KPN heeft nieuwe abonnementen aangekondigd met grotere databundels. Bestaande klanten krijgen ook een verhoging, zonder dat klanten hiervoor hoeven te betalen.
Taalfout gezien of andere suggestie hoe we dit artikel kunnen verbeteren? Laat het ons weten!
Artikelcorrectie, spelfout of -aanvulling doorgeven?
Reacties: 54 reacties
Kamran
Wauw. Goed nieuws voor huidige abonnees!
Phantom
Nog steeds een enorm gat tussen nu 2 en 10 GB.
Ik heb aan 3 genoeg.
Helaas had ik toen alleen keus uit 1 GB veel te weinig of wat ik nu heb 5 GB veel te veel (en zonde van het geld, maar was enige optie)
Ze vergeten dat bijna overal WIFI is tegenwoordig dus denk ik dat mensen eerder minder dan veel te veel willen hebben.
Lourens
Blijft de spotify wel in de bundel zetten
Rick
Wacht, dan ga ik met mij huidige Premium abo van 10GB naar 25GB, en dankzij Compleet dus naar 50GB… Iemand nog tips om dat op te krijgen?
Ed
Waar staat bevestigd dat huidige klanten die verdubbeling krijgen?
Michel
Als ik dit zonder extra kosten in de EU kan gebruiken komt de 20Gb wel op aankomende zomer.
borgqueenx
Ik dacht dat ze wel wouden concurreren met tmobile met unlimited data. Valt tegen.
Niels
Goed lezen, staat duidelijk in het stuk dat huidige klanten ook gaan profiteren van de verdubbeling
Phantom
Origineel geplaatst door Niels Goed lezen, staat duidelijk in het stuk dat huidige klanten ook gaan profiteren van de verdubbeling
Ik profiteer als ze mijn kosten laten zakken, niet door nog meer overkill aan GB’s te krijgen.
MLVC
Mooi, dus als premium abonnee (met compleet) ontvang ik vanaf 1 juni 50GB. Euhm, hoe ga ik dat in vredesnaam opkrijgen hahaha
Cihan
Zeer blij dat ik bij T-Mobile zit. Voor minder geld onbeperkt data! En dat op het beste netwerk van Nederland!
Edwin
Lijkt me op zich wel interesant als iemand het op een rechtzaak aan laat komen. Als je echt een levenslang onbeperkt abbo hebt afgesloten zwart op wit . . . . .
Erg laf om dan te zeggen ” Als het je niet bevalt dan donder je maar op” . Laf en zeer onbeschoft naar jarenlange trouwe klanten.
MLVC
@Cihan: Nou niet als je in een dorpje in het Zuid-Limburgse heuvelland woont, dan heb je aan T-Mobile niets.
mhoutman
Ik ga dus ook terug van onbeperkt naar 10GB en de beloften van KPN blijken dus niet veel waard te zijn. Als je het er niet mee eens bent dan zeg je maar op…
Dat ze van sommige oudere abonnementsvormen af willen kan ik mij voorstellen, maar kom dan met een betere oplossing, zeker ook als bij een aantal abo’s de GB’s juist behoorlijk omhoog gaan…
Jop
Ronduit belachelijk, de klanten die al een jaar of 8 een onbeperkt abonnement hebben nu opzadelen met het op een na laagste data abonnement… Hoe verzinnen ze het!
Robert
Van onbeperkt naar 10 GB. KPN naait weer zijn vaste klanten!
Emeel
Tis net als een gedetineerde met een vonnis voor levenslang. Duurt nooit lang in Nederland en zeker geen leven 😉
Jop
@Emeel: Krijg je in Nederland een levenslange gevangenisstraf dan zit je toch echt je hele leve lang. Enige manier waarop je dan eerder vrij kan komen is door gratie van de koning (kleine kans).
