Er is opnieuw een storing bij T-Mobile, deze keer in de regio Amsterdam en in mindere mate Den Haag en Rotterdam. T-Mobile werkt met KPN aan een oplossing.
“Woordvoerders van T-Mobile zijn momenteel niet bereikbaar” meldt RTL Nieuws en dat is wel te begrijpen.
Nou daar ben ik het niet helemaal mee eens. Woordvoerders moeten het woord voeren namens T-Mobile, die moeten er toch juist voor zorgen dat ze bereikbaar zijn?! Als T-Mobile’s eigen netwerk niet werkt, zullen ze toch wel een backup hebben om bereikbaar te zijn?
Het is niet alsof de woordvoerders deze storing moeten oplossen, daar zijn (hoop ik) technisch bekwame mensen mee bezig.
Macaanzee
Irritant: helemaal geen bereik in Noord-Holland
Ruud
Tmobile
Goes-Zeeland rijdend naar Noordt Brabant-Bergen op Zoom wel problemen geen verbinding kunnen maken
(Red.) T-Mobile meldt dat de oorzaak – een softwarefout – bekend is en werkt aan een oplossing.
Ray
Inmiddels alweer werkend 😊
MELK
Gelukkig werkt WiFi-bellen wel maar je bent wel tot wifi accesspoint/router bereik beperkt zelfs met een wifi meshnetwerk. Ik heb afwisselend GSM, 3G en/of 4G in de netwerkbalk en dan weer geen service melding.
Ach merkte ook geen probleem had toch WiFi, alleen toen naar huis ging niks.
Maar goed niet erg juist wel effe goed lekker rustig, geen afleiding niks.
Origineel geplaatst door Jorik Caljouw
“Woordvoerders van T-Mobile zijn momenteel niet bereikbaar” meldt RTL Nieuws en dat is wel te begrijpen.
Nou daar ben ik het niet helemaal mee eens. Woordvoerders moeten het woord voeren namens T-Mobile, die moeten er toch juist voor zorgen dat ze bereikbaar zijn?! Als T-Mobile’s eigen netwerk niet werkt, zullen ze toch wel een backup hebben om bereikbaar te zijn?
Het is niet alsof de woordvoerders deze storing moeten oplossen, daar zijn (hoop ik) technisch bekwame mensen mee bezig.
Zouden ze dan écht geen VAST telefoonnummer hebben?
Kees
Tis bijna 2020 en t-mobile heeft weer eens zn jaarlijkse megastoring, dat dit nog kan vandaag de dag. Niet eens een aantal abonnees die werden getroffen, maar hun hele klantenbestand. En dan niet eens de moeite nemen om ons via de media te informeren over de storing.
(Red.) T-Mobile meldt dat de storing nu volledig is opgelost.
Nuchterezeeuw
Ach ja, eens in de zoveel tijd een storing.. kan gebeuren. Ben je even niet bereikbaar en kan je niemands post zien of liken op Instagram.. so what? Net als vroeger.. je mist niks 🤣
Menno
@Jasper: normaal gesproken wel maar gister met storing ook niet
MH95
Daarom kreeg ik een melding van DPD authenticatie in Dublin. Dan loopt het internet in het buitenland toch nog via je eigen provider in Nederland. Mijn broer met Tele2 had er geen last van.
(Red.) Er is opnieuw sprake van een storing, nu vooral in de regio Amsterdam
Ro
Ging vanmorgen nadenken over overstappen van KPN naar T-mobile. Na deze verhalen blijf ik toch liever nog even bij het betrouwbare netwerk 😉
Nuchterezeeuw
Ik zit met alles bij T-Mobile maar vind de grote storingen nog wel meevallen.. elke provider heeft zo nu en dan eens een storing. Kan gebeuren..
