Reacties voor: Pas gekochte MacBook Pro 2017 inruilen voor een nieuwe? Proberen kan altijd
Je moet wel snel zijn
Taalfout gezien of andere suggestie hoe we dit artikel kunnen verbeteren? Laat het ons weten!
Taalfout gezien of andere suggestie hoe we dit artikel kunnen verbeteren? Laat het ons weten!
Zou ‘t wel willen doen, maar mijne heb ik al ongeveer een jaar (2017 model), dus denk niet dat het gaat lukken…
Gaat over een paar weken niet over een jaar nee
Apple coulance ?
14 dagen zichttermijn voor ‘kopen op afstand’ is een wettelijk recht.
Ookal is een product op maat gemaakt
Ik vind dat Apple de mensen met de oudere laptops de mogelijk moeten krijgen om deze om te ruilen voor de nieuwe. Ze zijn echt niet goed
@Bestekbak: Dat gaan ze echt niet doen, dat kan bij een auto niet. nergens niet.
Krijg m’n tekst niet bewerkt.
Aanvulling; op maat gemaakte smaakte spullen zijn wel uitgesloten van de zichttermijn. Sorry
29 januari zou wel te lang terug zijn
Dat is alleen in de webshop niet in de winkel 😉 in de winkel mag je het product moet hebben gebruikt. Apple is als een van de weinige winkels die dit wel toe staat.
Goed lezen! Het gaat hier niet alleen om koop op afstand, maar vooral ook om aankoop in de fysieke winkel. In dat geval is er géén zichttermijn volgens de wet.
Eind 2016 gekocht en inmiddels heb ik ook last van het toetsenbordprobleem. Amac gemaild hoe de procedure in z’n werk gaat, maar hoor maar niks. Maar inruilen voor het nieuwe model zal met het oog op de ontwerpfout wel coulant zijn 😇
Apple’s coulanceregeling? Pardon? Dit is gewoon wettelijk verplicht, niks coulance!
Mijn MacBookpro 15 inch met touch bar is van late 2016 en in februari 2017 aangeschaft
Na twee keer reparatie aan vlinder toetsenbord krijg ik nu een nieuwe 2018 model vanwege constructie fout
Lees je alsjeblieft beter in. Apple hoeft niks terug te nemen wat in de winkel is gekocht wat open is gemaakt. Dit geld alleen wettelijk voor webshops 😉
Bij Coolblue binnen 30 dagen. Helaas heb ik die van mij op 18dec2017 gekocht.
Ben evengoed nog steeds blij met de aankoop.
@Kevin: Nee. Ook als je koopt op afstand.
Lees uzelf ook beter in aub
Zo omgeruild. Bestelde MacBook pro 13inch 265Gig 16gb i7 2017 model op 15-06-2018 geleverd op 21-06-2018 en zo juist gebeld en ik mag hem retour sturen. En kan een nieuwe bestellen.
Koop op afstand houd in via de webshop! Wanneer je iets in de winkel koopt heb je geen recht om hem terug te brengen wanneer je deze uit de originele verpakking verwijderd.
Tja, voor sommigen is het blijkbaar moeilijk om onderscheid te maken tussen kopen in de winkel en kopen online.
Vandaag geprobeerd met twee recent gekochte MacBooks 15 en 13. Allebei gelukt. Mooi man.
Wat wordt er gedaan met alle 2017 modellen die over zijn? Zouden deze (via andere retailers) met korting verkocht worden?
Hmmm, zal wel niet gelden/werken voor zakelijk aankopen?
Gekocht 16 juni , vandaag naar de apple store in Den Haag. Geen coulance, gewoon pech. 14 dagen zijn 14 dagen.
Probeer de support lijn via de site, verschilt per persoon. Proberen waard.
@Just: support is er alleen voor online aankopen.
Ook store in Amsterdam werkt niet mee, manager vind weg gooien zonde.
Hij is voor het milieu en gooit niks weg. Apple Nederland doet niet aan refurbish spullen dus deze zou vernietigd moeten worden. Stond binnen 2 minuten weer buiten. Arrogantie ten top. Apple verkoopt toch wel
Nix coulance.
Heb dit jaar korte vakantie, moet daarna geopereerd worden en minstens 3 weken herstellen. Wilde een nieuwe MBP hebben en 2017 model gekocht.
Nog gevraagd, komt er een nieuw model binnenkort of speciale acties. Nee, voor oktober werd er niks verwacht.
Drie (3) weken later komt de nieuwe uit. Direct gebeld, maar moest het in de winkel maar proberen, wie weet.
Dus helemaal noppes, buiten de 14 dagen, dus jammer, dikke pech.
Speciale studenten aanbiedingen, gratis Beats, gratis software, helemaal niets.
Verschilt het per winkel misschien?