Frits
Klinkt prachtig maar aangezien de 4G dekking de laatste maanden steeds belabberder wordt zouden ze andere prioriteiten moeten stellen
bussc067
Origineel geplaatst door MLVC
@Cihan: Nou niet als je in een dorpje in het Zuid-Limburgse heuvelland woont, dan heb je aan T-Mobile niets.
daar hoef je niet voor in Limburg te wonen, hoor, ik woon 10 km van Utrecht in een dorp met 3500 inwoners, nog geen km van de A12, als ik gasten heb met een t-mobile abonnement moeten ze ook naar zolder rennen als ze gebeld worden, anders valt de verbinding gegarandeerd weg.
maar laat Cihan nou gewoon blij zijn met zijn “allerbeste netwerk van Nederland” 😉
Daniel
@mhoutman: niet zeuren want na 12/24 maanden mag KPN het aanpassen omdat je abbo afloop
JaySea
Heb nu een vooral internet met 200 minuten + 5GB internet voor 20,12 p/m.
Moeilijke beslissing om naar onbeperkt bellen + 5GB (later 10GB) voor 23 p/m te gaan of het huidige abonnement te houden.
Verdubbeling van data is wellicht handig. Belminuten krijg ik nooit op.
Twijfel twijfel
Niels
Ik heb zorgeloos premium HS3 (10GB) onbeperkt sms & bellen (stamt uit 2015).
Als ik het goed begrijp krijg ik dus 25gb?
Niels
@Rick: ik heb ook compleet maar dan weer niet die verdubbeling van MB’s.
Het enige wat ik heb is een extra abo bij kpn, vandaar dat ik alleen 5 euro korting krijg(bovenop het tientje die ik al kreeg bij KPN).
Wat heb jij meer dat jij ook nog een verdubbeling krijgt?
Dennis
@Phantom: Ik heb dit dus het zelfde met Vodafone, ik had 1,5gb juist genomen omdat meer dan genoeg voor mij is.
Nu met ziggo erbij aangezien ik dat thuis heb is het nu 3gb data, had mij keuze gegeven of dubbele data of een paar euro korting.
Leander
@Niels: De verdubbelaar kun je aanzetten in de app.
Rutger
Origineel geplaatst door Edwin
Lijkt me op zich wel interesant als iemand het op een rechtzaak aan laat komen. Als je echt een levenslang onbeperkt abbo hebt afgesloten zwart op wit . . . . .
Erg laf om dan te zeggen ” Als het je niet bevalt dan donder je maar op” . Laf en zeer onbeschoft naar jarenlange trouwe klanten.
De lifetime korting slaat op de levensduur van het abonnement. Als het abonnement stop, stopt de korting ook.
Daarnaast was het geen onbeperkt abonnement maar een abonnement met een Fair Use Policy waarbij je niet meer dan 10x het gemiddelde verbruik mag verbruiken.
Rory
Jammer dat het niet geldt voor vooral internet abonnementen 🙁
Rmz
Ik had voor de zekerheid contact opgenomen met KPN en het klopt dat je een verdubbeling krijgt als KPN compleet klant bovenop de veranderingen die eraan zitten te komen en bovendien wordt de 60 dagen-regel dus afgeschaft! Nice!
Olaf
@bussc067: Ik heb privé T-Mobile en zakelijk KPN.
Op dezelfde woon-werk route (25km in Limburg 😉) met T-Mobile altijd 4G en met KPN een groot drama.
Robert Janssen
Origineel geplaatst door MLVC
@Cihan: Nou niet als je in een dorpje in het Zuid-Limburgse heuvelland woont, dan heb je aan T-Mobile niets.
Origineel geplaatst door bussc067
daar hoef je niet voor in Limburg te wonen, hoor, ik woon 10 km van Utrecht in een dorp met 3500 inwoners, nog geen km van de A12, als ik gasten heb met een t-mobile abonnement moeten ze ook naar zolder rennen als ze gebeld worden, anders valt de verbinding gegarandeerd weg.
maar laat Cihan nou gewoon blij zijn met zijn “allerbeste netwerk van Nederland” 😉
Helemaal mee eens! Ik woon samen met mijn vriendin in Pijnacker, een dorp met zo’n 23.000 inwoners en dat tegen Delft aan ligt en grofweg ligt tussen Den Haag en Rotterdam in. Toch geen kleine en onbekende steden, als je het mij vraagt.
