Reacties voor: KPN verkoopt iPhone alleen aan trouwe klanten

KPN gaat de iPhone alleen verkopen aan trouwe klanten, die dreigen over te stappen naar een andere provider. Dat vertelde woordvoerder Steve Hufton in een telefoongesprek met iPhoneclub.
Lees het complete artikel → KPN verkoopt iPhone alleen aan trouwe klanten
Gonny van der Zwaag | iCulture.nl - · Laatst bijgewerkt:

Reacties: 100 reacties

  1. Duidelijk gevalletje “dooie mus “

  2. Pindakaas voor velen!

  3. En daar hoor ik dus niet bij!

  4. Ik hoor daar helaas ook niet bij, ben overgestapt van kpn naar t-mobile om de iPhone 😛

  5. T for telecom had afgelopen weekend ook een actie met iphone icm kpn.

  6. Hoor daar dus wel bij, ben al jaaaaren een trouwe klant van KPN…

    Maar heb al een Iphone…

    Vind dit een goede zet van KPN naar hun trouwe klanten.

  7. zijn ze net te laat, ben deze zomer overgestapt omdat ik een iphone wilde

  8. M’n broer heeft er zojuist een besteld, hij kreeg eerst een ‘nee’ te horen. Maar toen hij zei dat ie dan ging overstappen naar T-Mobile was het binnen 5 minuten geregeld met nog extra korting op z’n abonnement ook.

  9. Ik bén een supertrouwe klant van KPN: ik heb €500 uitgegeven aan een simlockvrije iPhone omdat ik per se bij KPN wilde blijven. Maar ik vraag me af of KPN mij wel als trouwe klant herkent.
    Nou ja, maar eens een telefoontje aan wagen tegen de tijd dat ik een nieuwe iPhone wil. Het zou super zijn als het dan gewoon in Nederland via KPN gaat lukken, zonder italiaanse omwegen 🙂

  10. Wanneer ben je dan een trouwe klant?

  11. Origineel geplaatst door Harry
    Ik hoor daar helaas ook niet bij, ben overgestapt van kpn naar t-mobile om de iPhone

    Hier nog een…

  12. Origineel geplaatst door Ellen
    Ik bén een supertrouwe klant van KPN: ik heb €500 uitgegeven aan een simlockvrije iPhone omdat ik per se bij KPN wilde blijven. Maar ik vraag me af of KPN mij wel als trouwe klant herkent.

    briljant relaas;)
    Nou ja, maar eens een telefoontje aan wagen tegen de tijd dat ik een nieuwe iPhone wil. Het zou super zijn als het dan gewoon in Nederland via KPN gaat lukken, zonder italiaanse omwegen

  13. Ik kan dit verhaal bevestigen want ik heb zojuist mijn abo verlengd met een iPhone 3GS (16GB)!

    In eerste instantie gebeld met afdeling verlengen maar volgens hun kwam ik niet in aanmerking voor een iPhone omdat deze alleen worden aangeboden aan klanten met een Hi-45 of hoger abo. Ik werd verzocht met de afdeling opzeggingen contact op te nemen omdat ik daar meer kans zou maken.

    Gebeld met afdeling opzeggingen en daar verteld dat ik overstap naar T-Mobile als ik geen iPhone kon krijgen. Toen was het ineens geen probleem maar wel onder wat voorwaarden.

    Ik had een Hi-20 abo (waar ik eigenlijk al 1,5 jaar overheen ging, ik ben lui) maar moet overstappen naar een Hi-25 abo en die wordt mij dan gedurende 2 jaar voor 19,95 aangeboden. Daarnaast moet ik Eindeloos Online Xtra Snel erbij nemen. Het 1e jaar voor 7,50 en het 2e jaar voor 14,95.

    Leek me een prima deal! Het 1e jaar betaal ik dus 27,45 en het 2e jaar 34,90 en aan mijn rekeningen te zien ben ik nu gewoon goedkoper uit 🙂 Enige nadeel is dat ik nu weer 2 jaar aan Hi vast zit, maar goed ik ben al sinds 2005 bij Hi dus daar lig ik verder niet wakker van. En als er volgend jaar een nieuwe iPhone uitkomt dan ga ik wel weer even op en naar Zwitersland (ik belde stiekem al met een iPhone 3G op het Hi netwerk).

  14. Mijn contract is vanaf volgende week ook te verlengen , dus net even gebeld met de klantenservice maar ik kom niet in aanmerking , helaas…

  15. @Cardwizard:

    Ik zou de afdeling opzeggingen eens bellen en expliciet vermelden dat je naar T-Mobile overstapt als je geen iPhone krijgt. Worked for me.

  16. Origineel geplaatst door Stephan
    @Cardwizard:Ik zou de afdeling opzeggingen eens bellen en expliciet vermelden dat je naar T-Mobile overstapt als je geen iPhone krijgt. Worked for me.

    Moet je perse een aflopend abbo hebben om in aanmerking te komen? In januari heb ik nog een jaar te gaan, maar wil toch ook wel graag een iphone! En met jou deal lijkt me het wel redelijk!

  17. Vodafone biedt ook Iphone’s aan als je met een duur abbo wil opzeggen met reden dat je een Iphone wilt. Doen ze niet direct, maar als je echt wilt opzeggen dan “gaan ze kijken wat ze kunnen doen”, ze belden mij na twee dagen terug met goed nieuws.

