Taalfout gezien of andere suggestie hoe we dit artikel kunnen verbeteren? Laat het ons weten!
Artikelcorrectie, spelfout of -aanvulling doorgeven?
Reacties: 9 reacties
Bert
Hopelijk gaan ze in Nederland nu ook wat sneller/meer aan de retailers uitleveren, wacht al sinds 27 okt, vermoedelijk nog 3 weken.
William
Hier in de Apple Store besteld op 24/11 (gisteren) en de levering is reeds voorzien tussen 4 en 11 decmeber. Dit is ‘slechts’ een leveringstermijn van 1 tot 2 weken.
Retailer krijgen inderdaad maar af en toe iets binnen, daarom ga ik ook via de officiële Apple-weg.
Jeroen
@William: Dat had ik ook gedaan als ik dat kon.
Via een spaarsysteem van het werk kon ik het tegoed alleen maar omzetten in CoolBlue bonnen.
Daar wordt de iPhone X pas verwacht tussen 25-12 en 6-1. Erg slecht.
Jacksonville
Ik wacht wel tot ze gewoon in de winkel liggen. Dan kan je hem meteen ophalen. Twijfel tussen een 64 of 256. Ik heb nu een 7plus 256 waar ik 50 gig overhad en na iOS 11 wordt er nog maar 30 gb gebruikt? Iemand een idee hoe dat kan?
Michel
Origineel geplaatst door Bert Hopelijk gaan ze in Nederland nu ook wat sneller/meer aan de retailers uitleveren, wacht al sinds 27 okt, vermoedelijk nog 3 weken.
Heb hem op 5 november besteld en op 6 november in handen,
@rno
@Jacksonville: heb ook getwijfeld maar vind het prijsverschil te gering om de 64 te pakken ipv de 256 en in de store in A’dam zei de verkoper dat het nieuwe filmen meer geheugen nodig heeft. Was snel klaar met kiezen toen.
Nu wachten tot ze weer op voorraad zijn
Tom
Ik had de mijne aanvankelijk op 3 november besteld en kreeg als verwachte leverings ‘window’ 4-11 december. Besloot een weekje te wachten met annuleren van de bestelling, omdat ik op Macrumors van veel mensen las dat dit verbeterd kan worden. Er gebeurde niks. Dus ik besloot uiteindelijk mijn bestelling dus te annuleren en in plaats daarvan te reserveren.
Het reserveringssysteem is echt een hel, dat kan ik je verzekeren. Ten eerste moet je héél snel zijn. Enkele keren kon ik er eentje krijgen, maar net nadat ik de tijd geselecteerd had kreeg ik te zien dat het toestel niet meer te reserveren was op de door mij gekozen locatie. Als dat nog niet genoeg is: niet elk model is überhaupt dagelijks beschikbaar. Vrijwel iedere keer is/zijn er maar een of twee verschillende modellen geweest. Ene keer bijvoorbeeld de 256 GB spacegrijs en zilver, maar niet de 64 GB-versies ervan. Je moet maar een beetje gaan zitten gokken of ‘de jouwe’ erbij zit én je moet dan dus nog snel genoeg zijn.
Ik gaf het na meermaals naast de hoofdprijs te hebben gegrepen gewoon op. Wilde aanvankelijk 64 GB zilver, maar dat ging ‘m gewoon niet worden. Uiteindelijk ben ik voor de 64 GB spacegrijs gegaan. Gisteren op kunnen halen bij de Apple Store in Amsterdam en nu een hartstikke tevreden gebruiker. 🙂
Dennis
3 november besteld en dezelfde dag had ik m nog in huis 😀
Didier
Heb mijn iPhone X op 27 oktober besteld via Tele2 en kreeg hem op donderdag 16 november binnen. Het gaat om een space grey variant met 256 GB. Toestel kost € 1260,- ex abonnement, en omdat je je abonnement 4 maanden voor beëindiging kunt verlengen betaal ik het toestel pas eind januari!
Hopelijk gaan ze in Nederland nu ook wat sneller/meer aan de retailers uitleveren, wacht al sinds 27 okt, vermoedelijk nog 3 weken.
Hier in de Apple Store besteld op 24/11 (gisteren) en de levering is reeds voorzien tussen 4 en 11 decmeber. Dit is ‘slechts’ een leveringstermijn van 1 tot 2 weken.
Retailer krijgen inderdaad maar af en toe iets binnen, daarom ga ik ook via de officiële Apple-weg.
@William: Dat had ik ook gedaan als ik dat kon.
Via een spaarsysteem van het werk kon ik het tegoed alleen maar omzetten in CoolBlue bonnen.
Daar wordt de iPhone X pas verwacht tussen 25-12 en 6-1. Erg slecht.
Ik wacht wel tot ze gewoon in de winkel liggen. Dan kan je hem meteen ophalen. Twijfel tussen een 64 of 256. Ik heb nu een 7plus 256 waar ik 50 gig overhad en na iOS 11 wordt er nog maar 30 gb gebruikt? Iemand een idee hoe dat kan?
Heb hem op 5 november besteld en op 6 november in handen,
@Jacksonville: heb ook getwijfeld maar vind het prijsverschil te gering om de 64 te pakken ipv de 256 en in de store in A’dam zei de verkoper dat het nieuwe filmen meer geheugen nodig heeft. Was snel klaar met kiezen toen.
Nu wachten tot ze weer op voorraad zijn
Ik had de mijne aanvankelijk op 3 november besteld en kreeg als verwachte leverings ‘window’ 4-11 december. Besloot een weekje te wachten met annuleren van de bestelling, omdat ik op Macrumors van veel mensen las dat dit verbeterd kan worden. Er gebeurde niks. Dus ik besloot uiteindelijk mijn bestelling dus te annuleren en in plaats daarvan te reserveren.
Het reserveringssysteem is echt een hel, dat kan ik je verzekeren. Ten eerste moet je héél snel zijn. Enkele keren kon ik er eentje krijgen, maar net nadat ik de tijd geselecteerd had kreeg ik te zien dat het toestel niet meer te reserveren was op de door mij gekozen locatie. Als dat nog niet genoeg is: niet elk model is überhaupt dagelijks beschikbaar. Vrijwel iedere keer is/zijn er maar een of twee verschillende modellen geweest. Ene keer bijvoorbeeld de 256 GB spacegrijs en zilver, maar niet de 64 GB-versies ervan. Je moet maar een beetje gaan zitten gokken of ‘de jouwe’ erbij zit én je moet dan dus nog snel genoeg zijn.
Ik gaf het na meermaals naast de hoofdprijs te hebben gegrepen gewoon op. Wilde aanvankelijk 64 GB zilver, maar dat ging ‘m gewoon niet worden. Uiteindelijk ben ik voor de 64 GB spacegrijs gegaan. Gisteren op kunnen halen bij de Apple Store in Amsterdam en nu een hartstikke tevreden gebruiker. 🙂
3 november besteld en dezelfde dag had ik m nog in huis 😀
Heb mijn iPhone X op 27 oktober besteld via Tele2 en kreeg hem op donderdag 16 november binnen. Het gaat om een space grey variant met 256 GB. Toestel kost € 1260,- ex abonnement, en omdat je je abonnement 4 maanden voor beëindiging kunt verlengen betaal ik het toestel pas eind januari!