Mijn vriendin heeft met haar T-Mobile-netwerk binnenshuis echter geen bereik en buitenshuis amper. Ditzelfde geldt voor de telefoon van mijn werk, dat gebruik maakt van het Vodafone-netwerk. Met mijn privé-telefoon, die gebruik maakt van het KPN-netwerk, heb ik overal prima bereik, dus ook binnenshuis. Ongetwijfeld zullen er plekken in het land zijn waar ook het KPN-netwerk het laat afweten, maar je verwacht dit niet op een steenworp afstand van de Randstad.
Anoniem
99,- voor maar 50GB? Bij t-mobile krijg je voor 30,- unlimited in nl en 10 gb in de eu
TommyDiamond
Mag dat zomaar?
Of dit nu in het voor- of nadeel van de klant werkt, het is en blijft volgens mij contractbreuk. Of zie ik iets over het hoofd..?
Als ik tussentijds besluit ineens de helft van het abbonementsgeld te gaan betalen zullen ze het daar ook niet echt mee eens zijn en ontbinden mijn contract omdat ik niet aan de gemaakte afspraken voldoe.
Een tussentijdse wijziging van het contract is dan toch ook contractbreuk?!
Wat ik begrepen heb, gaat Spotify verdwijnen uit de KPN-bundels. Erg jammer! Dat zou betekenen dat je vanaf dat moment €7,50 per maand moet betalen voor Spotify. Wordt de KPN-klant daar beter van?
Erik
@Robert Janssen: Spotify zit ook standaard bij het All in onze pakket voor thuis.
Erik
Hetgeen ik altijd doe op het eind van mijn abonnement, zowel mobiel als thuis is aangeven dat ik mijn abonnement wens te beëindigen. Je wordt dan doorverbonden met de retentie afdeling van KPN alwaar ze vragen wat de reden is van opzegging. Standaard antwoord van mij is dan ‘ergens anders is het goedkoper’. Resultaat: iPhone 7 128 GB € 100,- goedkoper bij volledige directe betaling en € 5,- extra korting per maand.
Alles in een pakket thuis sluit ik altijd af voor 1 jaar. Daarna wederom aangeven dat je wilt opzeggen en resultaat is dat je dezelfde korting krijgt als nieuwe klanten. Voor dit jaar weer opnieuw voor 1 jaar verlengd, alles in een pakket van € 67,50 pm nu 6 maanden € 27,50 korting.
Bonus: korting was niet goed verwerkt wegens facturatie storing en ik heb 2 maanden moeten wachten. Klacht ingediend met als resultaat 2x € 27,50 extra korting en € 10,- excuus geld. Wordt dan wel goedkoop z’n thuis pakket.
KPN is zo gek nog niet!
Suzanne
Yes!!! Ik ben blij. Ik heb nu 10 GB. Dus dat worden er dan 20 😃👍🏼👍🏼👍🏼👍🏼
Dank u KPN
Rv
@Dennis: dit vind ik nu typisch nederlands, iets gratis erbij krijgen van Vodafone / Ziggo en dan toch klagen.
Word het internet (5GB) ook verdubbeld als ik ‘n sim only instap heb ? Heb 200 min bellen (bel niet zo veel namelijk) en 5 GB internet nu
Phantom
Ik vraag me toch af wat jullie dan wel niet doen, als je zo veel GB’s per maand weet te verbruiken?
Zijn jullie nergens met WiFi? En werken jullie niet of naar school ofzo? 🙂
Het gaat hier toch echt alleen over mobiel toch?
