies wel weer binnen een paar jaar terug verdienen. Voor alle lezers hier komt het natuurlijk mooi uit i.v.m. de nieuwe iPhone, want dat is voor 80% van de bezoekers op deze site de reden om op te zeggen, toch?

    Dit zouden enkele argumenten kunnen zijn. Maar ja, ik vind het prima en heel netjes van ze.

  50. Ik heb net ook maar even Telfort gebeld. Ik kreeg volgens mij iemand aan de lijn die er net 5 minuten werkt. Ze moest bij elke vraag navraag doen.
    Mij werd verteld dat als je een 2jarig abonnement hebt, en je telefoon een jaar of langer, je de telefoon niet hoeft in te leveren. Als je de telefoon korter hebt dan een jaar moet je deze wel inleveren. Maar goed, als de iPhone gelijk uitverkocht is zit ik natuurlijk zonder telefoon, en daar heb ik geen zin in. Dus het behoud van mijn telefoon ga ik mooi zo lang mogelijk rekken.
    Je moet de telefoon trouwens gelijk met die brief meesturen. Dus je krijgt niet een of ander pakketje, en voor de kosten draai je zelf op.
    Aangezien dit niet op de site staat vermeld ga ik natuurlijk wel een beetje tegenstribbelen.

  51. @Ingmar

    Dit lijkt me dus echt onwaarschijnlijk. Hoe willen ze bijvoorbeeld bij 2call.nl (webshop waar ik mijn abbo heb besteld) de subsidie gaan terugeisen. Ik heb een toestel van 2call.nl gekregen, zij krijgen vervolgens een subsidie van telfort op basis van miijn afgesloten contract.

    Mijn toestel is trouwens redelijk verrot. Wat gaan ze in godsnaam doen met dat ding. Het is volgens mij bangmakerij.

  52. Ik ben net even langs de telecomwinkel geweest waar ik het contract heb afgesloten. Zij zeiden dat mijn navigatiesysteem (lees ook telefoon) los staat van het abonnement wat je hebt afgesloten.

    Toestel opsturen of niet… ik heb de brief in ieder geval opgestuurd en ik zie wel wat er gaat gebeuren. Ik hou jullie in ieder geval op de hoogte

  53. Ik geef ook alleen maar door wat die beginnersmiep mij vertelde. Ik ga m ‘n telefoon ook alleen opsturen als Telfort mij daar echt toe dwingt. Telefoon,bel-minuten en sms’jes waren onderdeel van het contract. Aangezien zij contractbreuk plegen ben ik het niet eens met het inleveren van mijn telefoon.

  54. @ ingmar

    No worries, bedankt voor jouw inbreng. Maar ik zat te denken bij sommige abos krijg je zelfs tv’s, koelkasten,, autos noem het maar op. Wat moet telfort met een magnetron bijvoorbeedl?!

    Ik heb dit ooit bij orange meegemaakt een paar jaar geleden en toen hebben ze ook niet om mijn toestel gevraagd.

  55. @ibinco

    Ik maak me ook niet echt zorgen, desnoods rek ik het inleveren van mn huidige telefoon net zolang tot ik de iPhone heb, tot die tijd gooi ik er wel een prepaid kaartje in.
    We zullen zien waar het schip strand

  56. Ik denk ook niet dat ze er om gaan vragen. Geen idee wat Telfort met mijn navigatiesysteem moet gaan doen… Misschien zodat een medewerker de weg kan vinden van zijn bureau naar de koffiecorner? :p

  57. als je met je abo een telefoon hebt gekregen lijkt het me wel raar dat je die gewoon mag houden zonder af te betalen :S Maar komt inderdaad mooi uit voor iedereen die een iphone wil. Ik wacht nog even met opzeggen tot er meer bekend is over de abonnementen van t-mobile.

  58. En? Heeft iemand al bericht gehad van Telfort?!

  59. @Ibinco

    Daar wacht ik dus ook de hele tijd op, antwoord van iemand? moet je telefoon nou inleveren?

  60. Ik heb de brief vrijdag opgestuurd. Dus ik denk dat ik aanstaande vrijdag post ontvang van Telfort.

  61. kan dit nergens vinden op telfort.nl en mijntelfort.nl???

    linkje miss?

