Taalfout gezien of andere suggestie hoe we dit artikel kunnen verbeteren? Laat het ons weten!
Artikelcorrectie, spelfout of -aanvulling doorgeven?
Reacties: 5 reacties
wbroek
Werkt op het moment alleen voor de engelse taal!
Je systeem/browser moet dus op engels staan ingesteld.
Tevens zit nog niet alles erin en soms komen oude schermen nog terug
Pepijn
Ik kom er al de hele morgen niet in. Als ik ingelogd ben blijft de site een laad-circeltje tonen. In verschillende browsers en systemen getest, maar niets.
Mathias Van Kets
Origineel geplaatst door Pepijn Ik kom er al de hele morgen niet in. Als ik ingelogd ben blijft de site een laad-circeltje tonen. In verschillende browsers en systemen getest, maar niets.
Inderdaad.. Hier ook, en ik dacht juist vandaag mijn nieuwe update te uploaden
Matthijs Otterloo
Google Chrome:
Instellingen -> Geavanceerd -> Taal -> Zet hier engels helemaal bovenaan en probeer dan opnieuw naar iTunesConnect te gaan. Opgelost! 😉
Pepijn
Inmiddels werkt het (ook met de Nederlandse instelling). Persoonlijk vind ik het niet echt heel mooi, maar goed, we kunnen er in ieder geval mee werken.
Werkt op het moment alleen voor de engelse taal!
Je systeem/browser moet dus op engels staan ingesteld.
Tevens zit nog niet alles erin en soms komen oude schermen nog terug
Ik kom er al de hele morgen niet in. Als ik ingelogd ben blijft de site een laad-circeltje tonen. In verschillende browsers en systemen getest, maar niets.
Inderdaad.. Hier ook, en ik dacht juist vandaag mijn nieuwe update te uploaden
Google Chrome:
Instellingen -> Geavanceerd -> Taal -> Zet hier engels helemaal bovenaan en probeer dan opnieuw naar iTunesConnect te gaan. Opgelost! 😉
Inmiddels werkt het (ook met de Nederlandse instelling). Persoonlijk vind ik het niet echt heel mooi, maar goed, we kunnen er in ieder geval mee werken.