Piet
Heeft iemand al iets van Telfort vernomen? Ik zit wat dat betreft niet zo in het hogere segment 😎
Bob
@Phantom: of je studeert en gebruikt dit internet ook als hotspot zodat je in de trein verder aan opdrachten kan werken. Daarnaast werkt WiFi niet altijd even goed en 4G beter dus is het makkelijker om niet zo op je bundel te hoeven letten wanneer je genoeg hebt. Oké ik ga nu naar 50GB, beetje erg veel als je het mij vraagt maar ik vind het top van kpn! Nederlanders lopen altijd en overal om te zeiken, nu is het weer niet goed dat je meer data voor dezelfde prijs krijgt…😒
Mondo
In België krijg je bij Mobile Vikings 2GIG voor 10€ en 4GIG voor €15.
Dure jongens die Nederlandse providers.
Wim
@Emeel: dan heb je geen verstand van het straffen in Nederland en kan je beter geen vergelijkingen maken die als een tang op een varken slaan.
Brusk
Dat laat ik mooi m’n twee jaar oude Zorgeloos abonnement doorlopen. €20 voor 5GB/200min, en ivm KPN Compleet is dat verdubbeld naar 10GB/400min. Dat wordt nu dus 20GB en 400min als ik het goed begrijp. Voor 20€. En dat inclusief Spotify. Lijk wel gek als ik ga verlengen.
mhoutman
Update over mijn contact met KPN.
Situatie: Mijn oude abonnement gaat van onbeperkt internet naar 10GB en ik heb ook al jaren KPN compleet.
Als je KPN Compleet voor 2012 hebt afgesloten geldt de regeling van verdubbeling NIET. Je wordt dus als het ware dubbel gestraft en dat ai ook een verdubbeling.
Klacht ingediend waar ze verder niets mee gaan doen. KPN kan conform voorwaarden eenzijdig opzeggen en wat de (trouwe) klant dan doet moet hij maar verder zelf weten….
Not amused
Dennis
@Rv: Echt klagen doe ik niet vind alleen jammer dat geen keuze heb gehad, het wordt maar verdubbel allemaal zonder te kijken of iedereen wel nodig heeft.
Data verdubbelen kost hun ook geld aangezien klanten anders duurder abbo hadden genomen, dus hadden ze keuze kunnen doen of korting voor wie niet wil of verdubbelen voor wie wel wil.
Erik
@mhoutman: Dit is niet zo moeilijk, omdat je aantal GB in je nadeel veranderd gewoon het contact opzeggen en 1 dag later een nieuw contract afsluiten met een andere bundel en KPN compleet na 2012.
Andere optie, klantenservice bellen, laten doorverbinden met de retentie afdeling (opzeggingen) en dat aangeven dat je wil opzeggen en naar een andere provider gaat maar dat je KPN vraagt om een aanbieding te doen dat je toch blijft. Leverde mij voldoende op (zie eerdere bericht hierboven). Kost even moeite maar dan heb je ook wat.
JaySea
@Brusk: Met 5gb en 200 min heb je, net als ik, waarschijnlijk ‘vooral internet’ en niet zorgeloos. De zorgeloos abonnementen zijn er overigens nog geen 2 jaar.
Aangezien ik geen verdubbelaar heb doordat KPN geen andere diensten bij ons kan leveren, heb ik gisteren direct mijn contract verlengd om vanaf 1 juni toch 10gb te krijgen.
mhoutman
@Erik: Dank, maar die stap had ik al lang genomen. Mijn situatie is nogal complex omdat er 4 (SIM only) mobiele- en diverse vaste telefonie abonnementen zijn.
Ik heb nu echt een heel laag mobiel tarief en wil dat graag zo houden want elke overgang naar nieuw abonnement is toch echt een stuk duurder.
Mijn probleem is meer dat je als trouwe klant überhaupt niet eens meer als zodanig in beeld bent en het ze echt worst zal zijn of je wel of niet blijft. Daarbij krijg je van verschillende medewerkers verschillende informatie omdat ze het zelf ook niet eens snappen.
