Taalfout gezien of andere suggestie hoe we dit artikel kunnen verbeteren? Laat het ons weten!
Artikelcorrectie, spelfout of -aanvulling doorgeven?
Reacties: 13 reacties
sjaak
(Red.) Off-topic voor dit artikel. Deze reactie is door een moderator verwijderd omdat deze niet aan onze reactierichtlijnen voldoet. Antwoorden op deze reactie zijn mogelijk ook verwijderd.
Mees Riet
Dat uitroepteken bij brief (!) is terecht. Geen uitleg waarom, geen enkele verontschuldiging aan tevreden gebruikers. Je klant op die manier adresseren is echt niet van deze tijd. Foei KPN.
Frans H
Moet bekennen dat ik het – als KPN-gebruiker – in het geheel niet kende, en dat vind ik een gemiste kans van KPN…
JK
Ik kan me de aankondiging nog herinneren en dacht toen al dat het kansloos was. Onbegrijpelijk dat dit soort diensten het daglicht zien. Geld weggooien…
Ed
Origineel geplaatst door Frans H
Moet bekennen dat ik het – als KPN-gebruiker – in het geheel niet kende, en dat vind ik een gemiste kans van KPN…
ik wel. Ook wel schrijven over gehad. Maar geen gebruik van gemaakt. Werkte niet lekker.
Tobias
Eeuwig zonde, was toch 25GB gratis cloud… Snel maar alles op de pc knallen dan
Henk
@Mees Riet: Idd, maar ze worden al jaren afgestraft door die zelfde klanten. Het advies ook is niet in overeenstemming waarom klanten bij KPN zaten, europese veiligheid. Advies had dus bv Stack kunnen zijn ipv van de NSA groepjes.
Ferryman
Jammer, één van de weinige door-en-door Europese (en zelfs Nederlandse) clouddiensten, met alle privacy-voordelen vandien.
Maar het was natuurlijk wel een heel ongelijke strijd met giganten als Onedrive, GoogleDrive, iCloud etc. … Alleen al qua integratie in iOS (en met andere apps die zich goed lenen voor cloud-opslag) bleven ze mijlenver achter.
___
@Henk: Niet alleen door de klanten worden ze gestraft. De Opta meet consequent met twee maten tav de twee grootste kabelnetwerken in het land. KPN moet verplicht zijn netwerk openstellen voor zijn eigen concurrenten. En krijgt boete op boete als die f***ing Opta ook maar iets dwarszit. Zogenaamd om de consumenten/klanten te beschermen. Grote BS natuurlijk, want wie betalen de prijs voor die boetes uiteindelijk? Juist, diezelfde klanten (en gewone medewerkers).
Terwijl UPC/Ziggo vrolijk zijn (inmiddels zelfs volledige) monopolie op dat andere kabelnetwerk onbeperkt en ongestraft mag blijven uitoefenen. Wie het snapt mag het zeggen…
patrick
welke iemand met inzicht dacht dacht dit echt iets zou worden tov de huidige opslag mogelijkeden
typisch KPN…
Jeroen
zelf ben ik geen KPN klant maar misschien was het netter en klantvriendelijker geweest als KPN Stack invites had aangevraagd voor haar gedubeerde klanten.
Henk
Origineel geplaatst door Jeroen
Zelf ben ik geen KPN klant maar misschien was het netter en klantvriendelijker geweest als KPN Stack invites had aangevraagd voor haar gedubeerde klanten.
lekker nuttig die vraag je aan en vervolgens hoor je niks meer loopt bij mensen die ik ken al 2 maanden die wachten op een code
Klara
@Henk: Na twee maanden kwam de uitnodiging. Het was het wachten wel waard, want Stack bevalt prima. Waar krijg je 1000 versleutelde Europese opslag voor niets? Ik kende de opslagdienst van KPN niet. Ze hadden misschien wat meer aan de weg moeten timmeren. Een Europese opslag is toch beter dan een Amerikaanse. Erg jammer dat dit project is mislukt.
aaltje
Kreeg vandaag een mail dat KPN up stopte + een waarschuwing voor 16 juni mijn bestanden te downloaden. Ik had nog nooit van dit bewaarprogramma gehoord en moest me eerst verdiepen in wat het was. Ik dacht aanvankelijk, moet ik mij ongerust maken. Nee dus. Denk dus dat KPN naar aanleiding hiervan weer veel telefoontjes kan verwachten.