Qua keuze moet je altijd kijken welke provider het het beste doet in jouw omgeving. KPN, Vodafone en gerelateerde sub providers hiervan zijn ruk in Zeeland en omgeving (voor mij). T-Mobile werkt voor mij het beste hier en vooral in samenwerking met het constant heen en weer rijden van en naar België voor mijn werk schakelt het netwerk goed en snel over. Andere netwerken blijven veel langer op Belgische netwerken hangen.. en zo nu en dan eens een storing, vervelend maar ach..
Vodafone gebruik in Goes-Zeeland geen probleem.
Bedankt
“Woordvoerders van T-Mobile zijn momenteel niet bereikbaar” meldt RTL Nieuws en dat is wel te begrijpen.
Nou daar ben ik het niet helemaal mee eens. Woordvoerders moeten het woord voeren namens T-Mobile, die moeten er toch juist voor zorgen dat ze bereikbaar zijn?! Als T-Mobile’s eigen netwerk niet werkt, zullen ze toch wel een backup hebben om bereikbaar te zijn?
Het is niet alsof de woordvoerders deze storing moeten oplossen, daar zijn (hoop ik) technisch bekwame mensen mee bezig.
Irritant: helemaal geen bereik in Noord-Holland
Tmobile
Goes-Zeeland rijdend naar Noordt Brabant-Bergen op Zoom wel problemen geen verbinding kunnen maken
(Red.) T-Mobile meldt dat de oorzaak – een softwarefout – bekend is en werkt aan een oplossing.
Inmiddels alweer werkend 😊
Gelukkig werkt WiFi-bellen wel maar je bent wel tot wifi accesspoint/router bereik beperkt zelfs met een wifi meshnetwerk. Ik heb afwisselend GSM, 3G en/of 4G in de netwerkbalk en dan weer geen service melding.
WiFi bellen? Bij tmobile? Werkt dat al?
@Jasper: ja
Ach merkte ook geen probleem had toch WiFi, alleen toen naar huis ging niks.
Maar goed niet erg juist wel effe goed lekker rustig, geen afleiding niks.
Bij alle abonnementen?
Zouden ze dan écht geen VAST telefoonnummer hebben?
Tis bijna 2020 en t-mobile heeft weer eens zn jaarlijkse megastoring, dat dit nog kan vandaag de dag. Niet eens een aantal abonnees die werden getroffen, maar hun hele klantenbestand. En dan niet eens de moeite nemen om ons via de media te informeren over de storing.
(Red.) T-Mobile meldt dat de storing nu volledig is opgelost.
Ach ja, eens in de zoveel tijd een storing.. kan gebeuren. Ben je even niet bereikbaar en kan je niemands post zien of liken op Instagram.. so what? Net als vroeger.. je mist niks 🤣
@Jasper: normaal gesproken wel maar gister met storing ook niet
Daarom kreeg ik een melding van DPD authenticatie in Dublin. Dan loopt het internet in het buitenland toch nog via je eigen provider in Nederland. Mijn broer met Tele2 had er geen last van.
(Red.) Er is opnieuw sprake van een storing, nu vooral in de regio Amsterdam
Ging vanmorgen nadenken over overstappen van KPN naar T-mobile. Na deze verhalen blijf ik toch liever nog even bij het betrouwbare netwerk 😉
Ik zit met alles bij T-Mobile maar vind de grote storingen nog wel meevallen.. elke provider heeft zo nu en dan eens een storing. Kan gebeuren..
Qua keuze moet je altijd kijken welke provider het het beste doet in jouw omgeving. KPN, Vodafone en gerelateerde sub providers hiervan zijn ruk in Zeeland en omgeving (voor mij). T-Mobile werkt voor mij het beste hier en vooral in samenwerking met het constant heen en weer rijden van en naar België voor mijn werk schakelt het netwerk goed en snel over. Andere netwerken blijven veel langer op Belgische netwerken hangen.. en zo nu en dan eens een storing, vervelend maar ach..
Oké, wie is er aan het Ddos’en