  18. Origineel geplaatst door Stephan
    @Cardwizard:Ik zou de afdeling opzeggingen eens bellen en expliciet vermelden dat je naar T-Mobile overstapt als je geen iPhone krijgt. Worked for me.

    belt nu op

    **edit**

    nu kreeg ik een ander verhaal , bel volgende week even terug (dan kan ik namelijk verlengen) en dan kijken we wat we voor je kunnen doen , volgens mij weten ze zelf niet wat ze kunnen/mogen/willen

  19. Origineel geplaatst door Stephan
    Ik kan dit verhaal bevestigen want ik heb zojuist mijn abo verlengd met een iPhone 3GS (16GB)!In eerste instantie gebeld met afdeling verlengen maar volgens hun kwam ik niet in aanmerking voor een iPhone omdat deze alleen worden aangeboden aan klanten met een Hi-45 of hoger abo. Ik werd verzocht met de afdeling opzeggingen contact op te nemen omdat ik daar meer kans zou maken. Gebeld met afdeling opzeggingen en daar verteld dat ik overstap naar T-Mobile als ik geen iPhone kon krijgen. Toen was het ineens geen probleem maar wel onder wat voorwaarden.Ik had een Hi-20 abo (waar ik eigenlijk al 1,5 jaar overheen ging, ik ben lui) maar moet overstappen naar een Hi-25 abo en die wordt mij dan gedurende 2 jaar voor 19,95 aangeboden. Daarnaast moet ik Eindeloos Online Xtra Snel erbij nemen. Het 1e jaar voor 7,50 en het 2e jaar voor 14,95.Leek me een prima deal! Het 1e jaar betaal ik dus 27,45 en het 2e jaar 34,90 en aan mijn rekeningen te zien ben ik nu gewoon goedkoper uit Enige nadeel is dat ik nu weer 2 jaar aan Hi vast zit, maar goed ik ben al sinds 2005 bij Hi dus daar lig ik verder niet wakker van. En als er volgend jaar een nieuwe iPhone uitkomt dan ga ik wel weer even op en naar Zwitersland (ik belde stiekem al met een iPhone 3G op het Hi netwerk).

    Hoeveel moest je hiervoor bijbetalen? Ik heb net gebeld en hij zei dat hij van niks wist (afdeling verlenging) en zijn leidinggevende wist ook van niks.. heel vreemd. Moet ik naar andere afdeling bellen? Mijn abbo kan ik namelijk op 14-dec verlengen.

  20. @victor gwn proberen!

  21. @Rene: Ik werk niet bij KPN dus ik zou het niet weten….

    @Victor: Ik heb niets bij hoeven betalen, ik kreeg de iPhone er kostenloos bij als ik voor 2 jaar verlengde en naar een Hi-25 abo ging…

  22. Hoeveel zou je bij moeten betalen voor een 32GB? Of heb je dat niet gevraagd? Zijn ze officieel simlockvrij?

  23. Ik ben *net* begin van de week gebeld door KPN, want abo is per eind november afgelopen. Of ik een nieuw toestel wilde. “iPhone?” Nee, dat kon niet, en hij kon ook niet zeggen wanneer dat dan wel mogelijk zou zijn.

    Ik weet niet of ik een ‘trouwe’ klant ben, maar heb precies 4 jaar een abo lopen van ong. 40,-/maand.

  24. KPN vormt zo dus wel weer een elite groepje wat alleen de iphone kan krijgen met abbo van kpn. Dit gaan ze later vast wel voor nieuwe klanten ook doen. Althans dat hoop ik.

    Anders gaan er mensen over zeuren. En vooral klanten zoals ik die slecht bereik hebben met T-mobile.

  25. Ik zit al bij KPN sinds de eerste GSM,
    maar ik heb al een iPhone.
    Eerst een gekraakte 1G op het KPN netwerk en nu een
    factory unlockte 3G, ook op het KPN netwerk,
    een netwerk waar ik erg tevreden over ben trouwens.

  26. Origineel geplaatst door Marcel
    Wanneer ben je dan een trouwe klant?

    Ik zit al 20 jaar aan KPN (vast).

  27. be intersted to know what t-mobile think of this ? wonder if they will try to take kpn to court ?

  28. Mede door de zeer slechte service en het zeer slechte ontvangstbereik van KPN overgestapt naar T-Mobile.
    Alsmede door de onjuiste facturen van KPN, was voor mij voldoende reden om het abo van KPN na twee jaar ellende op te zeggen.
    Heb eerst prepaid van T-mobile geprobeert, en dat beviel mij best.
    Heb via T-Mobile een Iphone 32 GS, en ben zeer tevrede over de service van T-Mobile, en het ontvangstbereik van T-Mobile.
    Voor mij nooit KPN list en bedrog meer.

  29. probably alot of big network promos till the end of the year as from 2010 a 2 year contract is against european laws , a good way to get an iphone on another network , not so good for t-mobile who must be now red with anger and not pink today

  30. Om even terug te komen op mijn verhaal. Heb net naar afdeling abbonement opzeggen gebeld, een vrouw aan de telefoon die inderdaad zei dat ze er iPhones konden leveren. Maar er waren strenge regels aan gebonden ofzo. En je moest super vaak boven je bundel hebben gebeld. Want ik heb het laatste jaar elke maand ongeveer het dubbele van mijn abbo gebeld (30€ p.m). Maar ik moest toch nog 200€ bijbetalen voor een 16GB. Vond het een beetje vreemd. Ben namelijk al ongeveer 6 jaar bij Hi.

    Als iemand anders een soortgelijk iets heeft en wel de iPhone gratis kan krijgen kan je het dan even laten weten. Dan ga ik nog een keer bellen dat het misschien wel lukt!

    Gr Victor

  31. Als je zo dol bent op de KPN dan rij je toch even naar België? Lijkt me sneller en goedkoper dan de KPN als tussenhandel. Korting op je abonnement lijkt me meer opleveren. Zit je er ook geen twee jaar aan vast.

