Het gaat goed met het zakelijke sociale netwerk LinkedIn. De beurskoers vliegt omhoog en er zijn in 2012 goede resultaten geboekt. LinkedIn CEO Jeff Weiner vond het daarom nodig om “een Oprah te doen”. Hij gaf alle 3500 medewerkers een iPad mini. Als verklaring gaf Weiner aan dat de medewerkers hard hebben gewerkt en dat elk kwartaal de voorspellingen van analisten werden overtroffen. Met 3500 medewerkers in dienst kost het LinkedIn rond de 1 miljoen dollar, er vanuit gaande dat ze het goedkoopste model krijgen. Weiner koos een bijeenkomst van het voltallige personeel uit om de iPads uit te delen. Hij liet ze op een karretje binnenrijden (zie foto).
Tegelijk kwam het bericht dat Intel ook voor Oprah speelde: alle R&D-engineers krijgen een Lenovo Yoga, die veel duurder is ($1.500) maar een stuk minder geliefd.
https://twitter.com/duncanbrandon/statuses/301768431504601089
Taalfout gezien of andere suggestie hoe we dit artikel kunnen verbeteren? Laat het ons weten!
Reacties: 4 reacties