  62. @bramsko,

    Lees het start post goed, daar staat de link vermeld.

  63. Ik heb afgelopen zaterdag met de post een brief verstuurd en vandaag een sms gekregen dat mijn brief binnen is en wordt behandeld, ik krijg binnen twee weken bericht thuis.

  64. Ik wil nog even wachten tot de prijzen van t-mobile enzo bekend zijn, volgens mij is dat 3 juli. Als ik daarna besluit de brief naar telfort te sturen dan heb ik neem ik aan tog wel genoeg tijd? of willen ze alles voor 14 juli ook echt rond hebben?

  65. als jullie inloggen op mijntelfort.nl zien jullie dan jullie eigen toestel staan onder “toestelgegevens”?

  66. stel dat je je telefoon “kwijt” bent of hij is gewoon verrot of gestolen. Kunnen ze toch niks mee, of aan het leger des heils geven.

  67. Ik heb een mail terug gekregen van telfort waarin ze melden dat het “moeten inleveren van je telefoon” onjuiste informatie was. Ze hebben daar ook excuses voor aangeboden. Opzeggen is dus kosteloos, en je telefoon mag je houden. Prima geregeld dus

  68. mooi.. ff mun abonnement opzeggen.. is wel leuk want hierdoor verlies je nix.. voor dat ene maandje mss ff prepaid dan maar, maar waarom zou Telfort zoiets eigenlijk doen, maken ze toch alleen maar verlies mee??

  69. @ Ingmar

    Bedankt voor deze informatie. Ik denk dat het bij een hoop mensen deze brandende vraag nu beantwoord is.

    @ Jack

    Ze doen dit omdat jij getekend had met hun vorige voorwaarden. Als zij tarieven wijzigen zonder jou hierover te informeren, kun je hier tegen protesteren en/of misschien wel een rechtsspraak aanspannen. Om dit te voorkomen bieden ze je dus de oplossing om je contract te verbreken. Mocht je niks van je laten horen dan stem je stilzwijgend toe met hun nieuwe tarieven.

  70. @julian.

    Graag gedaan. Volgens mij is het ook zo dat Telfort eigenlijk zelf contractbreuk pleegt. Daarom heb je als Telfort abonnee de keuze om dat te accepteren en door te gaan, of om de boel stop te zeggen zonder dat je dat zelf iets kost

  71. Ja klopt. En om een hele justitiële rompslomp te voorkomen bieden ze je dus deze keuze. Wel zo netjes van Telfort, maar wettelijk ook verplicht denk ik.

    Dus ik hoop dat bij deze je vraag beantwoord is Jack

  72. dat is het zeker, bedankt

  73. @ingmar

    Bedankt voor de toelichting. ik heb echter nog 1 vraag!

    Hoelang geleden heb jij je contract afgelsoten?!

  74. Hmm als je de telefoon mag houden betekent dit dat als je nu een abonnement aflsuit op een website waar de voorwaarden niet up to date zijn en daarna gewoon afzegt je een gratis telefoon hebt! Hoop voor telfort dat ze wel al voorzorgmaatregelen hebben getroffen.

  75. wat als ik mijn abonnement al heb opgezegd, kan ik nog een keer opzeggen? Ik heb 2 weken geleden bevestiging ontvangen dat het per 09 september zou beeindigen. Kan dit nu naar 14 juli?

  76. hmm dat is moeilijk te zeggen. In principe ben je nog aangesloten tot september onder hetzelfde contract, dus het zou dan wel moeten kunnen. Zou even met de klantenservice bellen

  77. @ ibix

    9 maanden terug heb ik mijn abonnement verlengd met 2 jaar en daarbij een LG Prada gekozen.
    Daarvoor was ik al 2 jaar klant. Dus ik ben net geen 3 jaar klant geweest van Telfort

  78. Als je je abonnement opzegt bij telfort zitten er nog kosten aan? weet iemand dat zo?

    Heb in maart een abbo afgesloten bij telfort.

    Alvast bedankt voor de reacties.

    aYdO.

    EDIT:

    Sorry mensen heb de boel niet goed gelezen mijn vraag is beantwoord.