Overstappen naar een andere provider – dat je eigenlijk uit boosheid en frustratie het liefst direct zou doen – is een heel gedoe zeker als je dat voor mobiel, vast en internet moet doen…
Erik
Origineel geplaatst door mhoutman Daarbij krijg je van verschillende medewerkers verschillende informatie omdat ze het zelf ook niet eens snappen.
Die ervaring heb ik ook, daarom geef ik telkens bij de klantenservice aan dat ik wil opzeggen en wordt je doorverbonden met de retentie afdeling waar ze er wel verstand van hebben. Dag en nacht verschil! Persoonlijk vind ik een verschil van € 5,- tussen SIM only 200min/1GB en onbeperkt bellen/1GB reuze meevallen. Een voor nog eens € 3,- meer heb je zelfs 5GB. Maar goed, ik kan niet in iemands portemonnee kijken……
Tip, laat je doorverbinden met de retentie afdeling!
Niels
@TommyDiamond:
Het kosteloos opwaarderen mag zeker omdat alleen de consument er in dit geval beter van word.
Ik betaal nu voor Surf Totaal iets van € 12,00 met 90 belminuten en onbeperkt internet. Een alternatief wordt al snel € 32,00 en dat is het mij niet waard.
Wauw. Goed nieuws voor huidige abonnees!
Nog steeds een enorm gat tussen nu 2 en 10 GB.
Ik heb aan 3 genoeg.
Helaas had ik toen alleen keus uit 1 GB veel te weinig of wat ik nu heb 5 GB veel te veel (en zonde van het geld, maar was enige optie)
Ze vergeten dat bijna overal WIFI is tegenwoordig dus denk ik dat mensen eerder minder dan veel te veel willen hebben.
Blijft de spotify wel in de bundel zetten
Wacht, dan ga ik met mij huidige Premium abo van 10GB naar 25GB, en dankzij Compleet dus naar 50GB… Iemand nog tips om dat op te krijgen?
Waar staat bevestigd dat huidige klanten die verdubbeling krijgen?
Als ik dit zonder extra kosten in de EU kan gebruiken komt de 20Gb wel op aankomende zomer.
Ik dacht dat ze wel wouden concurreren met tmobile met unlimited data. Valt tegen.
Goed lezen, staat duidelijk in het stuk dat huidige klanten ook gaan profiteren van de verdubbeling
Ik profiteer als ze mijn kosten laten zakken, niet door nog meer overkill aan GB’s te krijgen.
Mooi, dus als premium abonnee (met compleet) ontvang ik vanaf 1 juni 50GB. Euhm, hoe ga ik dat in vredesnaam opkrijgen hahaha
Zeer blij dat ik bij T-Mobile zit. Voor minder geld onbeperkt data! En dat op het beste netwerk van Nederland!
Lijkt me op zich wel interesant als iemand het op een rechtzaak aan laat komen. Als je echt een levenslang onbeperkt abbo hebt afgesloten zwart op wit . . . . .
Erg laf om dan te zeggen ” Als het je niet bevalt dan donder je maar op” . Laf en zeer onbeschoft naar jarenlange trouwe klanten.
@Cihan: Nou niet als je in een dorpje in het Zuid-Limburgse heuvelland woont, dan heb je aan T-Mobile niets.
Ik ga dus ook terug van onbeperkt naar 10GB en de beloften van KPN blijken dus niet veel waard te zijn. Als je het er niet mee eens bent dan zeg je maar op…
Dat ze van sommige oudere abonnementsvormen af willen kan ik mij voorstellen, maar kom dan met een betere oplossing, zeker ook als bij een aantal abo’s de GB’s juist behoorlijk omhoog gaan…
Ronduit belachelijk, de klanten die al een jaar of 8 een onbeperkt abonnement hebben nu opzadelen met het op een na laagste data abonnement… Hoe verzinnen ze het!
Van onbeperkt naar 10 GB. KPN naait weer zijn vaste klanten!
