Telecomprovider Hi heeft vandaag de iPhone-app Mijn Hi uitgebracht. Deze app laat zien hoeveel belminuten, SMS-berichten en MB's je deze maand nog binnen je abonnement mag besteden.
Er staat bij mij toch duidelijk in de app zelf helemaal onderaan hoeveel de kosten zijn buiten de bundel.
Julian
Ik geloof je, ik heb het nog niet kunnen ontdekken.
het laatste wat bij mij op de verbruik pagina staat is wanneer mn volgende rekening komt.
Anonymous
Is er al iets vergelijkbaars voor KPN abbo?
John
Eerst het aanmoedigen van internet en we moeten alles met internet doen. Dit en dat. Geweldig de toekomst. En nu KPN huilen tegen de aandeelhouders dat er minder gesmst word en gebeld word en met hi moeten we nu onze MB’s in de gaten gaan houden. Waardeloos natuurlijk…
Dennis
Werkt ook met mijn kpn abbo. had wel een al een hi account omdat ik hiervoor hi had.
Hi Webcare
@Julian: Deze optie is er wel maar wordt alleen getoond als je ook daadwerkelijk kosten buiten je bundel hebt gemaakt. Zolang je binnen de bundel blijft zul je dit dus niet zien staan.
Pieter
Wat een waardeloze app. De Hi Belstatus app heb ik verwijderd omdat deze totaal onbruikbaar was en fouten bevatte, een slechte user experience rijker. Vol goede moed wilde ik dit nieuwe product Mijn Hi eens proberen, maar dit is wellicht nog slechter. De vormgeving is beter, maar de gebruikerservaring is bar slecht.
Dit begint al bij het opstarten van de app: onterecht de waarschuwing “je hebt geen internetverbinding”. Bij de tweede keer starten van de app kreeg ik direct een waarschuwing “de ingevulde gegevens zijn niet juist” terwijl ik nog niets had ingegeven.
Nadat het inloggen eindelijk gelukt is (wachten, gegevens ophalen, wachten) krijg ik een verkeerd geschaalde webinterface te zien waar elementen ontbreken, content half zichtbaar is en waar niet te interacteren valt (scrollen/pinchen werkt niet). Oke, het overzicht van resterende belminuten/MB’s is nu wel duidelijk, maar bijvoorbeeld de ‘Sleep naar beneden om te verversen’-functie werkt niet.
Navigeren naar een andere tab?
Telkens opnieuw gegevens ophalen, en tenslotte nog een “u heeft geen internetverbinding” melding. Wat een waardeloze app, totaal geen oog voor wat een gebruiker wil, wat zijn/haar doelen zijn en hoe hij/zij interacteert.
KPN, ooit gehoord van User Experience/Interaction?
Hi Webcare
@Pieter: Jammer te horen dat je nog niet zo tevreden bent over de MijnHi App. De foutmeldingen bij het inloggen zijn we momenteel aan het onderzoeken. Omdat we je feedback graag willen gebruiken voor het verbeteren van de MijnHi App wil ik vragen een berichtje te sturen naar de Facebook pagina van Hi (mag privé, facebook.com/Hi) en daarin aan te geven welke telefoon je hebt, welke I.O.S. versie, welk abonnement je hebt (mocht je dit niet weten dan kun je je 06nummer doorgeven zodat we het zelf kunnen zien in het systeem) en of je paar een printscreens wilt bijvoegen die jouw klachten duidelijk maken. We gaan het dan verder onderzoeken. We zien je berichtje graag tegemoet!
Fijn weekend alvast.
Brenda
Ik sluit me helemaal aan bij Pieter. Ik ondervind dezelfde problemen. Wat een ergenis.
Ergste is nog dat ik het verbruikscherm niet geheel te zien krijg. Slepen is ook een drama.
Gaarme oude hi belstatus app weer terug.
Natasja
Ik heb de app bekeken na op vakantie te zijn geweest in Egypte. Mijn telefoon heb ik op Schiphol in de vliegmodus gezet en gelaten totdat ik weer thuis was. Ik schijn volgens de app gebruik gemaakt te hebben van wifi en mobielinternet. Iedere dag hetzelfde verbruik! Dit terwijl ik zelfs mijn mobiel niet heb aangeraakt en hij dus constant in de vliegmodus geeft gestaan. Of de app klopt niet of mijn tel rekening is straks onterecht superhoog!
Duidelijk en overzichtelijk zoals op de site zelf.
Werkt toch een stuk beter zo ipv steeds 2 verschillende
apps te moeten raadplegen.
