Reacties voor: Problemen met Mac App Store: sommige apps moeten opnieuw worden geïnstalleerd

Er is een probleem met de Mac App Store, waardoor apps zoals Reeder, 1Password en Reeder opnieuw moesten worden geïnstalleerd.
Gonny van der Zwaag | iCulture.nl - · Laatst bijgewerkt:

Reacties: 7 reacties

  1. Bij mij is OneDrive ook getroffen.
    Het opnieuw invoeren van m’n Apple ID heeft inderdaad geholpen.

  2. Ik kreeg de beschreven melding inderdaad ook bij het starten van 1Password. Na het opnieuw opstarten van de MacBook was het probleem verholpen. Overigens bleef de “Helper-app” in de Status-bar wel gewoon werken.

  3. Doet zich overigens ook op Mavericks voor. Ik hoefde alleen mijn Apple ID opnieuw in te voeren, daarna werkten de programma’s weer. 1Password was het voor mij.

  4. Ik kom op het moment überhaupt niet in de Mac App Store. De verbinding met de App Store is mislukt.

  5. Ik heb nog steeds problemen met een aantal apps waaronder de game RC Cars.
    Ben ik inmiddels de enige?

  6. Gaat lekker daar bij Apple, wat een brakke soepzooitje daar. Gebruikers mogen uiteraard weer zelf uitzoeken hoe dit op te lossen. Apple kan / kon ook melding binnen de App Store’s (iOS en OS X) plaatsen, dat zou wel het minste zijn wat ze kunnen / konden doen. Mooi zo’n App Store, maar als ik er buitenom kan zal ik dat ook zeker doen.

  7. Bij mij werkte killall -KILL storeaccountd prima en kon ik na invoeren van Apple-ID Tweetbot weer opstarten, zonder herstart van systeem.

Reacties zijn gesloten voor dit artikel.