Tis net als een gedetineerde met een vonnis voor levenslang. Duurt nooit lang in Nederland en zeker geen leven 😉
@Emeel: Krijg je in Nederland een levenslange gevangenisstraf dan zit je toch echt je hele leve lang. Enige manier waarop je dan eerder vrij kan komen is door gratie van de koning (kleine kans).
Klinkt prachtig maar aangezien de 4G dekking de laatste maanden steeds belabberder wordt zouden ze andere prioriteiten moeten stellen
daar hoef je niet voor in Limburg te wonen, hoor, ik woon 10 km van Utrecht in een dorp met 3500 inwoners, nog geen km van de A12, als ik gasten heb met een t-mobile abonnement moeten ze ook naar zolder rennen als ze gebeld worden, anders valt de verbinding gegarandeerd weg.
maar laat Cihan nou gewoon blij zijn met zijn “allerbeste netwerk van Nederland” 😉
@mhoutman: niet zeuren want na 12/24 maanden mag KPN het aanpassen omdat je abbo afloop
Heb nu een vooral internet met 200 minuten + 5GB internet voor 20,12 p/m.
Moeilijke beslissing om naar onbeperkt bellen + 5GB (later 10GB) voor 23 p/m te gaan of het huidige abonnement te houden.
Verdubbeling van data is wellicht handig. Belminuten krijg ik nooit op.
Twijfel twijfel
Ik heb zorgeloos premium HS3 (10GB) onbeperkt sms & bellen (stamt uit 2015).
Als ik het goed begrijp krijg ik dus 25gb?
@Rick: ik heb ook compleet maar dan weer niet die verdubbeling van MB’s.
Het enige wat ik heb is een extra abo bij kpn, vandaar dat ik alleen 5 euro korting krijg(bovenop het tientje die ik al kreeg bij KPN).
Wat heb jij meer dat jij ook nog een verdubbeling krijgt?
@Phantom: Ik heb dit dus het zelfde met Vodafone, ik had 1,5gb juist genomen omdat meer dan genoeg voor mij is.
Nu met ziggo erbij aangezien ik dat thuis heb is het nu 3gb data, had mij keuze gegeven of dubbele data of een paar euro korting.
@Niels: De verdubbelaar kun je aanzetten in de app.
De lifetime korting slaat op de levensduur van het abonnement. Als het abonnement stop, stopt de korting ook.
Daarnaast was het geen onbeperkt abonnement maar een abonnement met een Fair Use Policy waarbij je niet meer dan 10x het gemiddelde verbruik mag verbruiken.
Jammer dat het niet geldt voor vooral internet abonnementen 🙁
Ik had voor de zekerheid contact opgenomen met KPN en het klopt dat je een verdubbeling krijgt als KPN compleet klant bovenop de veranderingen die eraan zitten te komen en bovendien wordt de 60 dagen-regel dus afgeschaft! Nice!
@bussc067: Ik heb privé T-Mobile en zakelijk KPN.
Op dezelfde woon-werk route (25km in Limburg 😉) met T-Mobile altijd 4G en met KPN een groot drama.
Helemaal mee eens! Ik woon samen met mijn vriendin in Pijnacker, een dorp met zo’n 23.000 inwoners en dat tegen Delft aan ligt en grofweg ligt tussen Den Haag en Rotterdam in. Toch geen kleine en onbekende steden, als je het mij vraagt.
Mijn vriendin heeft met haar T-Mobile-netwerk binnenshuis echter geen bereik en buitenshuis amper. Ditzelfde geldt voor de telefoon van mijn werk, dat gebruik maakt van het Vodafone-netwerk. Met mijn privé-telefoon, die gebruik maakt van het KPN-netwerk, heb ik overal prima bereik, dus ook binnenshuis. Ongetwijfeld zullen er plekken in het land zijn waar ook het KPN-netwerk het laat afweten, maar je verwacht dit niet op een steenworp afstand van de Randstad.
99,- voor maar 50GB? Bij t-mobile krijg je voor 30,- unlimited in nl en 10 gb in de eu
Mag dat zomaar?
