Reacties voor: ‘Kapotte’ Jawbone-fitnesstrackers liggen nog steeds in de winkel (update)

Niets werkt meer
Je kunt nog steeds Jawbone-fitnesstrackers in de winkel vinden, ook al zijn ze totaal onbruikbaar geworden en functioneert de app sinds begin 2018 niet meer.
Gonny van der Zwaag | iCulture.nl - · Laatst bijgewerkt:

Reacties: 11 reacties

  1. Hetzelfde geldt voor de de Sense van hello, ook uit de lucht maar nog steeds te koop …

  2. Neem aan dat jullie dit onderzoek ook naar bol.com zelf doorgestuurd hebben?!?
    Want mijn ervaring bij hun is dat ze dit wel serieus nemen.

  3. Het zou wel mooi zijn als jullie dan ook de oude artikelen updaten.
    In dit artikel staan meerdere links en ‘bekijk ook’ artikelen. Plaats dan boven aan deze artikelen over hoe goed de trackers zijn een update waarschuwing waarin je aangeeft dat het artikel beter niet meer gekocht kan worden.

  4. @Patrick Kaak:

    Origineel geplaatst door Patrick Kaak

    Het zou wel mooi zijn als jullie dan ook de oude artikelen updaten.
    In dit artikel staan meerdere links en ‘bekijk ook’ artikelen. Plaats dan boven aan deze artikelen over hoe goed de trackers zijn een update waarschuwing waarin je aangeeft dat het artikel beter niet meer gekocht kan worden.

    Goed idee, maar… in onze Jawbone-gids en in de review waar we naar verwezen staan ‘gearchiveerd’-meldingen, meerdere waarschuwingen dat de fabrikant gestopt is en dat we aanschaf afraden. We hebben niet al onze oudere nieuwsartikelen bijgewerkt, omdat dat onbegonnen werk is.

  5. Origineel geplaatst door Jeroen
    Neem aan dat jullie dit onderzoek ook naar bol.com zelf doorgestuurd hebben?!?
    Want mijn ervaring bij hun is dat ze dit wel serieus nemen.

    Ja, we hebben het bij ze gemeld. Waarschijnlijk zitten er onder de iCulture-lezers ook wel mensen die bij Bol.com werken en even een seintje aan collega’s geven. Dus ik ben benieuwd hoe snel ze van de website worden gehaald.

  6. Jammer ben altijd tevreden gebruiker geweest en heb een 4 tal jawbones versleten. Was al eerder geconfronteerd dat ondersteuning steeds minder werd. Vorig jaar nog nieuwe gekocht spijt van omdat koppeling en ondersteuning niet meer werkte. Jammer dat zo’n mooi produkt gedumpt wordt en consumenten be……….. worden

  7. 4 tal jawbones versleten?! Ik heb de eerste gekocht voor maarliefst 130 en deze was binnen 2 maanden stuk. Toen het vervangende exemplaar ook na 2 maanden stuk ging heb ik het opgegeven. Ruk bedrijf echt

  8. (Red.) Reactie Bol.com toegevoegd aan artikel.

  9. Mijn bandje brak van de UP4. Gelukkig toen geld terug gekregen ipv een vervangend exemplaar.

    Nu overgestapt naar Garmin. Die zullen er niet snel mee stoppen.

  10. @Gonny van der Zwaag: Goed werk jongens!

  11. Respect naar bol.com dat ze hier meteen actie op ondernemen!

Reacties zijn gesloten voor dit artikel.