De makers van de Kaleidoscope-app hebben een blogposting geschreven, waarin ze stellen dat de Mac App Store te beperkt is. De enige oplossing die ze zien is hun app uit de Mac App Store te halen.
Taalfout gezien of andere suggestie hoe we dit artikel kunnen verbeteren? Laat het ons weten!
Artikelcorrectie, spelfout of -aanvulling doorgeven?
Reacties: 5 reacties
Arie
Ik ben benieuwd of en hoe dat bedrijf gecommuniceerd heeft met Apple hierover en wat de resultaten waren. Deze manier van communiceren gebeurd vaker tegenwoordig: ‘ik heb een zakelijk geschil en slinger dat de wereld in via elk medium dat mij goeddunkt’, een bedenkelijke ontwikkeling. Wel een interessante marketing strategie, ik had namelijk nog nooit van het bedrijf gehoord. Wel merkwaardig om over iets (App Store) te roeptoeteren waar je als bedrijf helemaal niet toe verplicht bent. Ze kunnen toch ook op de Haagse Markt gaan staan met hun software?
KvGenemuiden
@Arie: Ja, of op het Rijswijkseplein. Je snapt kennelijk echt niet wat de issues van sw ontwikkelaars zijn.Dus verdiep je erin of houd je erbuiten.
Armand
Lastiger is dat de upgradeprijs niet voor iedereen hetzelfde is, omdat het afhangt van de prijs die je in het verleden hebt betaald. Kocht je de app met korting, dan is de upgradeprijs hoger.
Die is ook mooi zeg!
Arie
@KvGenemuiden: Ik mis inhoudelijke reactie en argumenten op wat ik schreef maar krijg wel jouw merkwaardige aanname en een op basis daarvan voorgestelde buitensluiting. Zal ik je ‘bijdrage’ melden of hou je de eer aan jezelf?
Armand
@Arie: Klopt, en op hun eigen website. Dus ik snap ook niet helemaal waarom ze zo “roeptoeteren”.
Maar de optie van een betaalde upgrade zou wel mooi zijn in de App Store! Het lijkt me niet echt rendabel voor een bedrijf om oneindig gratis upgrades te maken. Apple zou dat mooi kunnen faciliteren.
Ik ben benieuwd of en hoe dat bedrijf gecommuniceerd heeft met Apple hierover en wat de resultaten waren. Deze manier van communiceren gebeurd vaker tegenwoordig: ‘ik heb een zakelijk geschil en slinger dat de wereld in via elk medium dat mij goeddunkt’, een bedenkelijke ontwikkeling. Wel een interessante marketing strategie, ik had namelijk nog nooit van het bedrijf gehoord. Wel merkwaardig om over iets (App Store) te roeptoeteren waar je als bedrijf helemaal niet toe verplicht bent. Ze kunnen toch ook op de Haagse Markt gaan staan met hun software?
@Arie: Ja, of op het Rijswijkseplein. Je snapt kennelijk echt niet wat de issues van sw ontwikkelaars zijn.Dus verdiep je erin of houd je erbuiten.
Die is ook mooi zeg!
@KvGenemuiden: Ik mis inhoudelijke reactie en argumenten op wat ik schreef maar krijg wel jouw merkwaardige aanname en een op basis daarvan voorgestelde buitensluiting. Zal ik je ‘bijdrage’ melden of hou je de eer aan jezelf?
@Arie: Klopt, en op hun eigen website. Dus ik snap ook niet helemaal waarom ze zo “roeptoeteren”.
Maar de optie van een betaalde upgrade zou wel mooi zijn in de App Store! Het lijkt me niet echt rendabel voor een bedrijf om oneindig gratis upgrades te maken. Apple zou dat mooi kunnen faciliteren.