Of dit nu in het voor- of nadeel van de klant werkt, het is en blijft volgens mij contractbreuk. Of zie ik iets over het hoofd..?
Als ik tussentijds besluit ineens de helft van het abbonementsgeld te gaan betalen zullen ze het daar ook niet echt mee eens zijn en ontbinden mijn contract omdat ik niet aan de gemaakte afspraken voldoe.
Een tussentijdse wijziging van het contract is dan toch ook contractbreuk?!
Wat ik begrepen heb, gaat Spotify verdwijnen uit de KPN-bundels. Erg jammer! Dat zou betekenen dat je vanaf dat moment €7,50 per maand moet betalen voor Spotify. Wordt de KPN-klant daar beter van?
@Robert Janssen: Spotify zit ook standaard bij het All in onze pakket voor thuis.
Hetgeen ik altijd doe op het eind van mijn abonnement, zowel mobiel als thuis is aangeven dat ik mijn abonnement wens te beëindigen. Je wordt dan doorverbonden met de retentie afdeling van KPN alwaar ze vragen wat de reden is van opzegging. Standaard antwoord van mij is dan ‘ergens anders is het goedkoper’. Resultaat: iPhone 7 128 GB € 100,- goedkoper bij volledige directe betaling en € 5,- extra korting per maand.
Alles in een pakket thuis sluit ik altijd af voor 1 jaar. Daarna wederom aangeven dat je wilt opzeggen en resultaat is dat je dezelfde korting krijgt als nieuwe klanten. Voor dit jaar weer opnieuw voor 1 jaar verlengd, alles in een pakket van € 67,50 pm nu 6 maanden € 27,50 korting.
Bonus: korting was niet goed verwerkt wegens facturatie storing en ik heb 2 maanden moeten wachten. Klacht ingediend met als resultaat 2x € 27,50 extra korting en € 10,- excuus geld. Wordt dan wel goedkoop z’n thuis pakket.
KPN is zo gek nog niet!
Yes!!! Ik ben blij. Ik heb nu 10 GB. Dus dat worden er dan 20 😃👍🏼👍🏼👍🏼👍🏼
Dank u KPN
@Dennis: dit vind ik nu typisch nederlands, iets gratis erbij krijgen van Vodafone / Ziggo en dan toch klagen.
Die 99 is inclusief de VS & Canada.
Word het internet (5GB) ook verdubbeld als ik ‘n sim only instap heb ? Heb 200 min bellen (bel niet zo veel namelijk) en 5 GB internet nu
Ik vraag me toch af wat jullie dan wel niet doen, als je zo veel GB’s per maand weet te verbruiken?
Zijn jullie nergens met WiFi? En werken jullie niet of naar school ofzo? 🙂
Het gaat hier toch echt alleen over mobiel toch?
Heeft iemand al iets van Telfort vernomen? Ik zit wat dat betreft niet zo in het hogere segment 😎
@Phantom: of je studeert en gebruikt dit internet ook als hotspot zodat je in de trein verder aan opdrachten kan werken. Daarnaast werkt WiFi niet altijd even goed en 4G beter dus is het makkelijker om niet zo op je bundel te hoeven letten wanneer je genoeg hebt. Oké ik ga nu naar 50GB, beetje erg veel als je het mij vraagt maar ik vind het top van kpn! Nederlanders lopen altijd en overal om te zeiken, nu is het weer niet goed dat je meer data voor dezelfde prijs krijgt…😒
In België krijg je bij Mobile Vikings 2GIG voor 10€ en 4GIG voor €15.
Dure jongens die Nederlandse providers.
@Emeel: dan heb je geen verstand van het straffen in Nederland en kan je beter geen vergelijkingen maken die als een tang op een varken slaan.
Dat laat ik mooi m’n twee jaar oude Zorgeloos abonnement doorlopen. €20 voor 5GB/200min, en ivm KPN Compleet is dat verdubbeld naar 10GB/400min. Dat wordt nu dus 20GB en 400min als ik het goed begrijp. Voor 20€. En dat inclusief Spotify. Lijk wel gek als ik ga verlengen.
