Al eerder klaagden iPhone 11-gebruikers over verbindingsproblemen bij KPN. Sommige klanten konden daarna gratis upgraden naar een iPhone 12. Maar nu doen zich opnieuw problemen voor met de 4G- en 5G-verbinding van KPN, deze keer op zowel de iPhone 11 als iPhone 12.
Taalfout gezien of andere suggestie hoe we dit artikel kunnen verbeteren? Laat het ons weten!
Artikelcorrectie, spelfout of -aanvulling doorgeven?
Reacties: 4 reacties
Armand
Aha, dat was het dus. De iPhone 12 mini heeft er ook last van. Bleef op Edge staan. Netwerk instellingen gereset en telefoon herstart, daarna weer 5G via Youfone.
Bart
Hmmmm. Ik ben een ruimte tijd op zoek geweest naar de reden van dezelfde problemen bij mijn iPhone 13. Of het toevallig is of niet…dat weet ik niet. Maar zeer regelmatig wel 5G in beeld, maar internet: ⛔️. En na verloop van tijd werkte het ineens wel weer. Vooral irritant.
Toch eens in de gaten houden of het niet meer gebeurt.
Hmmmm. Ik ben een ruimte tijd op zoek geweest naar de reden van dezelfde problemen bij mijn iPhone 13. Of het toevallig is of niet…dat weet ik niet. Maar zeer regelmatig wel 5G in beeld, maar internet: ⛔️. En na verloop van tijd werkte het ineens wel weer. Vooral irritant.
Toch eens in de gaten houden of het niet meer gebeurt.
Ik heb exact hetzelfde maar dan met iPhone 15 Pro Max, sinds ik van Unlimited klein zakelijk (met 50GB in EU en 50GB deelbaar) naar het nieuwe Unlimited 600 (met 75GB in EU en 75GB deelbaar) overstapte. Vol 5G in beeld, nul internet, tot ik de iPhone herstart. iOS uiteraard up to date. Zeer irritant.
Paul
Het is gewoon schandalig hoe KPN omgaat met hun klanten, al weken geen mogelijkheid om te bellen/gebeld worden etc. En men doet het af met u moet geduld hebben. Alleen restitutie van Abonnementgeld is geen oplossing voor het probleem als je een andere telefoon moet kopen.
Aha, dat was het dus. De iPhone 12 mini heeft er ook last van. Bleef op Edge staan. Netwerk instellingen gereset en telefoon herstart, daarna weer 5G via Youfone.
Hmmmm. Ik ben een ruimte tijd op zoek geweest naar de reden van dezelfde problemen bij mijn iPhone 13. Of het toevallig is of niet…dat weet ik niet. Maar zeer regelmatig wel 5G in beeld, maar internet: ⛔️. En na verloop van tijd werkte het ineens wel weer. Vooral irritant.
Toch eens in de gaten houden of het niet meer gebeurt.
Ik heb exact hetzelfde maar dan met iPhone 15 Pro Max, sinds ik van Unlimited klein zakelijk (met 50GB in EU en 50GB deelbaar) naar het nieuwe Unlimited 600 (met 75GB in EU en 75GB deelbaar) overstapte. Vol 5G in beeld, nul internet, tot ik de iPhone herstart. iOS uiteraard up to date. Zeer irritant.
Het is gewoon schandalig hoe KPN omgaat met hun klanten, al weken geen mogelijkheid om te bellen/gebeld worden etc. En men doet het af met u moet geduld hebben. Alleen restitutie van Abonnementgeld is geen oplossing voor het probleem als je een andere telefoon moet kopen.