Reacties voor: Klantenservice T-Mobile kan drukte nauwelijks aan

De klantenservice van T-Mobile kan de drukte nauwelijks aan. Duizenden mensen willen weten hoe het nu precies met de abonnementen en de prijzen zit en die verwarring is wel te begrijpen.
Gonny van der Zwaag | iCulture.nl - · Laatst bijgewerkt:

Reacties: 26 reacties

  1. deel van de marketing

    creatie van een handgreep voor het buurman effect
    Iemand die gewoon belt weet vanaf nu dat de iphone bestaat.
    als dat ding zo’n drukte veroorzaakt gaat die kijken wat dat is.

    en voor de mensen die al over de streep zijn is het een bevestiging van hun toekomstige aankoop
    Er zijn meer geïnteresseerden. althans dat doet men je denken met deze tactiek.

    Maar ik moet ff stoppen met samenzweren en geloven wat er staat :p

  2. Is het niet enigszins oneerlijk als er van die intekenlijsten bij de T-Mobile shops liggen? Ik heb geen tijd om voor 11 juli naar de winkel te gaan. Ik heb er wel voor over om 11 juli eventueel extra vroeg in een rij te gaan staan. Maar om dan vervolgens in de winkel te horen dat er geen iPhones meer beschikbaar zijn in verband met de lange intekenlijst…
    Het zal waarschijnlijk wel meevallen, maar het moet wel eenduidig gecommuniceerd worden door T-Mobile en de shops.

  3. Vandaag gebeld met een belcompany in de buurt, sta ik nummer 6 op de wachtlijst, beetje contrasterend dacht ik zo 😛

  4. Mijn abbo loopt nog 8 maanden, dus ik wil komende 5 maanden afkopen, en dan iPhone nemen bij tmob.. of kan je 4 maanden van te voren nemen inplaats van 3 ?

    Groet!!!!!

  5. Vreemd, die intekenlijsten. Mensen welke niet voor de 11e van juli langs kunnen komen en wel op de dag zelf zijn dus de laatste en mogelijk de mensen die niet eerlijk mee kunnen doen op de release dag zelf…

    Ik zal morgen eens bellen naar BelCompany om te kijken of ze inschrijflijsten gebruiken…hebben nog meer mensen gereserveerd hiero?

  6. @armen: je kan 4 maanden vantevoren overnemen/afsluiten bij T-mobile. Ik heb vandaag ook gebeld om af te kopen maar heeft geen nut. Dit omdat het opzegtermijn dan alsnog 3 maanden is als je wilt afkopen. En daarnaast kost het afkopen het aantal maanden X je bundel. Niet echt een optie dus voor je.

    EDIT: Ik heb gereserveerd al 2 weken geleden bij T-mobile in Leiden

  7. @bender: ja maar ik zit niet bij tmob, ben bij Hi, als ik de komende 5 maanden afkoop, blijft 3 maanden opzeg termijn over, en dat betekent dus dat ik nieuwe contract kan nemen.

  8. @ armen en bender

    je kan beter gewoon dan dat abbonnement houden want dan heb je er toch al voor betaald 😉 en dan hou je gewoon je oude mobiel en dan koop je een nieuwe iphone met een tweede abbo, en als dan je iphone abbo leeg is dan ga je verder met je oude mobiel
    en dan zou het natuurlijk nog mooier zijn als je dan die iphone nog kan unlocken, want dan kan je verder met je oude abonnement op je iphone!:D

  9. @Robin:

    Hoe bedoel je als je iphone abbo leeg is? die loopt 2 jaar door hoor. En me huidige loopt nog 8 maanden. beter 125 euro betalen om de 5 maanden aftekopen, dan elke maand dubbele abbonnements kosten betalen tog? :]

  10. Wie kan mij vertellen hoe het nou precies zit, ik weet dat je je niet van te voren kan inschrijven voor de 3G, maar wordt het dus een race naar de winkel 11 juli wie het eerst komt wie het eerst maalt?

    Thnxx

  11. @ Robin: Ja maar dan zit ik met 2 abonnementen… Ik heb nu een Hi 80€ plus een tmobile 65€ wordt wel erg veel en duur.
    @ Armen ik heb ook nog een Hi abonnement. Je houdt dan nog steeds 3 maanden over dat je je bundel kan gebruiken en dus ook betaald. T-mobile kan je abonnement wel overnemen maar dan is de iPhone nog gelocked dus kan je er nog niet veel mee die 3 maanden.

  12. @ Bender:

    Jep, maar je krijgt altijd een prepaid sim-kaartje mee.