  32. Origineel geplaatst door gijsmans
    Als je zo dol bent op de KPN dan rij je toch even naar België? Lijkt me sneller en goedkoper dan de KPN als tussenhandel. Korting op je abonnement lijkt me meer opleveren. Zit je er ook geen twee jaar aan vast.

    zeer wijs gesproken. Zeker eerst 3 jaar flink boven je bundel bellen/betalen en dan nog flink bijlappen voor het toestel, icm een 2 jarig abo. Ben je idd vast goedkoper uit als je het zelf regelt.
    En hoe zit het met garantie?

  33. @Victor: Dat is opzich wel raar.. Bel daarnet ook de klantenservice om om me contract te verlengen met een iphone. Maar toen werd me mede gedeeld dat er geen iphone meer beschrikbaar waren :S..

  34. Ik heb net mn Hi abonnement verlengd met gratis iPhone 3GS 16 gb: 2 jaar Hi Online 35 + Eindeloos online Xtra snel voor totaal (met studentenkorting) 38 euro per maand. Toch een stuk goedkoper dan T-Mobile! Alleen de internetsnelheid is lager bij KPN, maar verwacht dat ze dat in de komende 2 jaar wel een keertje op gaan hogen…
    Heb er wel expliciet naar moeten vragen, ligt er helemaal aan in welke klantcategorie je valt (gaat van A tot en met F) of ze je dit mogen aanbieden.

  35. Werkt visual Voicemail dan ook bij KPN? Zo niet dan is het toch een beetje behelpen…

  36. Gaat thetering dan ook via kpn / hi werken? Op 3.1.2 ?

  37. betekent dat ook visual voicemail bij kpn, mijne is geunlocked enzo dus

  38. Zolang KPN kleine partijtjes inkoopt (godknowswhere) zal het wel niet lonen om te investeringen in vis. voicemail.
    Tetheringprofiel bestaat al veel langer.
    Google is yr friend…

  39. Of gewoon los bij iphoneservicepoint.nl kopen en dan simonly afsluiten

  40. @Joris je vergelijkt een appel met een peer je hebt nu 300 bel minuten en 300 smsjes en 1 mb internet.

    Bij de I300 heb je 3 bel minuten EN 300 smsjes EN 2 MB internet, Visual Voicemal, voor €44,95 dus T-Mobile is hier niets te duur mee.

  41. Zojuist ook me contract verlengt. KPN heeft blijkbaar een partij van 3gs’s van 16gb opgekocht. Ik ben blijkbaar een E klant (A t/m F) en moest er wel 149.95 voor bij betalen. en me huidige internet totaal pakket van 10 euro ophogen naar een extra snel internet koste: 15euro per maand.

    ik heb trouwens een flexibel abonnement van ergens rond de 40 euro nu heb ik zelf pakket lager genomen van 26 euro per maand + dan die 15euro internet. (volgende de verkoper maakte niet uit welk flexibel abonnement ik had, toestel prijs zou dan zelfde gelijk blijven)

  42. hmm ,balen net m’n kpn abo 4 maanden terug verlengd. ach ja, vandaag me simlockvrije 3gs 32 gb binnengekregen (los gekocht:P) dus eindelijk een telefoon naar me zin:)

  43. Mijn verhaal klopt ongeveer met die van Roderick. Mijn abo bij Hi is bijna afgelopen. oen ik het bericht hier las op iphoneclub heb ik gebeld met de klantenservice van Hi. De eerste persoon wist nergens van maar ging me doorverbinden naar iemand anders. Deze persoon wist wel het een en ander en ging mijn gegevens opvragen (mobiele nummer, reknr enz) nadat hij wat bekeken had (blijkbaar of ik in aanmerking kwam) werd ik weer doorverbonden naar een mevrouw die blijkbaar van een aparte afdeling was die hier voornamelijk over ging. Zij zij meteen dat ik in aanmerking kwam voor de Iphone omdat ik in groep E viel. Volgens haar heb je D, E en F waarvan F de mensen zijn die het meest afnemen van KPN (duur dat je klant bent, en geld wat je bij hen in het laadje schuift). Volgens haar had ze beschikking over Iphone 3GS 16 gb wit en zwart.

    Alles was daarna snel geregeld.
    Kosten: Voor mij (Groep E) 150 euro aanschaf. vervolgens maakte het niet uit wat voor abo ik nam. (heb 25 euro bel + 10 euro onbeperkt internet)
    Krijg donderdag als goed is Iphone binnen met nieuwe sim voor betere internetverbinding (3G?). Dit terwijl ik nog geen jaar nieuwe sim heb.

  44. Maar houd het ook in dat je bij KPN onbeperkt data (foto,s, e-mail) bij het onbeperkt internet (foto,s) kan versturen ????
    Of komen de (on)kosten bij het versturen van data (foto,s, e-mail)) later bij de maandelijkse factuur ???
    Als het laatste het geval is ben je heel duur uit met KPN !!

    Lees daarom eerst heel goed de leveringsvoorwaarden van KPN!!!

  45. Origineel geplaatst door Martijn
    Quote

    Kan iemand dit bevestigen?

  46. Als ik het zo lees zijn er dus verschillende mogelijkheden en zijn die niet afhankelijk van klant A tot F (of E tot F?)

    Ik ben bang dat sommigen vreselijk genaaid worden door mee te gaan in deze hype.

    Erg jammer.

