Reacties voor: iPhone-reparatiedienst Van Leliveld failliet

iPhone-reparateur Van Leliveld is op 14 februari failliet gegaan. Het bedrijf specialiseerde zich in het repareren van kapotte iPhones uit het buitenland, die nog onder de garantieregeling vielen.
Lees het complete artikel → iPhone-reparatiedienst Van Leliveld failliet
Bastiaan Vroegop -

Reacties: 26 reacties

  1. wow! weeral eentje?! kreeg vorige week te horen dat mijn verzekering voor mijn iphone (Proassist) failliet is!!

  2. Ik heb contact opgenomen met de curator. Die van mij was daar. Je moet dan bij de curator een claim indien om je apparaat terug te krijgen. Aangezien dat het geen eigendom is van van Leliveld mogen ze het niet met de boedel verkopen. Hopelijk krijg ik hem terug…

  3. @Gertjanneman: Waar heb jij te horen gekregen dat proassist falliet is ? want daar is niks van waar hoor 😉

  4. Proassist Belgie is failliet, volgens Proassist heeft dit geen gevolgen voor de Nederlandse tak. Alle toestellen die bij de Belgische vestiging liggen/lagen zullen wel geretourneerd worden naar hun betreffende eigenaars.
    http://www.proassist.nl/action/newsitem/26/Laatste-ontwikkelingen-ProAssist

  5. Wat zonde! Ze hebben nog een keer mijn MacPro gerepareerd. Topservice! Ophalen, twee trappen naar beneden sjouwen en netjes terugbrengen. Als ze de onderdelen in huis hadden gehad, hadden ze hem zelfs ter plekke gerepareerd. Jammer!

  6. Jammer, altijd goede service gehad. Kennis van zaken en geen commerciele belangen om je wat aan te smeren.

  7. Ach. wat jammer..
    In het verleden heel veel zaken mee gedaan. toen de ipodjes nogal eens op reparatie moesten. vooral de mini was een ramp.

    Origineel geplaatst door Dennis
    Proassist Belgie is failliet, volgens Proassist heeft dit geen gevolgen voor de Nederlandse tak. Alle toestellen die bij de Belgische vestiging liggen/lagen zullen wel geretourneerd worden naar hun betreffende eigenaars. http://www.proassist.nl/action/newsitem/26/Laatste-ontwikkelingen-ProAssist

    Proassist is wel eens onderneming van het jaar geweest.

  8. Toch jammer. Ik heb er een keer mijn Macbook Pro laten repareren (heet water in het toetsenbord); het waren aardige mensen, die veel verstand van zaken leken te hebben (“het ergste is yoghurt”). Ik hoop dat ze hun mensen ergens onderdak kunnen verlenen.

  9. @Jean-Paul Horn: Jep, sorry had beter moeten benadrukken dat dit enkel in BELGIË was.. Mijn excuses

  10. Heel jammer! Ze hebben mijn zwitser iphone4 toen gratis gerepareerd (viel nog onder garantie). Uitstekend service!

  11. Ik heb toch wel een hele andere ervaring met garantie.

    Mijn ipad 1 ging kapot (in amerika gekocht)

    Ik dacht…ooh nu zul je het krijgen! Gebeld naar amerika en ik kon hem gewoon hier bij een apple service center brengen. Volgende dag werd ik gebeld dat er een nieuwe klaar lag.

    SUPER

  12. @Gertjanneman: Vind het niet raar dat proassist failliet is. Het bedrijf maakt er al jaren een zooitje van. Je zegt bijvoorbeeld een contract op omdat je hem niet meer nodig bent. Dan stoppen ze het netjes maar naar een maand of 4 beginnen ze zo weer een lading geld van je rekening te halen plus de rest van die maanden. Kortom ik ben er blij om dat ze failliet zijn.

    Ontopic: Wat betekent dat voor de iPhone’s daar nog liggen voor reparatie. Zal lullig wezen als je nooit je iPhone terug zal zien.

  13. Ikzelf zou geen iPhone reparatie service willen hebben.. 3x mn iPhone opgestuurd in 2011 vanwege kappot scherm.. (ja, ik heb nu een hoesje 🙂 )

    Tricky business..

  14. Jammer! Zeer bekwame en flexibele mensen

  15. Ik heb er (echt!) geen relatie mee of belang bij, maar ik kan Apples @ Berries in Amersfoort van harte aanraden mocht er buiten je garantie iets met je iPhone zijn…

  16. Kun je je garantie straks van je buitelandse tel ook gewoon via apple in A’dam later verwerken?

  17. Heel erg jammer. Geweldige tent met echte service en ook nog eens vlakbij voor mij. Ik hoop dat het personeel ergens een doorstart kan maken.

  18. Volgens mij kan je je telefoon ook straks gewoon in Amsterdam aanbieden. Het is tenslotte een officieel aanspreekpunt van Apple dus eigenlijk kunnen ze je daar onmogelijk weigeren. Ik heb een iPhone met AppleCare. Hoop dat ze dat ook gewoon accepteren. Daarom had ik juist AppleCare genomen om geen gezeur te hebben. Zo makkelijk lijkt het soms echter niet.

  19. Card services is ook al een keer failliet geweest. Je zou bijna eerst maandcijfers of kwartaalcijfers opvragen voordat je een toestel afgeeft. Zelf een keer bij card services MacBook pro gebracht omdat scherm binnen paar maanden al kapot ging en vond de service prima.

  20. Origineel geplaatst door Frankie
    Card services is ook al een keer failliet geweest. Je zou bijna eerst maandcijfers of kwartaalcijfers opvragen voordat je een toestel afgeeft. Zelf een keer bij card services MacBook pro gebracht omdat scherm binnen paar maanden al kapot ging en vond de service prima.</

    Euh, binnen een paar maanden? Maar dan had je gewoon Apple kunnen vragen. Of was t een 2e hands MBP?

  21. Over Van Leliveld: komt helaas niet onverwacht.
    Heb er via m’n werk veel mee te maken gehad, meestal tot volle tevredenheid, alleen kort geleden heeft Apple van hun kant de samenwerking ingetrokken, waarna de boel gewoon niet meer te redden was.
    Je zou dus kunnen stellen dat ze failliet gemaakt zijn…

  22. Origineel geplaatst door Frankie
    Card services is ook al een keer failliet geweest. Je zou bijna eerst maandcijfers of kwartaalcijfers opvragen voordat je een toestel afgeeft. Zelf een keer bij card services MacBook pro gebracht omdat scherm binnen paar maanden al kapot ging en vond de service prima.

    Let wel, Card services is niet falliet. Card wel, card mét services niet 🙂

  23. De baas van Leliveld heeft het zelf verpest. Het is zijn fout, de werknemers bij Leliveld de geen ervaring hebben met iPhone. Hij huurde gewoon uizendkracten in. lijk mij logisch dat bedrijf gaat sluiten.

  24. Klopt, ik heb daar als uitzendkracht op de iphone afdeling gewerkt. Verbaast me niks dat ze failliet zijn. Dat Apple de samenwerking in ging trekken hing al tijden in de lucht. Waardeloos bedrijf. En die baas is helemaal een lul. Beschuldigde ons meermaals ten onrechte van diefstal.

  25. @John:
    Hee John, ik heb het zelfde probleem!
    Al iets van gehoord of terug gekregen?
    ik moet tot volgende week wachten voor meer info op de site van wijn en stael.

Reacties zijn gesloten voor dit artikel.