Taalfout gezien of andere suggestie hoe we dit artikel kunnen verbeteren? Laat het ons weten!
Artikelcorrectie, spelfout of -aanvulling doorgeven?
Reacties: 10 reacties
Alex
Jammer, dat het nog niet beschikbaar is voor België 🙁
ultimasnake
Mooi, alleen vind ik het jammer dat in NL Passbook zelden tot nooit gebruikt wordt, recent met het vliegen de eerste ervaring hiermee gehad en dat was geweldig! ook kortingscouponen schijnen hierin prima te functioneren (maar beginnen met klantpassen vind ik al een goed idee).
Dit zijn alleen wel apps die ik er op gooi als ik weet dat ik naar de La Place ga om te eten, want anders stikt het van de icoontjes/mapjes van aanbiedings apps 🙂
Marc
Waarom nu weer met locatie aan?! Ik zie wel als er een La Place is en dan kan ik zelf beslissen om naar binnen te gaan.
Echt onzin die locatie. Iedereen wil zo graag weten waar ik uithang.
Andre
Zijn het andere aanbiedingen als de coupons die je in de brievenbus krijgt?
@Marc: Locatie is nodig voor: Vestiging Zoeken en (in de toekomst) voor locatie gebaseerde aanbiedingen.
@Andre: Voorlopig alleen de huidige coupons die je in de brievenbus krijgt, in de toekomst ook unieke coupons. Na aanmelding bij La Place Extra’s ontvang je wel gelijk unieke aanbiedingen!
Mehmet
Origineel geplaatst door Marc Waarom nu weer met locatie aan?! Ik zie wel als er een La Place is en dan kan ik zelf beslissen om naar binnen te gaan.
Echt onzin die locatie. Iedereen wil zo graag weten waar ik uithang.
Inderdaad, dat de peiltje telkens aan staat is wel onnodig. Je kan het wel uitshakelen maar dan zoekt de app nooit naar de locatie waar je bent. Op sommige apps kan je het instellen wanneer je de app gebruikt.
Marcel
@ultimasnake: Precies waar ik ook aan zat te denken. ik heb Passbook nog geen enkele keer kunnen gebruiken. Best jammer, aangezien het zo makkelijk is gemaakt voor bedrijven door Apple.
Bubbly
Het probleem met Passbook is dat bedrijven hun eigen app niet kunnen promoten. Het is dus niet in hun belang dat het gemakkelijk is voor ons. La Place zou dit echter anders kunnen aanpakken: zodra de coupon wordt gecreëerd, zou dit als Passbook pas kunnen worden aangeboden. Dat is iets wat bijvoorbeeld Pathé goed oplost met hun tickets: per ticket een nieuwe pas.
Conny
@Bubbly: Ja, idd. Net als de APP van de KLM.
Ticket komt in Passbook. En toch kunnen ze hun APP promoten
Jammer, dat het nog niet beschikbaar is voor België 🙁
Mooi, alleen vind ik het jammer dat in NL Passbook zelden tot nooit gebruikt wordt, recent met het vliegen de eerste ervaring hiermee gehad en dat was geweldig! ook kortingscouponen schijnen hierin prima te functioneren (maar beginnen met klantpassen vind ik al een goed idee).
Dit zijn alleen wel apps die ik er op gooi als ik weet dat ik naar de La Place ga om te eten, want anders stikt het van de icoontjes/mapjes van aanbiedings apps 🙂
Waarom nu weer met locatie aan?! Ik zie wel als er een La Place is en dan kan ik zelf beslissen om naar binnen te gaan.
Echt onzin die locatie. Iedereen wil zo graag weten waar ik uithang.
Zijn het andere aanbiedingen als de coupons die je in de brievenbus krijgt?
@Andre: Dat weet ik niet, ik heb zo’n fijne NEE-NEE sticker op de deur. 🙂
@Marc: Locatie is nodig voor: Vestiging Zoeken en (in de toekomst) voor locatie gebaseerde aanbiedingen.
@Andre: Voorlopig alleen de huidige coupons die je in de brievenbus krijgt, in de toekomst ook unieke coupons. Na aanmelding bij La Place Extra’s ontvang je wel gelijk unieke aanbiedingen!
Inderdaad, dat de peiltje telkens aan staat is wel onnodig. Je kan het wel uitshakelen maar dan zoekt de app nooit naar de locatie waar je bent. Op sommige apps kan je het instellen wanneer je de app gebruikt.
@ultimasnake: Precies waar ik ook aan zat te denken. ik heb Passbook nog geen enkele keer kunnen gebruiken. Best jammer, aangezien het zo makkelijk is gemaakt voor bedrijven door Apple.
Het probleem met Passbook is dat bedrijven hun eigen app niet kunnen promoten. Het is dus niet in hun belang dat het gemakkelijk is voor ons. La Place zou dit echter anders kunnen aanpakken: zodra de coupon wordt gecreëerd, zou dit als Passbook pas kunnen worden aangeboden. Dat is iets wat bijvoorbeeld Pathé goed oplost met hun tickets: per ticket een nieuwe pas.
@Bubbly: Ja, idd. Net als de APP van de KLM.
Ticket komt in Passbook. En toch kunnen ze hun APP promoten