Advies: als u een dergelijke service aanbiedt zou u er meer reclame voor moeten maken.
(Red.) Off-topic voor dit artikel. Deze reactie is door een moderator verwijderd omdat deze niet aan onze reactierichtlijnen voldoet. Antwoorden op deze reactie zijn mogelijk ook verwijderd.
Dat uitroepteken bij brief (!) is terecht. Geen uitleg waarom, geen enkele verontschuldiging aan tevreden gebruikers. Je klant op die manier adresseren is echt niet van deze tijd. Foei KPN.
Moet bekennen dat ik het – als KPN-gebruiker – in het geheel niet kende, en dat vind ik een gemiste kans van KPN…
Ik kan me de aankondiging nog herinneren en dacht toen al dat het kansloos was. Onbegrijpelijk dat dit soort diensten het daglicht zien. Geld weggooien…
ik wel. Ook wel schrijven over gehad. Maar geen gebruik van gemaakt. Werkte niet lekker.
Eeuwig zonde, was toch 25GB gratis cloud… Snel maar alles op de pc knallen dan
@Mees Riet: Idd, maar ze worden al jaren afgestraft door die zelfde klanten. Het advies ook is niet in overeenstemming waarom klanten bij KPN zaten, europese veiligheid. Advies had dus bv Stack kunnen zijn ipv van de NSA groepjes.
Jammer, één van de weinige door-en-door Europese (en zelfs Nederlandse) clouddiensten, met alle privacy-voordelen vandien.
Maar het was natuurlijk wel een heel ongelijke strijd met giganten als Onedrive, GoogleDrive, iCloud etc. … Alleen al qua integratie in iOS (en met andere apps die zich goed lenen voor cloud-opslag) bleven ze mijlenver achter.
___
@Henk: Niet alleen door de klanten worden ze gestraft. De Opta meet consequent met twee maten tav de twee grootste kabelnetwerken in het land. KPN moet verplicht zijn netwerk openstellen voor zijn eigen concurrenten. En krijgt boete op boete als die f***ing Opta ook maar iets dwarszit. Zogenaamd om de consumenten/klanten te beschermen. Grote BS natuurlijk, want wie betalen de prijs voor die boetes uiteindelijk? Juist, diezelfde klanten (en gewone medewerkers).
Terwijl UPC/Ziggo vrolijk zijn (inmiddels zelfs volledige) monopolie op dat andere kabelnetwerk onbeperkt en ongestraft mag blijven uitoefenen. Wie het snapt mag het zeggen…
welke iemand met inzicht dacht dacht dit echt iets zou worden tov de huidige opslag mogelijkeden
typisch KPN…
zelf ben ik geen KPN klant maar misschien was het netter en klantvriendelijker geweest als KPN Stack invites had aangevraagd voor haar gedubeerde klanten.
lekker nuttig die vraag je aan en vervolgens hoor je niks meer loopt bij mensen die ik ken al 2 maanden die wachten op een code
@Henk: Na twee maanden kwam de uitnodiging. Het was het wachten wel waard, want Stack bevalt prima. Waar krijg je 1000 versleutelde Europese opslag voor niets? Ik kende de opslagdienst van KPN niet. Ze hadden misschien wat meer aan de weg moeten timmeren. Een Europese opslag is toch beter dan een Amerikaanse. Erg jammer dat dit project is mislukt.
Kreeg vandaag een mail dat KPN up stopte + een waarschuwing voor 16 juni mijn bestanden te downloaden. Ik had nog nooit van dit bewaarprogramma gehoord en moest me eerst verdiepen in wat het was. Ik dacht aanvankelijk, moet ik mij ongerust maken. Nee dus. Denk dus dat KPN naar aanleiding hiervan weer veel telefoontjes kan verwachten.
Advies: als u een dergelijke service aanbiedt zou u er meer reclame voor moeten maken.