KPN zal eind deze zomer nieuwe abonnementen introduceren. Bij deze abonnementen zal er uitgebreid gekeken worden naar de feedback die klanten de afgelopen tijd hebben gegeven. De klantendienst van Hi zal per augustus 24 uur per dag gratis te bereiken zijn.
Hoe de abonnementen er precies uit komen te zien is nog niet duidelijk. Onder andere lezers op iPhoneclub klaagden bij eerdere abonnementen van KPN over de strengere datalimieten bij de relatief duurdere abonnementen. KPN was vorig jaar één van de eerste providers die de prijzen omhoog schroefde, nadat een idee om extra te betalen voor dataverbruik in bepaalde apps werd afgeschoten.
Hi en MTV Mobile introduceerden eerder nog nieuwe abonnementen, waarbij klanten een Spotify Premium-account kregen. Gezien beide providers dochterondernemingen zijn van KPN, lijkt de kans aanwezig dat ook KPN zelf dit zal aanbieden.
Vorige week begon KPN met de uitrol van een 4G LTE-netwerk. Het ging hierbij om een minimale uitrol, om zo te voldoen aan de vergunning die KPN in zijn bezit heeft. KPN stelt nu dat de komende anderhalf jaar het bestaande netwerk gemoderniseerd zal worden in samenwerking met Ericsson, terwijl er nog steeds geïnvesteerd wordt in 4G.
Taalfout gezien of andere suggestie hoe we dit artikel kunnen verbeteren? Laat het ons weten!
Reacties: 24 reacties