Op het vliegveld JFK in New York zullen 200 iPad-tablets worden aangebracht in de terminal van vliegmaatschappij Delta. Ze worden geïnstalleerd in samenwerking met bedrijf OTG Management, die ze vooral in restaurants en andere horecavoorzieningen zal aanbrengen. Twee voorbeelden zijn het Frans georiënteerde restaurant Croque Madame en het Italiaanse restaurant Bar Brace. Klanten kunnen via de iPad bestellingen doen en krijgen het bezorgd bij hun tafel. Maar je kunt de iPad ook gebruiken om e-mail te checken, nieuws te lezen of sportuitslagen te bekijken. Er zijn geen plannen om een tijdslimiet op de apparaten te zetten, maar dat is misschien ook niet nodig omdat alle gasten na verloop van tijd toch een vlucht moeten pakken.
Momenteel zijn er al 135 iPads geïnstalleerd op JFK en daarna volgt een soortgelijke installatie op New York LaGuardia, een verderop gelegen luchthaven. Hoe OTG Management het probleem van vette vingers door frietjes en pizza gaat oplossen is niet helemaal duidelijk. Zelf een schoonmaakdoekje op zak hebben is geen overbodige luxe.
Taalfout gezien of andere suggestie hoe we dit artikel kunnen verbeteren? Laat het ons weten!
Reacties: 6 reacties