@Joost: @Leander: @Peter v: Een fiscaal kwartaal loopt niet gelijk met een kalenderkwartaal. Die fout wordt fout gemaakt 🙂 Volgende keer zullen we het er weer expliciet bijzetten.
Larss
@Peter v: Apple’s boekjaren lopen niet gelijk met kalenderjaren.
Civic
Jah hoeveel aandacht geeft Apple vandaag aan de iPod ? Hoe hip is een iPad nog? Steves marketing is vandaag verre weg
jvdp
Het wordt ook wel eens tijd voor wat nieuws… Consumenten wachten af tot de nieuwe releases van Apple’s producten.
Gerrie54
Er is niets, maar dan ook niets gedaan om de gemiddelde iPad salescyclus (1 per 3,5 jaar) te versnellen.
Betere accuduur, grotere schermen, lichtere modellen, meer universal apps, ho maar.
Apple is een logge, statische speler in deze markt en dan zie je dat je terrein verliest (aan Chinezen en Taiwanezen, die in hoger tempo innoveren)
Cook (hoewel genie als het om logistiek en productie gaat) blijft een grijze muis als het om innovatie en brand-building gaat.
Het is volgens mij: Kwartaalcijfers Q2 2014:”
Ik neem aan dat jullie Q3 bedoelen. Die wordt pas afgesloten in september…
Volgens mij hebben jullie het over q2. Q3 is pas net begonnen ;).
@Joost: @Leander: @Peter v: Een fiscaal kwartaal loopt niet gelijk met een kalenderkwartaal. Die fout wordt fout gemaakt 🙂 Volgende keer zullen we het er weer expliciet bijzetten.
@Peter v: Apple’s boekjaren lopen niet gelijk met kalenderjaren.
Jah hoeveel aandacht geeft Apple vandaag aan de iPod ? Hoe hip is een iPad nog? Steves marketing is vandaag verre weg
Het wordt ook wel eens tijd voor wat nieuws… Consumenten wachten af tot de nieuwe releases van Apple’s producten.
Er is niets, maar dan ook niets gedaan om de gemiddelde iPad salescyclus (1 per 3,5 jaar) te versnellen.
Betere accuduur, grotere schermen, lichtere modellen, meer universal apps, ho maar.
Apple is een logge, statische speler in deze markt en dan zie je dat je terrein verliest (aan Chinezen en Taiwanezen, die in hoger tempo innoveren)
Cook (hoewel genie als het om logistiek en productie gaat) blijft een grijze muis als het om innovatie en brand-building gaat.