Reacties voor: iPhoneSIMfree vlucht met geld en laat resellers stikken (UPDATE 2)

De mensen achter iPhoneSIMfree lijken ineens met de noorderzon vertrokken te zijn en al het vooruit betaalde geld is eveneens spoorloos verdwenen. De resellers en hun klanten kunnen fluiten naar hun vooraf gedane betaling. iPhoneworldwideunlock.com blijft tot het einde een gentleman en heeft zijn klanten de volgende e-mails gestuurd: To all our loyal customers. We […]
Jean-Paul Horn | iCulture.nl - · Laatst bijgewerkt:

Reacties: 22 reacties

  1. Dit is de tweede keer dat ik pech heb. Eerst schaf ik een iPhone aan die de week erna $ 200 in prijs zakt en nu een simlockvrije patch die ik nooit zal krijgen.

    Enfin, toch goed dat een gedeelte van het geld naar het Dev Team gaat.

  2. hehe, we hadden natuurlijk allemaal kunnen wachten tot de iPhone in NL uitkomt………..

  3. Als het om geld gaat zijn er niet veel mensen te vertrouwen.
    Ik zou mijn geld terug proberen te krijgen via paypal en zelf doneren aan iPhone Dev Team.

  4. @ Rene: Het deed me gelijk denken aan het vierde plaatje op deze spotprint: Steve burns early adopters

    http://www.geekculture.com/joyoftech/joyarchives/1005.html

    @iPhoneclub: het is misschien wel de moeite waard om het te proberen. Nee heb je…

  5. Laat iedereen die nu de boot mist zich hier eens melden: @iphoneclub, is hier een separate pagina voor te maken of zoiets zodat er één overzicht ontstaat?
    Wellicht kunnen we dan met z’n allen de strijd aan?

  6. goed plan, benieuwd hoeveel gedupeerder zich hier melden

  7. Dat krijg je van al dat gekraak. Koop gewoon een iPhone met een abonnement.

  8. Trouwens een vraagje naar dat unlocken. Moet je dit eigenlijk steeds opnieuw doen bij een nieuwe simkaart of is het echt 1 keer en dan kun je 10x een nieuwe/andere simkaart erin doen zonder opnieuw te unlocken. Is dit ook zo met het activeren? Meende ergens gelezen te hebben dat dit ook steeds opnieuw moest of hoeft dit ook niet meer steeds opnieuw?

  9. Raar, als je het zelfs door CNN laat testen vertrek je toch niet zomaar? Er zal denk ik toch wel een reden voor zijn…

  10. @rene: wachten? nee.. je bent early adaptor of je bent het niet.. ah mijn 160gb ipod is net binnen, even spelen.. hoi!

  11. Apple heeft laten weten dat bij een volgende firmware update het unlocken terug verwijdert zal worden en je terug op het AT&T netwerk valt.

  12. Ach zo,

    heeft apple dat aan jou laten weten, of is er misschien ergens een persbericht van te vinden?

  13. @iphoneclub: dus na de eenmalige unlock én een eenmalige activatie zoals bijv. (zie onderste link) ben ik dus zolang ik dus de updates van itunes afwacht helemaal van een of ander gezeik af?
    https://www.iculture.nl/makkelijk-iphone-activeren-met-winstaller-en-apptapp-voor-windows/

  14. Kevin,

    Apple heeft niet positief, noch negatief gereageerd op de verscheidene cracks. Daarbij… wie houdt er je tegen van je iPhone op hetzelfde softwarelevel te houden tot de crackers opnieuw een crack gevonden hebben voor de nieuwste versie?

    Mijns inziens is eens gekraakt, steeds gekraakt!
    Volgende week naar San Francisco en dan breng ik me er eentje mee, goed weten 🙂

  15. Paypall werkt met je creditcard account, je creditcard daarvan kun je als het goed is zaken laten storneren als je bewijs overlegt van frauduleuze praktijken. Dus zit je safe lijkt me zo.

    Ik ben blij met m’n turbosim (werkend op telfort en vodafone) waar apple nog weinig aan kan doen…

  16. RE: update

    betekent dit dat IPSF nog steeds actief is? Wel is aussieiphoneunlock.com waar ik en vele andere iphoneclub bezoekers een licensie hebbengekocht verwijderd uit de reseller lijst

  17. trash is een heel eng meneke volgens mij… eerst stond er op de site dat je je geld terug kon vragen (voor het ontvangen van de software) toen ik daarom vroeg, ongeveer 2 dagen voor hij me eindelijk software verzond, kon ik opeens de t@ring krijgen. toen kwam hij idd met dat mailtje. ook claimde hij al het geld naar het dev team te sturen maar ook dat doet hij dus pertinent niet!
    hoe werkt zo’n dispuut met je creditkaart? ik heb een postbankkaart en volgens mij wordt dat gewoon afgeschreven.
    paypal dispute staat nog open en wordt zsm een paypal claim.
    maar iemand tips?

Reacties zijn gesloten voor dit artikel.