  47. Let op:
    Het gaat er niet om hoelang je klant bent. KPN/Hi werken met zogenaamde retentiecodes die op hun beurt een bepaalde klantwaarde uitdrukken. Als je in de hogere schalen bent geplaatst dan kom je in aanmerking voor de iPhone. Het maakt niet uit of je een abonnement hebt van 15 of 50 euro, het gaat erom hoeveel je maandelijks aan KPN/Hi betaalt. Een bepaald percentage van het maandbedrag wordt omgerekend naar deze klantwaarde zodat er op het moment van verlengen een gepaste korting kan worden geboden. Het is wel zo dat personen met bijvoorbeeld een abonnement van 50 euro of hoger automatisch een hogere klant waarde hebben. Maar personen met een Hi 20, die maandelijks nog eens 20/30 euro over de bundel gaan maken ook al een grote kans!

  48. Ik snap het probleem niet: ik heb via phonehouse sinds begin oktober een prima Iphone 3GS 16 mb met een Hi abo en ik ben helemaal niet zo’n grote beller.

  49. 150 euro bijbetalen voor een 3GS 16GB? Ligt het aan mij of is dat nog duur in vergelijking met T-mobile (2jr/30 eurp p/mnd) waar je 100 euro bij moet betalen?

    Ben zelf ook KPN-klant, eind van de maand verlengen…

  50. @Jochanan:
    Wat heb jij gezegd dan?? Ik heb net even gebeld, en vertelde de de vriendelijke dame aan de andere kant van de lijn dat ik naar T-Mobile wilde overstappen voor een iPhone (wat ik ook echt van plan was). Zij vertelde mij echter, dat ze nog maar 50 iphones over hebben (die ze volgens haar in samenwerking met apple verkregen hebben omdat het contranct van Apple met T-mobile afgelopen is en Apple andere netwerken aan het “testen” is) en dat je daar aan veel voorwaarden moest doen. Ze stuurde me in de richting van een HTC of Samsung (de laatste was hoger gewaardeerd op de site van Hi….)
    Ben overigens nu 5 jaar klant bij Hi, en heb nog nooit problemen gehad met betaling…..

  51. Origineel geplaatst door Bart
    @Jochanan:
    Wat heb jij gezegd dan?? Ik heb net even gebeld, en vertelde de de vriendelijke dame aan de andere kant van de lijn dat ik naar T-Mobile wilde overstappen voor een iPhone (wat ik ook echt van plan was). Zij vertelde mij echter, dat ze nog maar 50 iphones over hebben (die ze volgens haar in samenwerking met apple verkregen hebben omdat het contranct van Apple met T-mobile afgelopen is en Apple andere netwerken aan het “testen” is) en dat je daar aan veel voorwaarden moest doen. Ze stuurde me in de richting van een HTC of Samsung (de laatste was hoger gewaardeerd op de site van Hi….)
    Ben overigens nu 5 jaar klant bij Hi, en heb nog nooit problemen gehad met betaling…..

    blijkbaar moet je ook een beetje geluk hebben:s wel stom dat ze zo moeilijk doen erover. Als ze nu al bijna op zijn is het toch een succes voor hun en kunnen ze de iPhone toch in hun assort opnemen?
    Ik zou het gewoon nog een keer proberen en zeggen dat je dan maar naar t-mobile overgaat. Dus ook niet in gaan op andere aanbiedingen, gewoon stug vasthouden dat je een iPhone wil.

  52. One thing that happened in the uk was t-mobile did the same as kpn are doing now , but 6 months later o2 lost its contract with apple and now the uk has 3 networks selling a simlockfree iphone both contract and prepay , wonder how long it will be till t-mobile loose out as well , if there is enough interest in the iphone by kpn then iam sure they will be speaking with apple very soon ,would be nice to have a choice by the 3rd generation on what network to use without the hassle of going to belgium , the only loosers in the future would be t-mobile and belgium but thats business

  53. Klantenservice KPN meldt dat ze over 2 weken door iedereen te bestellen zijn via http://www.kpn.com. Dus T-mobile is zijn exclusiviteit kwijt!

  54. Grappig! Net ook gebeld, ik kan nml ook eventueel verlengen maar het eerste wat de beste man van HI zei: “Sprookje…niet bijbetalen!” Het bij te betalen bedrag is 169 euro, los van welk contract dan ook. Maar, hoe dan ook bijbetalen voor de iPhone.
    Tja…het ritje België of Italië komt een stuk dichterbij zo. ‘t Wordt me anders iets te prijzig voor een (maar) 16Gig

  55. Ik was klant-type B… En maak er geen aanspraak op (ook niet met bijbetaling), de verkoper kon mij wel vertellen dat KPN er wel degelijk mee bezig is om meer van deze aanbiedingen er door te krijgen (i.c.m. de iPhone)

  56. Hmmm,
    Mijn pa is al 13 jaar klant @ KPN, en gaat nu toch eens nadenken over een iPhone. Ik zal hem wel eens laten bellen en kijken wat hij te horen krijgt.

  57. Please, Apple: zorg dat de Iphone ook legaal los verkrijgbaar is in NL, liefst in combinatie met andere providers dan T-Mobile. Uit mijn directe omgeving weet ik dat dat netwerk gewoon slecht is en de verbinding vaak wegvalt. Ik wil heel graag een IPhone, maar niet met T-mobile.

  58. @ Lisa Vos zei op 6 december 2009 om 12:47

    Vreemd, ik door kruisde onlangs Nederland met mijn Iphone GS met een T-Mobile abo, en heb nergens ontvangst problemen ondervonden.
    Met een Nokia N73 met een KPN abo flink wat ontvangst problemen gehad.

  59. Ik heb ook al 3x gebelt deze man vertelde me dat ik eigenlijk niet in aanmerking kwam maar als ik het echt wou kon ik 400 a 500 euro betalen 😛

  60. Klacht ingediend bi KPN met opmerking dat zowel bij kpn winkels als via 1200 gezegd werd dat alles op roddels was gebaseerd. Vervolgens onderstaand antwoord per email gehad.

