Taalfout gezien of andere suggestie hoe we dit artikel kunnen verbeteren? Laat het ons weten!
Artikelcorrectie, spelfout of -aanvulling doorgeven?
Reacties: 4 reacties
Martin
Ik dacht het is in samenwerking met KPN. Dan zul je je koffer ook wel kunnen vinden als die in verkeerde vliegtuig beland.
Harm
Lijkt me een goed plan
Nou nog zien of het echt gaat werken .
Bart
Daar was Airbus samen T-Mobile toch ook al mee bezig? Bag2Go heette dat, maar sinds juni vorig jaar niets meer van gehoord.
Lijkt mij wel handig zoiets, maar dan moet het ontwikkeld worden, niet aangekondigd 😉
De123
Onder de aankomsthal staan allerlei operators met je bagage te hannesen om die op de juiste dispatcher te krijgen.
Als er iets fout gaat, komt je koffer op de verkeerde band terecht. Dan kan het handig zijn dat je naar de juiste band geleid wordt (voor zover binnen Bluetooth bereik) plus dat je je dan als eigenaar daarvan identificeert.
Tenminste dit is wat ik DENK dat het is (wordt uit de tekst niet duidelijk)
Ik dacht het is in samenwerking met KPN. Dan zul je je koffer ook wel kunnen vinden als die in verkeerde vliegtuig beland.
Lijkt me een goed plan
Nou nog zien of het echt gaat werken .
Daar was Airbus samen T-Mobile toch ook al mee bezig? Bag2Go heette dat, maar sinds juni vorig jaar niets meer van gehoord.
Lijkt mij wel handig zoiets, maar dan moet het ontwikkeld worden, niet aangekondigd 😉
Onder de aankomsthal staan allerlei operators met je bagage te hannesen om die op de juiste dispatcher te krijgen.
Als er iets fout gaat, komt je koffer op de verkeerde band terecht. Dan kan het handig zijn dat je naar de juiste band geleid wordt (voor zover binnen Bluetooth bereik) plus dat je je dan als eigenaar daarvan identificeert.
Tenminste dit is wat ik DENK dat het is (wordt uit de tekst niet duidelijk)