  13. Even een vraagje,
    Van 17 juli tot 13 aug zit ik in het buitenland, dit betekend dat als ik 11 juli een abo afsluit ik de eerste maand voor niks betaal. Is het mogelijk om het abonnement een maand later te laten ingaan? En kan dit ook als ik hem bij belcompany aanschaf?

  14. @ Armen: Ja maar dan heb je er nog steeds niet veel aan. Je wilt toch ermee kunnen bellen? Dan al je t-mobile abonnement activeren heeft geen nut dan heb je twee abonnementen. en hem niet activeren zit je ook aan twee toestellen vast. Toch?

  15. @Joey: Een race naar de winkel en in de rij staan lijkt mij eigenlijk wel de eerlijkste manier om het (waarschijnlijk) lage aanbod te verdelen.
    @Stefan de Vos: Kan je een iPhone bij Belcompany halen dan?

  16. @TiMMah: Ja precies ja, je zal er dan wel optijd bij moeten zijn. Denk je dat als het de eerste lading aan aanbod er doorheen is dat er dan wel een inschrijf regeling wordt gemaakt?

  17. @Joey: Zou wel mooi zijn, een inschrijf regeling. We zullen moeten wachten op meer uitleg van T-Mobile.
    Ik heb overigens al een vraag gesteld bij T-Mobile hierover via mail. Ben benieuwd of ze nog op tijd antwoorden(, of elke mail met “iPhone” erin direct in de prullenbak zetten).

  18. @TiMMah: ja ik vind het natuurlijk ook niet raar dat ze degene die het snelst zijn de eerste exemplaren verkopen. Hun weten toch wel dat ze ieder exemplaar zullen verkopen, dat staat wel vast. Ja je zal altijd zien dat ze die Iphone mails links laten liggen, tenzij je echt met een vraag komt die niet op hun site staat. Wat zal het toch een hoop vragen schelen als dat ding eenmaal uit is.(als je hem zelf hebt)

  19. @ bender:

    Met de tijdelijke nummer die je mee krijgt, kan je gewoon mee bellen als je beltegoed in hebt. Maar dat is een keus. Anyway. :]

    Thanks for al het reply!

  20. belco heeft een lijst bij interesse. dat betekent niet dat je als 6e die phone krijgt. je wordt als 6e gebeld dat de voorraad er daadwerkelijk is en je erheen kunt om hem te bezichtigen en evt tot koop over te gaan. en inderdaad, eerste binnenkomst is eerste aanschaf. tmobile doet exact hetzelfde, niks voorkeur of reserveringen! vraag is waar je beste deal krijgt en beste service. het zal niet veel schelen qua prijs, maar wel evt wachtrij, service en verzekeringen.

  21. @piet: Als het bij alle shops zo werkt, is dat wel prima en eerlijk. Zelf zou ik niet gaan wachten op zo’n telefoontje als ik op zo’n lijst sta, maar natuurlijk alvast in de rij staan.

    Ik hoop dat T-Mobile hier nog wat over naar buiten brengt.

  22. De t-mobile shop in Leiden gaf aan niet te werken met inschrijflijsten. Vrijdagochtend voor de deur staan dus, vroeg. 🙁

  23. @Mmore: Heb je van de medewerkers daar gehoord dat je vroeg in de ochtend moet zijn? We weten namelijk nog niet welke tijd de iPhone uitkomt. Zou ook pas ‘s middags kunnen zijn. (Of is dit al wel bekend?)
    Blijven afwachten dus.

  24. @Mmore: Ik sta er sinds vorige week dinsdag ofzo op. IN LEIDEN. Er staan maar 5 mensen op de lijst en ze zetten er ook niet meer op. Het personeel wat er werkt is alleen erg slecht op de hoogte. Ze weten niet eens of ze 4 maanden vantevoren een contract over kunnen nemen en hadden geen idee dat de abonnementen al een paar dagen bekend waren.

  25. De intekenlijsten van BelCompany zijn geen reserveringslijsten! Je naam en telefoonnummer wordt slechts genoteerd en zodra er meer informatie is, wordt je gebeld. Het is voor beiden (geïnteresseerden en BelCompany) vrijblijvend.
    Het zal er dus gewoon op neerkomen dat je gebeld wordt dat ze binnen zijn en dat degene die het eerst is, het eerst maalt. Pas op de releasedag zelf mogen er reserveringen worden aangenomen, eerder niet. Wil je er persé eentje hebben, dan kun je het beste ‘s morgens erg vroeg in de rij gaan staan en afwachten.

Reacties zijn gesloten voor dit artikel.