Taalfout gezien of andere suggestie hoe we dit artikel kunnen verbeteren? Laat het ons weten!
Artikelcorrectie, spelfout of -aanvulling doorgeven?
Reacties: 7 reacties
yukhalilsel
Dit is echt tricky en wordt heel goed uitgedacht te worden. Eerlijk gezegd heb ik dus mijn bedenkingen bij deze ontwikkeling
indo
Handig, vooral voor beveiligers, politieagenten en prive-security. Dan heb je een automatische alarm zodra er iets mis is. Dat 1 van je securitymensen is uitgeschakeld/bewusteloos is geraakt bijvoorbeeld.
Bram
Lijkt me super handig in geval van nood, mits het inderdaad goed uitgewerkt wordt. Dat is nog vrij lastig lijkt mij.
Patrick
Als beveiliger zie ik hier het nut wel van in. Op de porto hebben we ook een dergelijke knop die ons met de meldkamer direct verbind. Of een andere die alle collega’s attendeert op een noodsituatie.
Veronica
Dat zou een hele goede systeem kunnen zijn, maar en kleeft wel een flinke nadeel aan, stel dat je iPhone denkt dat er gevaar is maar dat niet zo in? Dan belt hij bv. 112 en heb je een flinke probleem.
Joris
Als je zelf kan aangeven wat het noodnummer is (zoals de beveiliging van het bedrijf waar je werkt), denk ik dat dit voor verschillende groepen mensen erg handig kan zijn
Thomas
Lijkt me een typisch voorbeeld van een systeem wat in theorie leuk klinkt, maar in de praktijk niet werkbaar zal zijn. Ik laat m’n telefoon van de tafel op de grond vallen. Was dit nu een aanrijding, een overval?
Dit is echt tricky en wordt heel goed uitgedacht te worden. Eerlijk gezegd heb ik dus mijn bedenkingen bij deze ontwikkeling
Handig, vooral voor beveiligers, politieagenten en prive-security. Dan heb je een automatische alarm zodra er iets mis is. Dat 1 van je securitymensen is uitgeschakeld/bewusteloos is geraakt bijvoorbeeld.
Lijkt me super handig in geval van nood, mits het inderdaad goed uitgewerkt wordt. Dat is nog vrij lastig lijkt mij.
Als beveiliger zie ik hier het nut wel van in. Op de porto hebben we ook een dergelijke knop die ons met de meldkamer direct verbind. Of een andere die alle collega’s attendeert op een noodsituatie.
Dat zou een hele goede systeem kunnen zijn, maar en kleeft wel een flinke nadeel aan, stel dat je iPhone denkt dat er gevaar is maar dat niet zo in? Dan belt hij bv. 112 en heb je een flinke probleem.
Als je zelf kan aangeven wat het noodnummer is (zoals de beveiliging van het bedrijf waar je werkt), denk ik dat dit voor verschillende groepen mensen erg handig kan zijn
Lijkt me een typisch voorbeeld van een systeem wat in theorie leuk klinkt, maar in de praktijk niet werkbaar zal zijn. Ik laat m’n telefoon van de tafel op de grond vallen. Was dit nu een aanrijding, een overval?