Nieuwe reclamespot voor iPhone 6s richt zich op 3D Touch

Apple laat de mogelijkheden van 3D Touch zien in een korte nieuwe reclame voor de iPhone 6s en iPhone 6s Plus. Acteur Jamie Foxx heeft een korte gastrol in deze humoristische video.
Lars Paymans -

iPhone-6s-reclame

Apple heeft een nieuwe reclame onthuld waarin de 3D Touch-functies van de iPhone 6s en iPhone 6s Plus een hoofdrol spelen. In een halve minuut laat Apple zien wat Peek en Pop is, op een humoristische manier.


https://www.youtube.com/watch?v=bdg7iEiXQAg

Er is blijkbaar maar 30 seconden nodig om de voordelen van 3D Touch te laten zien, want in onderstaande reclame krijg je een goed beeld van de mogelijkheden die het drukgevoelige scherm met zich meebrengt. Tik op een restaurantnaam om de route te zien, krijg een preview van een foto en kom sneller bij de muziek terecht die jij kan waarderen.

Bekijk ook

3D-Touch-iPhone-6s-homescreen

Beste apps voor 3D Touch: zo haal je meer uit 3D Touch op je iPhone

Wat zijn de beste apps voor 3D Touch, beschikbaar vanaf de iPhone 6s? Wij maakten een selectie van de beste apps van externe ontwikkelaars, die al voor de snelle acties van 3D Touch zijn aangepast.

Jamie Foxx

Oplettende kijkers zien tussen de figuranten ook het bekende gezicht van acteur Jamie Foxx opduiken, die naar zijn nieuwe album staat te luisteren. De reclame staat op het YouTube-kanaal van Apple en op de Apple-website.

Jamie Foxx in Apple-reclame

De reclame komt op het goede moment, want uitgerekend vandaag gaan de iPhone 6s en iPhone 6s Plus in de verkoop in Turkije, India, Kazachstan, Macedonië, Malta, Maleisië, Montenegro, Zuid Afrika.

Bekijk ook

Apple Watch reclamefilmpje

Zes korte reclames tonen basisfuncties Apple Watch

Apple laat zien wat je met een Apple Watch kunt doen in zes korte reclames. Van het sturen van een audiobericht tot het plannen van een route.

Reacties: 4 reacties

  1. Gaaf.

    Maar wanneer gaan ze nu eindelijk die reclames ook in Nederland uitzenden?? Ze zijn elke keer steengoed, maar in Nederland worden reclameblokken overspoeld door dat schimmige bedrijf genaamd Samsung waardoor Nederlanders denken dat dat inderdaad the next big thing is zoals ze zelf beweren.

    In Amerika domineert de iPhone, in Europa niet. Ik zeg het komt door het gebrek aan reclame hier.

  2. “op een humoristische manier”

    Waar dan?

  3. Ik vind het een ronduit irritante toevoeging, totaal onlogisch en dat is niet wat ik verwacht van Apple. Gelukkig werkt de rest van de foon prima.

  4. Origineel geplaatst door vuurvreter
    “op een humoristische manier”
    Waar dan?

    Misschien bij die zanger?