Werkt goed, alleen mis nog de optie wat je buiten je bundel hebt verbruikt.
Staat op de site zelf ook niet vermeldt.
Alleen te zien op je telefoonrekening.
Kan zijn dat jij een ander abonnement hebt, ik kan altijd zien hoeveel ik buiten mijn bundel zit https://www.hi.nl/Mijn-Hi/Mijn-Profiel/Mijn-rekening/Mijn-Verbruik/Tonen.htm
Er staat bij mij toch duidelijk in de app zelf helemaal onderaan hoeveel de kosten zijn buiten de bundel.
Ik geloof je, ik heb het nog niet kunnen ontdekken.
het laatste wat bij mij op de verbruik pagina staat is wanneer mn volgende rekening komt.
Is er al iets vergelijkbaars voor KPN abbo?
Eerst het aanmoedigen van internet en we moeten alles met internet doen. Dit en dat. Geweldig de toekomst. En nu KPN huilen tegen de aandeelhouders dat er minder gesmst word en gebeld word en met hi moeten we nu onze MB’s in de gaten gaan houden. Waardeloos natuurlijk…
Werkt ook met mijn kpn abbo. had wel een al een hi account omdat ik hiervoor hi had.
@Julian: Deze optie is er wel maar wordt alleen getoond als je ook daadwerkelijk kosten buiten je bundel hebt gemaakt. Zolang je binnen de bundel blijft zul je dit dus niet zien staan.
Wat een waardeloze app. De Hi Belstatus app heb ik verwijderd omdat deze totaal onbruikbaar was en fouten bevatte, een slechte user experience rijker. Vol goede moed wilde ik dit nieuwe product Mijn Hi eens proberen, maar dit is wellicht nog slechter. De vormgeving is beter, maar de gebruikerservaring is bar slecht.
Dit begint al bij het opstarten van de app: onterecht de waarschuwing “je hebt geen internetverbinding”. Bij de tweede keer starten van de app kreeg ik direct een waarschuwing “de ingevulde gegevens zijn niet juist” terwijl ik nog niets had ingegeven.
Nadat het inloggen eindelijk gelukt is (wachten, gegevens ophalen, wachten) krijg ik een verkeerd geschaalde webinterface te zien waar elementen ontbreken, content half zichtbaar is en waar niet te interacteren valt (scrollen/pinchen werkt niet). Oke, het overzicht van resterende belminuten/MB’s is nu wel duidelijk, maar bijvoorbeeld de ‘Sleep naar beneden om te verversen’-functie werkt niet.
Navigeren naar een andere tab?
Telkens opnieuw gegevens ophalen, en tenslotte nog een “u heeft geen internetverbinding” melding. Wat een waardeloze app, totaal geen oog voor wat een gebruiker wil, wat zijn/haar doelen zijn en hoe hij/zij interacteert.
KPN, ooit gehoord van User Experience/Interaction?
@Pieter: Jammer te horen dat je nog niet zo tevreden bent over de MijnHi App. De foutmeldingen bij het inloggen zijn we momenteel aan het onderzoeken. Omdat we je feedback graag willen gebruiken voor het verbeteren van de MijnHi App wil ik vragen een berichtje te sturen naar de Facebook pagina van Hi (mag privé, facebook.com/Hi) en daarin aan te geven welke telefoon je hebt, welke I.O.S. versie, welk abonnement je hebt (mocht je dit niet weten dan kun je je 06nummer doorgeven zodat we het zelf kunnen zien in het systeem) en of je paar een printscreens wilt bijvoegen die jouw klachten duidelijk maken. We gaan het dan verder onderzoeken. We zien je berichtje graag tegemoet!
Fijn weekend alvast.
Ik sluit me helemaal aan bij Pieter. Ik ondervind dezelfde problemen. Wat een ergenis.
Ergste is nog dat ik het verbruikscherm niet geheel te zien krijg. Slepen is ook een drama.
Gaarme oude hi belstatus app weer terug.
Ik heb de app bekeken na op vakantie te zijn geweest in Egypte. Mijn telefoon heb ik op Schiphol in de vliegmodus gezet en gelaten totdat ik weer thuis was. Ik schijn volgens de app gebruik gemaakt te hebben van wifi en mobielinternet. Iedere dag hetzelfde verbruik! Dit terwijl ik zelfs mijn mobiel niet heb aangeraakt en hij dus constant in de vliegmodus geeft gestaan. Of de app klopt niet of mijn tel rekening is straks onterecht superhoog!