    Bedankt voor uw e-mail waarin u wilt weten of u een Iphone kunt bestellen bij KPN.

    KPN is momenteel bezig met de voorbereidingen om Iphone aan te kunnen bieden.
    Hoe de Iphone aangeboden zal worden is nu niet bekend.
    Het is ook nog niet mogelijk om Iphone te bestellen.

    Hopelijk ontvangen wij binnenkort meer informatie zodat wij u beter van dienst kunnen zijn.

    Bezig met voorbereidingen , ziet er dus veelbelovend uit !!

  61. Zojuist met de de klantenservice gebeld,
    Ik sta op het punt over te stappen naar T-mobile en heb daar reeds een iphone besteld (deze kan ik morgen gaan halen). Mij vertelden ze dat er een onderzoek is gestart naar het verkopen van Iphone’s maar dat dit nog wel enige tijd zal gaan duren en er nu dus nog geen leverbaar zijn.

  62. Best wel grappig als je een trouwe klant bent en dat het bedrijf waar je trouwe klant bent je dan verteld dat je dat niet bent. Kunnen ze niet genoeg eurietjes uit je zakken kloppen. Hmmm. Ben wel benieuwd naar de reacties als de eerste rekeningen op de deurmat zijn komen vallen.

  63. Zojuist de klantenservice gesproken. Ik ben een trouwe ‘goede’ klant en kom in aanmerking voor de iphone. Ik gok dat ik zo ongeveer 3 jaar abo heb van +-50eu en er wel aantal keren goed overheen gegaan. Van de klantenservice had het over iets van klantenwaardering maar deze mocht hij mij niet vertellen. Ik verleng mijn abo met 2 jaar, kosten: €28,95 p/m , dan nog €14,50 voor extra snel internet en ik kies zelf voor een eindeloos sms bundel van €10,-. Mijn kosten komen uit op 52euro per maand en daarvoor heb ik 300belminuten en 1000 (eigenlijk 2000 (hij heeft ook smsverdubbelaar aangezet) smsjes. De kosten voor mijn telefoon worden €50,07 maar krijg er dan wel (door decemberactie) een 8gig (sd?)kaartje bij.

    Trouwens; heb genoeg met klantenservice gebeld vandaag.. in eerste instantie moest ik €150,- bij betalen en uiteindelijk door stug te zeggen dat de eerste €50euro had gezegd/beloofd kreeg ik dit dus voor elkaar.

  64. Origineel geplaatst door Janmdh
    Klacht ingediend bi KPN met opmerking dat zowel bij kpn winkels als via 1200 gezegd werd dat alles op roddels was gebaseerd. Vervolgens onderstaand antwoord per email gehad.Bedankt voor uw e-mail waarin u wilt weten of u een Iphone kunt bestellen bij KPN.KPN is momenteel bezig met de voorbereidingen om Iphone aan te kunnen bieden.
    Hoe de Iphone aangeboden zal worden is nu niet bekend.
    Het is ook nog niet mogelijk om Iphone te bestellen.Hopelijk ontvangen wij binnenkort meer informatie zodat wij u beter van dienst kunnen zijn.Bezig met voorbereidingen , ziet er dus veelbelovend uit !!

    dat ziet er idd veel belovend uit

  65. @Jochanan:
    Heb net nogmaals gebeld en deze keer beweerde de beste man dat ze ze helemaal niet hadden.
    Ik heb eerst 2 jaar een hi-20 abbo gehad en nu een 13,95 sim only…
    zou het een derde keer bellen waard zijn??

  66. Moet ik A.U.B gaan spelen bij KPN om aan een IPhone te kunnen komen ???
    En dat ook nog voor een heel duur abonnement, en mogelijke bijkomende (on)kosten.
    Voor mij niks van KPN op deze wijze!!!!!
    Ik denk er nog geen seconde aan!!!

  67. Ik heb vorig jaar een iPhone in Belgie gehaald en heb toen op mijn huidige KPN abonnement voor tien euro per maand een Surf en Mail totaal abonnementje erbij gedaan en nog nooit exorbitante kosten gehad hoor.

    Werkt perfect!

  68. @ Henri zei op 8 december 2009 om 16:53
    Ik heb vorig jaar een iPhone in Belgie gehaald en heb toen op mijn huidige KPN abonnement voor tien euro per maand een Surf en Mail totaal abonnementje erbij gedaan en nog nooit exorbitante kosten gehad hoor.

    Werkt perfect!
    ******************************************
    Henri
    Volgens mij is u een uitzonderingsgeval bij KPN.
    Ik had ook een duur abonnement en een Surf en Mail totaal abonnementje erbij
    Ik heb me, en diverse andere uit mijn omgeving blauw betaald aan de bijkomende kosten voortvloeiend uit het Surf en Mail totaal abonnementje.
    Ik heb de nodige vragen hierover gesteld bij de dozen verkopers van KPN, maar geen van deze KPN dozen verkopers gaf mij duidelijkheid.
    Ben nu gelukkig van KPN af, over de service verlening door/van T-Mobile ben ik zeer tevreden.