Update over mijn contact met KPN.
Situatie: Mijn oude abonnement gaat van onbeperkt internet naar 10GB en ik heb ook al jaren KPN compleet.
Als je KPN Compleet voor 2012 hebt afgesloten geldt de regeling van verdubbeling NIET. Je wordt dus als het ware dubbel gestraft en dat ai ook een verdubbeling.
Klacht ingediend waar ze verder niets mee gaan doen. KPN kan conform voorwaarden eenzijdig opzeggen en wat de (trouwe) klant dan doet moet hij maar verder zelf weten….
Not amused
@Rv: Echt klagen doe ik niet vind alleen jammer dat geen keuze heb gehad, het wordt maar verdubbel allemaal zonder te kijken of iedereen wel nodig heeft.
Data verdubbelen kost hun ook geld aangezien klanten anders duurder abbo hadden genomen, dus hadden ze keuze kunnen doen of korting voor wie niet wil of verdubbelen voor wie wel wil.
@mhoutman: Dit is niet zo moeilijk, omdat je aantal GB in je nadeel veranderd gewoon het contact opzeggen en 1 dag later een nieuw contract afsluiten met een andere bundel en KPN compleet na 2012.
Andere optie, klantenservice bellen, laten doorverbinden met de retentie afdeling (opzeggingen) en dat aangeven dat je wil opzeggen en naar een andere provider gaat maar dat je KPN vraagt om een aanbieding te doen dat je toch blijft. Leverde mij voldoende op (zie eerdere bericht hierboven). Kost even moeite maar dan heb je ook wat.
@Brusk: Met 5gb en 200 min heb je, net als ik, waarschijnlijk ‘vooral internet’ en niet zorgeloos. De zorgeloos abonnementen zijn er overigens nog geen 2 jaar.
Aangezien ik geen verdubbelaar heb doordat KPN geen andere diensten bij ons kan leveren, heb ik gisteren direct mijn contract verlengd om vanaf 1 juni toch 10gb te krijgen.
@Erik: Dank, maar die stap had ik al lang genomen. Mijn situatie is nogal complex omdat er 4 (SIM only) mobiele- en diverse vaste telefonie abonnementen zijn.
Ik heb nu echt een heel laag mobiel tarief en wil dat graag zo houden want elke overgang naar nieuw abonnement is toch echt een stuk duurder.
Mijn probleem is meer dat je als trouwe klant überhaupt niet eens meer als zodanig in beeld bent en het ze echt worst zal zijn of je wel of niet blijft. Daarbij krijg je van verschillende medewerkers verschillende informatie omdat ze het zelf ook niet eens snappen.
Overstappen naar een andere provider – dat je eigenlijk uit boosheid en frustratie het liefst direct zou doen – is een heel gedoe zeker als je dat voor mobiel, vast en internet moet doen…
Origineel geplaatst door mhoutman
Daarbij krijg je van verschillende medewerkers verschillende informatie omdat ze het zelf ook niet eens snappen.
Die ervaring heb ik ook, daarom geef ik telkens bij de klantenservice aan dat ik wil opzeggen en wordt je doorverbonden met de retentie afdeling waar ze er wel verstand van hebben. Dag en nacht verschil! Persoonlijk vind ik een verschil van € 5,- tussen SIM only 200min/1GB en onbeperkt bellen/1GB reuze meevallen. Een voor nog eens € 3,- meer heb je zelfs 5GB. Maar goed, ik kan niet in iemands portemonnee kijken……
Tip, laat je doorverbinden met de retentie afdeling!
@TommyDiamond:
Het kosteloos opwaarderen mag zeker omdat alleen de consument er in dit geval beter van word.
@Erik:
Ik betaal nu voor Surf Totaal iets van € 12,00 met 90 belminuten en onbeperkt internet. Een alternatief wordt al snel € 32,00 en dat is het mij niet waard.