Reacties voor: Kritiek op Apple’s programma voor reparateurs: “Krankzinnige voorwaarden”

Apple kondigde vorig jaar een speciaal programma aan voor onafhankelijke reparateurs, waardoor het voor hen makkelijker is om aan originele onderdelen te komen. Maar het contract dat deze bedrijven moeten ondertekenen, zou vol staan met absurde voorwaarden.
Benjamin Kuijten | iCulture.nl -

Reacties: 4 reacties

  1. Eigenlijk dus een wassen neus dat hele programma.
    Niet echt een verrassing, Apple is een hooghartig bedrijf, alles dicht timmeren die lightning kabel ook , als niet mfi is is t ook zogenaamd niet goed ( ik gebruik ze gewoon) waarschijnlijk ook de echte reden waarom ze niet meedoen aan 1 dezelfde kabel voor mobiele apparaten,hebben ze geen grip meer op t geheel.

  2. Tja het is juist het geheel wat de producten van Apple zo onderscheidend maken van de rest dus dat Apple dat wil beschermen begrijp ik wel. Maar deze voorwaarden zijn natuurlijk over de top.

  3. Op het hoogtepunt kunnen ze dit maken. Hoogmoed komt voor de val. Net zoals met Nokia zal Apple ook uiteindelijk dalen in populariteit.

  4. Ik hen nog nooit een iPhone te hoeven laten repareren! Bij de iPhone 4 had ik op het laatst dat de homeknop niet goed meer werkte. Vervolgens schafte ik de iPhone 5 aan en daarna heb ik nooit meer gedoe gehad. Snap dat gewauwel van mensen dat Apple moeilijk doet niet zo goed eerlijk gezegd. Mijn iPhones doen nooit moeilijk, misschien juist omdat de kwaliteit hoog is ?!

Reacties zijn gesloten voor dit artikel.