De nieuwste advertentie voor de iPhone benadrukt de goddelijke eigenschappen van de Jesus Phone en zou zelfs geïnspireerd zijn door de bekende schildering uit de Sixtijnse Kapel.
Taalfout gezien of andere suggestie hoe we dit artikel kunnen verbeteren? Laat het ons weten!
Artikelcorrectie, spelfout of -aanvulling doorgeven?
Reacties: 1 reacties
Yeldi
Nee sorry, dit is waardeloos nieuws. Die vergelijking met Michelangelo’s fresco slaat nergens op. Als je de ad goed bekijkt zie je dat de vinger die het glas raakt meerdere keren doorzichtig terugkomt, zodat het lijkt alsof de vinger naar boven “glijdt”. Om dat “stroboscoop” effect te kunnen laten zien is een donkere achtergrond noodzakelijk. Dan is het oplichtende beeldscherm meteen zowel zichtbaar als een prachtige lichtbron. En voila! je hebt de foto zoals we hem nu zien.
Nee sorry, dit is waardeloos nieuws. Die vergelijking met Michelangelo’s fresco slaat nergens op. Als je de ad goed bekijkt zie je dat de vinger die het glas raakt meerdere keren doorzichtig terugkomt, zodat het lijkt alsof de vinger naar boven “glijdt”. Om dat “stroboscoop” effect te kunnen laten zien is een donkere achtergrond noodzakelijk. Dan is het oplichtende beeldscherm meteen zowel zichtbaar als een prachtige lichtbron. En voila! je hebt de foto zoals we hem nu zien.
Ietsie kritischere nieuwsgaring alstublieft.