KPN heeft de MijnKPN-app uit de App Store gehaald, toen bleek dat verschillende klanten de persoonsgegevens van andere gebruikers konden inzien. Mensen die de app eerder al hebben geïnstalleerd kunnen hem op het moment ook niet gebruiken, omdat het niet meer mogelijk is om in te loggen. Ook de Android-versie van de applicatie is tijdelijk niet te gebruiken.
Afgelopen zondag wees Twitter-gebruiker @Sigtermans er nog op dat hij de klantgegevens van iemand anders vanuit de app te zien kreeg. Volgens Tweakers kwam er twee weken geleden één soortgelijke klacht binnen, maar toen werd er van uitgegaan dat het probleem incidenteel was.
De precieze oorzaak van het probleem lijkt nog niet bekend. KPN kan daarom ook nog niet bevestigen wanneer het probleem is opgelost. Wil je graag je abonnements- en verbruiksgegevens bekijken, dan kan dit op het moment nog steeds via KPN’s website.
Taalfout gezien of andere suggestie hoe we dit artikel kunnen verbeteren? Laat het ons weten!
Reacties: 2 reacties