  69. . @Bart:
    ik denk dat jou abo veeelste laag is. Helemaal wanneer je (haast) nooit over je abonnement heen bent gegaan qua kosten. Een simonly van 13,95 per maand daar verdienen hun natuurlijk veel minder aan als een abo van rond de 50! Ik denk dat je ten eerste een hoge klantwaarde moet hebben (en die heb je met een laag abo niet) en daarnaast de juiste persoon aan de telefoon moet krijgen. Tegen mij werd ook eenmaal verteld dat hun nergens vanaf wisten; toen heb ik hem gevraagt onder welke steen hij had gelegen afgelopen weekend, lijkt me toch duidelijk dat er wat gaande is! Met mijn abo heb ik niks te klagen over hi, ik ga er eigenlijk zelfs op vooruit.. ik zat op kosten: 50euro per maand en ga nu voor meer én een iphone naar 42euro per maand! En ben niet bang voor overige kosten zoals internet, er zijn al zoveel mensen die een iphone gebruiken dat moet toch allemaal wel goed gaan! En anders gewoon weer klantenservice bellen…

  70. Gistermiddag m’n 1e iPhone besteld bij Hi! Begin volgend jaar wordt ie opgestuurd!

    Het was binnen een kwartiertje geregeld en dat met nog géén € 50,- bijbetaling!

    Echt wel beter!

  71. Heb vandaag een iPhone bij Hi Besteld, en word binnen 7 dagen geleverd. Ik kon gewoon verder met Eindeloos online, en mijn studenten abonnement

  72. Hoe hebben jullie dat geregeld met studentenabonnement? Ik krijg mijn iphone begin januari maar dit kon dan niet meer icm studentenabonnement… hij heeft het tot 3 keer toe nagevraagd, gewoon maar weer terugbellen en opnieuw proberen???

  73. @grey:

    Volgens mij kan je het gewoon het beste naar een hi winkel gaan. En daar je studentenkorting regelen. Nouja zo heb ik het altijd gedaan.

    Ga vandaag ook maar een belletje plegen. Me telefoon ligt zowat op half zeven 🙁

  74. @Eric: Maar heb je dan wel een iphone?? Heb net nogmaals naar de klantenservice gebeld en dit is 3e persoon die zegt dat dat niet mogelijk is! Ik ga strax nog even langs bij de winkel, kijken wat ze daar kunnen doen… Thnx voor de tip!

  75. Heb op dit forum heel veel tegenstrijdige berichten gelezen over de levering van een Iphone door KPN.
    Ik denk dat er vele van U van een hele koude Kerstmis thuis komen zonder de (mondelinge) beloofde IPhone door KPN.

  76. Ik heb deze (mondelinge) afspraak ook op papier staan… denk dat iedereen dat heeft die deze afspraak gemaakt heeft!>?

    En mocht ik serieus thuis komen van die koude kerstmis dan lijkt het me duidelijk dat dat alles behalve klantvriendelijk is en zal ik per direct mijn abo opzeggen.

  77. Vind het een zeer goede zet van KPN sjappo … hier in NL eindelijk eens een provider die het aan durft om tegen de Monopoly positie van de dure T mobile abo`s aan te vechten. Trouwens Snel mobiel van HI en Flex is onbeperkt en daarbij is You Tube streaming en andere streams toegestaan…. ben mss een Patriot maar het Kleine NL KPN deelt hier een behoorlijke klap mee uit …. en T mobile zal niet durven om KPN aan te pakken omdat het de rechtzaken in Frankrijk en Engeland al heeft verloren met het alléén recht van de Iphone… let maar op 2010 gaat KPN vol aan de bak

  78. Dinsdag komen ze hem afleveren. Eindelijk eens de overstap gemaakt naar de iPhone. Het enige wat me tegenhield was T-Mobile.
    En nu liep mijn KPN sim-only abbo af. Dus ik dacht maar even bellen. En ik kwam gewoon in aanmerking.
    Weet iemand trouwens wat het beleid van KPN is omtrent tethering en skype?

  79. Ik voel me mooi genaaid door KPN!! Aanbieding bij Hi icm de Iphone 175 min OF 350 sms voor 17.50 samen met Eindeloos ONline Xtrasnel (14.95)
    16 GB 3GS dan eenmalig voor 149.95

    totale kosten over 2 jaar 930 euro

    Tmobile i-150 29.95 150 min + 150 sms + onbeperkt internet (wat twee keer so snel is dan HI) toestel eenmalig 100 euro!!

    Over 2 jaar tijd scheelt mij dit gewoon 100 euro!! WAT EEN DEAL?!?!?!

  80. @Piet Hysentruit: Dan ga je toch lekker naar tmobile toe!>? Ik zie in die vergelijking die jij neer zet geen betere deal van tmobile. Daarnaast; officieel is kpn nog geen verkoper van de iphone, ze maken het je al mogelijk dus wees blij met de optie die je krijgt zou ik zeggen!

  81. @Grey

    Er zijn meer mensen die in het verleden al “genaaid” zijn door KPN!!
    En voor het zelfde geld heb je een 32 GB Iphone GS bij T-Mobile.
    Heel vreemd, KPN wenste toch ook niets te maken hebben met Apple en de Iphone in het verleden.
    Gelukkig is KPN officieel nog geen verkoper van de iphone.

  82. Aaaaah, vanmiddag werd de iPhone netjes afgeleverd door TNT.

    Toestel uitgepakt en aangezet. Werkt lekker snel. Helaas blijkt de Homebutton niet te functioneren. Dus je start een programmaatje op en vervolgens kan je die niet meer afsluiten. Apple gebeld en volgens hen was het een geval van defect.

    KPN klantenservice gebeld en geen probleem. Retouropdracht aangemaakt en pakketje zojuist op de post richting retouradres verzonden.

    Ander exemplaar word toegezonden. Allemaal netjes geregeld.

    Zal een update geven over vervolg.

  83. He Zuiderwind, in alle berichtjes in dit Topic zeik je KPN af. Vanwaar die ongezonde houding t.o.v. KPN?

    Toch mooi dat ze klanten de mogelijkheid biedt om een iPhone aan te schaffen?