  79. Mischien is het al eerder vermeld in een van de reacties hier.
    Maar nogmaals, ik hbe net de klantenservice gebeld en zij hebben me zelf gezegd dat het enige wat je moet doen als je je contract wil stop zetten alleen een brief moet opstuten naar hun.
    Vermeld in deze brief -de reden (wijzigen van tarieven)
    -je telefoonnummer
    -je klantnummer
    -en of je je simkaart wil houden als preypaid

    Overigens heb ik ook gevraagd hoe het zit met het bijgeleverde toestel.
    Het antwoord hierop was, omdat de contractbreuk van de kant van telfort komt mag de consument (wij dus ) het toestel gewoon houden.

    Vergeet niet je brieg voor 14 juli op te sturen.

    Ik hoop dat jullie iets aan deze info hebben gehad.

    Groeten Benny

  80. Iemand al bericht van Telfort? Ik wacht namelijk al bijna 2 weken en heb nog steeds niet te horen gekregen, dan behalve een smsje met dat ze binnen 2 weken zouden reageren.

  81. Ik heb na drie weken toch maar eens met Telfort gebeld. Ze zeiden dat de brief was ontvangen (goh, na drie weken al?) en in behandeling is. Een bevestiging hiervan krijg ik sowieso voor 14 juli. De reden van vertraging kon niet worden aangegeven.

  82. Heb zojuist mijn bevestiging binnen gekregen!

    Ik had hun zaterdag een mailtje gestuurd om te vragen, waarom het allemaal zo lang duurde.

    De reactie die ik terug kreeg:

    Hartelijk dank voor uw e-mail aan Telfort.

    Onze systemen hebben helaas wat vertraging opgelopen met het beantwoorden van de brieven. Daarvoor ons oprecht excuus. Deze week heeft u de bevestiging binnen. Volgens onze systemen is deze namelijk verstuurd. Per 14 juli heeft u bij ons geen abonnement meer.

    Heeft u nog vragen? Kijk dan op telfort.nl/klantenservice. Hier vindt u eenvoudig en snel antwoord op al uw vragen.

    Met vriendelijke groet,

    Telfort B.V.

  83. Ik heb ook net mijn bevestiging door de bus gekregen.

    Telefoon hoeft niet ingeleverd te worden en per 14 juli stopt mijn abbo. Voor mensen die al aangesloten zijn (mijn abbo zou pas ingaan per 26 augustus) en het contract door zou lopen na 14 juli, krijgen nog geld terug van Telfort.

  84. Heb 4 juli 2008 een opzeg brief gestuurd (aangetekend + handtekening) naar telfort. Heb vandaag een brief gekregen van TNT Post dat ze het 7 juli 2008 hebben ontvangen en getekend dus ik ga er van uit dat het zowiezo goed komt en mischien dat ik deze week een brief krijg ter bevesteging. Zo niet, mail ik ze ook ff =)

  85. Hahah heel mooi, vandaag is ie eruit gegaan!

  86. ja.. jaa.. en weg was mn abbo bij Telfort B.V. =D hebben ze snel gedaan..=D maar duurt wel een dag voordat ik mijn nummer als prepaid heb..=S zodat ik die met mijn iphone die ik ga nemen kan omzetten naar T-Mobile.

  87. ik heb de mijne op 5 juli gestuurd, tot heden geen reactie ontvangen. ik kan nog steeds telefoneren. ze zeggen dat ze nog mee bezig zijn. veel opzegingen binnen gekregen zeggen ze.

  88. Ik ben ook sinds gisteren uit de lucht bij Telfort, alleen ik heb mijn nummer nog niet als prepaid. Iemand enig idee hoe lang het overzetten gaat duren? Ik heb gisteren gebeld met de klantenservice, maar daar gaven ze aan dat het dezelfde dag rond 17.30u geregeld zou zijn.

  89. Telfort maakt er een zootje van
    Telfort maakt er al jaren een zootje van. Na een dik pakket met klachten zag ik mijn kans om nu onder het telfort abo uit te komen. En het is zover. Op de 14e zat ik opeens met 3 toestellen uit de lucht, en mij werd verteld dat dit minimaal 48 uur zou duren, en dat is geen stijl. Gewoon om al die klanten te treiteren doen ze zoiets. Mijn bedrijf is dus al dagen niet bereikbaar. Blij dat ik van die ellendige provider af ben, o,o service, superklantonvriendelijk.

Reacties zijn gesloten voor dit artikel.