Apple heeft een nieuwe reclame onthuld waarin de 3D Touch-functies van de iPhone 6s en iPhone 6s Plus een hoofdrol spelen. In een halve minuut laat Apple zien wat Peek en Pop is, op een humoristische manier.
https://www.youtube.com/watch?v=bdg7iEiXQAg
Er is blijkbaar maar 30 seconden nodig om de voordelen van 3D Touch te laten zien, want in onderstaande reclame krijg je een goed beeld van de mogelijkheden die het drukgevoelige scherm met zich meebrengt. Tik op een restaurantnaam om de route te zien, krijg een preview van een foto en kom sneller bij de muziek terecht die jij kan waarderen.
Jamie Foxx
Oplettende kijkers zien tussen de figuranten ook het bekende gezicht van acteur Jamie Foxx opduiken, die naar zijn nieuwe album staat te luisteren. De reclame staat op het YouTube-kanaal van Apple en op de Apple-website.
De reclame komt op het goede moment, want uitgerekend vandaag gaan de iPhone 6s en iPhone 6s Plus in de verkoop in Turkije, India, Kazachstan, Macedonië, Malta, Maleisië, Montenegro, Zuid Afrika.
Taalfout gezien of andere suggestie hoe we dit artikel kunnen verbeteren? Laat het ons weten!
Reacties: 4 reacties