    Origineel geplaatst door Zuiderwind
    @Grey Er zijn meer mensen die in het verleden al “genaaid” zijn door KPN!!
    En voor het zelfde geld heb je een 32 GB Iphone GS bij T-Mobile.
    Heel vreemd, KPN wenste toch ook niets te maken hebben met Apple en de Iphone in het verleden.
    Gelukkig is KPN officieel nog geen verkoper van de iphone.

  84. Origineel geplaatst door Henri
    He Zuiderwind, in alle berichtjes in dit Topic zeik je KPN af. Vanwaar die ongezonde houding t.o.v. KPN?Toch mooi dat ze klanten de mogelijkheid biedt om een iPhone aan te schaffen?

    Origineel geplaatst door Henri
    Aaaaah, vanmiddag werd de iPhone netjes afgeleverd door TNT.Toestel uitgepakt en aangezet. Werkt lekker snel. Helaas blijkt de Homebutton niet te functioneren. Dus je start een programmaatje op en vervolgens kan je die niet meer afsluiten. Apple gebeld en volgens hen was het een geval van defect.KPN klantenservice gebeld en geen probleem. Retouropdracht aangemaakt en pakketje zojuist op de post richting retouradres verzonden.Ander exemplaar word toegezonden. Allemaal netjes geregeld.Zal een update geven over vervolg.

    ***************************************
    HE,Henri.

    Henri even gezond nadenken.
    Heeft de dozen verkoper van KPN gecontroleerd of de Iphone wel naar behoren werkte??
    Ik denk van niet!!!!
    Toch “mooi”van KPN dat ze klanten de mogelijkheid biedt om een kapotte iPhone aan te schaffen?
    Ik een maal en meerdere personen in mijn omgeving in de leugenachtige verkoop praatjes getrapt van KPN.
    Vandaar mijn “ongezonde”houding t.o.v. KPN, Henri!!!

  85. He Henri

    Ik heb mijn eerder op 10 december 2009 om 19:43 geplaats berichtje naar beneden gehaald.
    Wetend dat KPN mee leest, het zal mij een worst zijn.
    Henri, Het is nog geen kerstmis. en mijn voorspelling komt uit!!!!
    En het gaat nu al mis bij KPN ???
    En Henri dankzij deze wanprestatie van KPN gaat volgens mij je nieuwe abonnement gewoon door.
    En ik geef je weinig kans om daar verandering in te krijgen.

    Origineel geplaatst door Zuiderwind
    Heb op dit forum heel veel tegenstrijdige berichten gelezen over de levering van een Iphone door KPN.Ik denk dat er vele van U van een hele koude Kerstmis thuis komen zonder de (mondelinge) beloofde IPhone door KPN.

  86. @zuiderwind..
    Ik begrijp dat je gefrustreerd bent doordat er blijkbaar ooit iets mis is gegaan bij jou..
    Ik moet wel zeggen, bij de meesten is de iPhone goed aangekomen met hun Abo waarom ze gevraagd hebben. Zo ook bij mij. Tuurlijk, het blijft een actie van KPN waarbij de iphones niet van Apple zelf direct komen, tenminste voor zover ik weet. Maar is het niet bij alle handelaren/providers een voorkomend feit dat er productiefouten tussen de producten zitten die zij verkopen?
    Ik typ dit bericht van mijn nieuwe bij KPN bestelde iPhone 3gs. Heb hiervoor de 3g gehad ook met KPN maar dan geunlockt. Ik moet zeggen ik ben nog steeds niet van een koude kerst thuis gekomen..

  87. Het leek wel een spannend cadeau onder de kerstboom. Vandaag werd ik er blij mee verrast; ik ben een trouwe klant. Ik was niet eens bewust van de optie; het werd mij zowaar in mijn schoot geworpen. Bedankt voor mijn witte iPhone!
    PS. Nadat ik mijn rekeningen bekeek van de afgelopen vijf jaar, vond ik dat ik het (terug) verdiend had! Dat zeer terzijde.

  88. Trouwe Klanten??? Ik ben nu 14 jaar klant, betaal al jaren maandelijks tussen de 40 en 50 euro. Maar ik kom niet in aanmerking. Met de melding dat ik dan toch ging overstappen, was de melding: “we houden u niet tegen”

    Kortom niet voor trouwe klanten blijkbaar.

  89. KPN voorraad op…
    Zojuist gebeld met KPN, ik kon sinds 20 december verlengen, helaas is de voorraad op…

    Mevrouw vroeg mij wat ik dan zo speciaal vond aan de iPhone. Heb een aantal voordelen opgenoemd, zeggen ze dat zit ook op andere telefoons die wij aanbieden. Volgens mij handelen ze gewoon via een standaard ‘antwoordmodel’. Dat vind ik heel jammer, mede gezien het feit dat ik al jaren klant ben bij KPN.

    O.a. de App Store als voordeel opgenoemd. Nieuwe applicaties en leuke vindingen die dus op de iPhone geinstalleerd kunnen worden. Dan kun je mij toch niet vertellen dat dit ook op een andere telefoon kan?!! (vandaar mijn suggestie van het standaard ‘antwoordmodel’)

    Wie heeft hier meer ervaringen mee ??

  90. Ik heb er gister ééntje kunnen bemachtigen ben al jaren trouwe klant er wou over stappen naar t-mobile tot dat kpn met dit voorstel kwam waarop ik natuurlijk geen nee zei. 31 januari word hij verzonden…

    Echt super!!

  91. Sprak gisteren een medewerker van een KPN winkel in Eindhoven en vroeg naar mijn opzegtermijn omdat ik een iPhone wilde. Hij zei meteen dat ik niet moest opzeggen omdat uiterlijk eind feb. KPN met een mededeling komt dat ze abonnementen met iPhones gaan verkopen. Het was nog niet 100% zeker maar hij zei dat het zeer waarschijnlijk door zou gaan en dat dit uiterlijk eind feb zou worden bekend gemaakt.

