Reacties voor: MijnKPN wegens beveiligingsproblemen uit App Store gehaald

KPN heeft de MijnKPN-app uit de App Store gehaald, toen bleek dat verschillende klanten de persoonsgegevens van andere gebruikers konden inzien. Mensen die de app eerder al hebben geïnstalleerd kunnen hem op het moment ook niet gebruiken, omdat het niet meer mogelijk is om in te loggen. Ook de Android-versie van de applicatie is tijdelijk […]
Bastiaan Vroegop - · Laatst bijgewerkt:

Onderwerpen

Reacties: 2 reacties

  1. Ik heb KPN hier ook al eens op gewezen… Ik was in een KPN winkeltje, en de medewerker deed het af als fout van mij. Arrogant clubje dat KPN, blij dat ik er (met alles) weg ben!

  2. Hetzelfde probleem gehad een paar jaar geleden. Ben er een half jaar mee bezig geweest omdat ik de gegevens van een ander zag op de inlogpagina van KPN. Uiteindelijk kwam ik bij een techneut die vertelde dat de databases van KPN en HetNet zijn samengevoegd met hun fusie. Tijdens het ontdubbelen zijn er blijkbaar toch een paar overgebleven. Bleek dat mijn “dubbel” hetzelfde mailadres had, echter andere extensie @hetnet ipv @kpn o.i.d.
    Ze kregen het maar niet opgelost mede omdat hun database beheer naar het buitenland (India?) is verhuist en de communicatie nogal lastig was. Iedereen van KPN die je aan de lijn krijgt vind het vreemd, niemand wist de oplossing, iedereen stuurt het door naar de backoffice en zelfs daar wisten ze er geen raad mee.
    Ik heb zelf het probleem opgelost door mijn abonnement op te zeggen. Dit klinkt gewoon als een grap, maar echt: een half jaar lang. Nu XS4all. Aanrader.

Reacties zijn gesloten voor dit artikel.