Als je klant bij Telfort bent, dan is er goed nieuws: de Mijn Telfort-app is helemaal op de schop gegaan met de derde versie. De nieuwste update brengt een aantal welkome veranderingen met zich mee, zoals het nieuwe design, ondersteuning voor de schermen van de grotere iPhones, het aanpassen van je bundels en nog veel meer.
Telfort: zelf bundels aanpassen en 4G aanzetten
De Mijn Telfort-app was qua design redelijk achterhaald, maar met de nieuwste update moet hij weer een tijdje mee kunnen. De app maakt nog steeds gebruik van een hamburgermenu, maar ziet er nu wel een stuk moderner uit. En als je een grotere iPhone hebt, hoef je niet meer tegen opgeblazen tekst aan te kijken. Qua functies is er ook het één en ander bij gekomen. Zo pas je zelf je internet-, bel- en sms-bundel naar boven of beneden aan, kun je 4G gemakkelijk aan- of uitzetten en bestel je snel extra MB’s als je in hoge nood zit.
Wat betreft buitenland is de app ook onder handen genomen. Je kunt nu rechtstreeks vanuit de Mijn Telfort-app buitenlandbundels bestellen. Maak je gebruik van zo’n bundel, dan verschijnt deze nu ook bij je huidige verbruik. En als je wil checken hoeveel buitenbundelkosten je gemaakt hebt, dan is dat nu ook eenvoudiger in te zien. Ook bij onbeperkte bundels wordt nu je verbruik getoond, zodat je toch nog kunt zien hoeveel je bijvoorbeeld gebeld of gesmst hebt.
Tot slot is het in Mijn Telfort mogelijk om je gehele factuur te bekijken en is de inlegmethode verbeterd. Naast je gebruikelijke wachtwoord kun je nu ook inloggen met een pincode. In de KPN-app, het moederbedrijf van Telfort, is het mogelijk om met je vingerafdruk in te loggen. In Mijn Telfort kan dat helaas nog niet.
Telfort is niet de enige provider die zijn app aangepast heeft. Onlangs werd Mijn Simyo aangepast, ook een virtuele provider die in handen is van KPN. Vodafone maakte het voor prepaidklanten weer mogelijk om de app te gebruiken.
Taalfout gezien of andere suggestie hoe we dit artikel kunnen verbeteren? Laat het ons weten!
Reacties: 1 reacties