Ja ha. Ik geloof meteen dat het betrouwbaar is. En is ook de meest populaire auto onder senioren.
Ik zie mezelf daar niet in rijden.
Jorik
@Mike: Welk automerk is niet populair onder senioren? Kia heeft bewezen kwalitatief goede auto’s te bouwen. Zij nemen de productie in handen. Wat er gemaakt wordt, dat bepaald Apple in deze. Ik ga er in ieder geval vanuit dat het geen Kia Niro wordt met een Apple logo zoals de afbeelding bij dit artikel impliceert
Flieps
@Mike: Het gaat echt geen Kia met een Apple logo worden. Maar door gebruik te maken van de fabrieken van Kia kan de productie wel draaien itt Tesla, waar je in het begin maanden op kon wachten.
Gert
Zelf hoef ik niet in een Koreaanse auto te rijden
Pascal
Gaat Apple dan ook 7 jaar garantie geven? 😜
Sybrand
Food for thought:
Een autofabriek is vaak geheel ingesteld op een bepaalde soort auto, dus de auto die Apple gaat maken zal gebaseerd zijn op de auto die al word gemaakt in de door Apple gekozen fabriek. Dit is ook de reden dat auto’s van Volkswagen Group vaak overeenkomsten hebben qua uiterlijk, als voorbeeld kan je de achterkant van de Audi A4 avant en Skoda superb combi bekijken.
Ik ben benieuwd naar hoe Apple het stukje Kia gaat verwerken.
Arno1975
@Mike: dat zei ik ook altijd van Nissan… Vond ik altijd van die oubollige ouwe l*llen auto’s… maar toen kwam de Qashqai. Heb er twee jaar geleden maar eentje aangeschaft. Dus zeg nooit “nooit”;-)
Het Draakje
@Sybrand: Ik verwacht niet dat Apple opeens met een hele nieuwe soort auto aankomt en ook niet met een uitgebreide lijn ( sedan / hatchback / suv / roadster ).
Een model heeft een beperkte levensduur; na enige jaren krijg je een update of een heel nieuw model. Dan moet de fabriek bijgesteld worden.
Problemen zoals Tesla in het begin had ontstaan doordat:
– het personeel niet voldoende ingewerkt is
– procedures niet goed uitgewerkt zijn.
– voorraden niet juist ingeschat / bijgehouden worden
– relaties met leveranciers aangegaan moeten worden voor de juiste productie-aantallen
etc.
Wat allemaal geen enkel probleem is bij een bestaande, draaiende fabriek.
Ik zie geen enkele reden waarom, als Kia bijvoorbeeld Niro niet meer wil leveren, de fabriek niet afgesteld kan worden op de Apple auto.
Als ik al deze geruchten de laatste tijd hoor gaat zo ongeveer iedere autofabrikant eraan meewerken
Haha
Waarom gaan ze in hemelsnaam samenwerken met Kia. Heb bijna alles van Apple. Maar ik zou nooit in Kia rijden?
@Mike: De Koreaanse merken zijn de laatste tijd anders een stuk betrouwbaarder dan wat er in Duitsland gemaakt wordt
Ja ha. Ik geloof meteen dat het betrouwbaar is. En is ook de meest populaire auto onder senioren.
Ik zie mezelf daar niet in rijden.
@Mike: Welk automerk is niet populair onder senioren? Kia heeft bewezen kwalitatief goede auto’s te bouwen. Zij nemen de productie in handen. Wat er gemaakt wordt, dat bepaald Apple in deze. Ik ga er in ieder geval vanuit dat het geen Kia Niro wordt met een Apple logo zoals de afbeelding bij dit artikel impliceert
@Mike: Het gaat echt geen Kia met een Apple logo worden. Maar door gebruik te maken van de fabrieken van Kia kan de productie wel draaien itt Tesla, waar je in het begin maanden op kon wachten.
Zelf hoef ik niet in een Koreaanse auto te rijden
Gaat Apple dan ook 7 jaar garantie geven? 😜
Food for thought:
Een autofabriek is vaak geheel ingesteld op een bepaalde soort auto, dus de auto die Apple gaat maken zal gebaseerd zijn op de auto die al word gemaakt in de door Apple gekozen fabriek. Dit is ook de reden dat auto’s van Volkswagen Group vaak overeenkomsten hebben qua uiterlijk, als voorbeeld kan je de achterkant van de Audi A4 avant en Skoda superb combi bekijken.
Ik ben benieuwd naar hoe Apple het stukje Kia gaat verwerken.
@Mike: dat zei ik ook altijd van Nissan… Vond ik altijd van die oubollige ouwe l*llen auto’s… maar toen kwam de Qashqai. Heb er twee jaar geleden maar eentje aangeschaft. Dus zeg nooit “nooit”;-)
@Sybrand: Ik verwacht niet dat Apple opeens met een hele nieuwe soort auto aankomt en ook niet met een uitgebreide lijn ( sedan / hatchback / suv / roadster ).
Een model heeft een beperkte levensduur; na enige jaren krijg je een update of een heel nieuw model. Dan moet de fabriek bijgesteld worden.
Problemen zoals Tesla in het begin had ontstaan doordat:
– het personeel niet voldoende ingewerkt is
– procedures niet goed uitgewerkt zijn.
– voorraden niet juist ingeschat / bijgehouden worden
– relaties met leveranciers aangegaan moeten worden voor de juiste productie-aantallen
etc.
Wat allemaal geen enkel probleem is bij een bestaande, draaiende fabriek.
Ik zie geen enkele reden waarom, als Kia bijvoorbeeld Niro niet meer wil leveren, de fabriek niet afgesteld kan worden op de Apple auto.