  92. Ik heb nu een beetje alle vragen opmerkingen doorgelezen maar een vraagje aan de mensen die nu een KPN Iphone hebben.
    Ik lees overal dat het internet bij KPN lanszamer is dan die van t-mobiel, is dit werkelijk zo? Ik heb nu een zakelijke telefoon waar ik mij bel en word gebeld maar wil gewoon een spelen dingetje erbij voor mij zelf. Ik zal dan ook bijna niet bellen maar alleen internet gebruiken.
    Vraagje 2: Ik wil geen T-mobile maar KPN, moet ik nu wachten tot eind Februari?

  93. Net als de vraagsteller hierboven ben ik erg benieuwd naar de status van iphones van KPN. Zijn ze echt allemaal op? Ik mag mijn contract verlengen op 10 februari en val binnen de categorie “trouwe klanten”.

    In december heb ik al gebeld met klantenservice en aangegeven dat ik in aanmerking wilde komen. Tevens heb ik mijn zorg uitgesproken over het aantal dat beschikbaar was. Ik had niet zoveel zin om 10 februari naast de pot te pissen. Ik werd gerust gesteld met de mededeling dat het allemaal niet zo hard ging en dat er bij het opraken van de voorraad gewoon nieuwe werden besteld.

    Ik hoefde me geen zorgen te maken.

    Met mijn ervaringen rond KPN maak ik me natuurlijk alle zorgen. Helaas heeft in mijn omgeving geen enkele andere provider dekking 🙁 Dus ik ben voorlopig gedoemd om bij KPN te blijven.

  94. Net als velen zou ik graag een Iphone via KPN hebben.

    Nu heb ik zojuist met de klantenservice van KPN gebeld en zei wisten mij te vertellen dat ze geen Iphone’s meer ter beschikking hebben en dat er geen nieuwe besteld zouden zijn.

    Iemand misschien een idee of KPN de Iphone dan per eind februari gaat verkopen?

  95. Ik denk dat vele bij de neus genomen worden door KPN.

  96. Er waren meerdere vragen over het netwerk van KPN. Tot nu heb ik geen enkele problemen zowel internet als bellen niet. KPN heeft enkele honderden op voorraad die ze alleen aan zeer trouwe klanten geeft ( waarvan ik er dus een heb) het nadeel is dat je hem niet kan verzekeren via KPN. Ik las dat bij iemand de klantenservice deed alsof ze van niks wisten… Mogelijk hebben ze er een stop op gezet om dat hij binnen kort in het assortiment Zou komen… Zelf heb ik vernomen tussen eind februari eind maart. Maar dat kan natuurlijk veranderen als ze alles nog niet rond hebben.

    Groeten Dylan.
    Trotse eigenaar van een iPhone

  97. Geen goed woord over voor deze corrupte bende. Zoals ik hierboven al beschreven heb, belde ik in december op met de vraag of ik in de categorie van “trouwe klanten” val. En dat deed ik ruimschoots.

    Een terugbel afspraak gemaakt voor 10 februari. Ik hoefde me geen zorgen te maken dat ze op waren want het kwam allemaal goed. 10 februari zou ik teruggebeld worden en mijn iphone kunnen bestellen.

    Na wat berichten op deze site dat de iphones op zouden zijn heb ik nogmaals gebeld.

    Wat zegt dat mens…. Ja ze zijn idd op.
    Dus ik leg uit dat ik een afspraak heb gemaakt voor 10 februari.
    Nou meneer…. dat kan helemaal niet, want je kan geen toestel reserveren.
    Ik zei daarop dat ik wel degelijk de iphone gereserveerd heb. Ja sorry maar ze zijn op was daarop het antwoord.
    Dus ik zei… vind je het normaal dat jullie dingen beloven en vervolgens niet na komt.
    Nou ja…zij had niets belooft…. dat was haar collega… en dus moest ik haar daar niet op aanspreken.

    Ik dacht dat ik uit mijn vel sprong…. dus ik zei… weet je wat…stuur me maar door naar afdeling opzeggingen.

    Ik hoefde maar 2 minuten te wachten tot ik iemand te spreken kreeg bij contractverlengingen…..maar bij opzeggingen stond ik vervolgens 7 minuten in de wacht. Uiteindelijk het gesprek maar beëindigd….Ze bellen me toch op 10 februari terug (denk ik….want tja als ze je wat beloven wil dat natuurlijk niet zeggen dat ze het ook gaan doen)

    MAG IK EVEN VLOEKEN!!!!

  98. @ sell op 16 januari 2010 om 19:10

    MAG IK EVEN VLOEKEN!!!!

    Beste sell, Ik denk dat dit niet veel zal helpen.
    Goede raad doe nooit telefonische zaken met KPN, of via internet.
    Ook opzeggen doe je niet per telefoon.
    Opzeggen doe je aangetekend, met bewijs van ontvangst, en voorzien van een handtekening voor ontvangst.
    Anders voorspel ik nog flinke problemen met KPN.
    Geloof je ook nog in de terug bel telefonische fabeltjes van KPN ???

  99. Ik ben aan het bedrijf gebonden door de beperkte ontvangst hier in het dorp 🙁 Ze hebben hier nogal een monopoly positie doordat omwonenden kun hakken in het zand hebben gezet tegen het plaatsen van meer GSM masten.

    Maar ik krijg het uiteindelijk wel voor elkaar, alleen jammer dat het met dit bedrijf altijd gepaard moet gaan met strijd.

Reacties zijn gesloten voor dit artikel.