Mobile Vikings heeft de tariefplannen aangepast. Naast de bestaande plannen van 15 en 40 euro is er nu ook een tariefplan van 25 euro. Dit is gedaan na feedback van gebruikers.
Taalfout gezien of andere suggestie hoe we dit artikel kunnen verbeteren? Laat het ons weten!
Artikelcorrectie, spelfout of -aanvulling doorgeven?
Reacties: 22 reacties
Laurens
Voor 50 cent per MB wil ik wel internetten in het buitenland!
YLA G
Prima service.. Werkt goed en goedkoop..
Dendirk
ja ben al een hele tijd bij MV echt een verademing
Matthew
Een tevreden klant hier 🙂
Joe Pilar
Vorige zomer overgeschakeld van Proximus naar MV… Lang getwijfeld omdat hun netwerk hoofdzakelijk edge is, maar dan toch de stap gezet en ben er ferm content mee…
Super scherpe prijzen en een eerlijke en open communicatie naar de klant (facebook, twitter, …)
En vooral: ze luisteren naar de klant 😮
Davy
Hier ook Mobile Vikings! En heel tevreden van!
Pieter M
Ben ook sinds enkele weken bij MV en niets op aan te merken. En op de meerderheid van de plaatsen waar ik kom 3G netwerk. Een tevrede klant!
LOL
Amerikaanse commerciele netwerken gebruiken om de klant te verwittigen. Meen je dat nu echt?
Voor mij doet uw post in ieder geval de deur super hard dicht om over te stappen. Ze zouden nog gratis mogen zijn.
christophe
Ben ook al bijna een jaar bij MV, en nog steeds heel tevreden. Ze luisteren echt naar hun klanten!!
Tevreden behalve de slechte 3G in kleine steden. Ma ze werken eraan. En ik heb het gemerkt
Glenn
Al enkele maanden en zeer tevreden klant bij MV !!
Nu hoop ik dat ze ooit in Nederland ook met zo’n goedkope provider op de markt komen.
Danny
Origineel geplaatst door Tripple Origineel geplaatst door Joe Pilareerlijke en open communicatie naar de klant (facebook, twitter, …)LOL Amerikaanse commerciele netwerken gebruiken om de klant te verwittigen. Meen je dat nu echt? Voor mij doet uw post in ieder geval de deur super hard dicht om over te stappen. Ze zouden nog gratis mogen zijn.
Welke nationale netwerken zou jij dan gebruiken? Die gasten zijn supersnel, luisteren naar de klant en staan bijna zo goed als altijd paraat. Bij MV ben je tenminste geen nummer. Kunnen de groten nog heel veel van leren. Twitter en Facebook gebruiken ze enkel als extra communicatiemiddel. Dit is de toekomst hoor, die dat hier niet in mee stappen gaan jammer genoeg zielig achterblijven.
Tripple
Origineel geplaatst door Danny Twitter en Facebook gebruiken ze enkel als extra communicatiemiddel. Dit is de toekomst hoor, die dat hier niet in mee stappen gaan jammer genoeg zielig achterblijven.
3 categorieën maken gebruik van uw toekomst:
– jongeren die nog niet door heb wat adverteerders allemaal in hun mars hebben
– ouderen die geen doelgroep meer zijn voor de adverteerders
– mensen die er hun brood mee verdienen en wel mee moeten zijn om iets te betekenen.
Succes met uw toekomst. Tot nooit meer.
Dani
Origineel geplaatst door Tripple Origineel geplaatst door DannyTwitter en Facebook gebruiken ze enkel als extra communicatiemiddel. Dit is de toekomst hoor, die dat hier niet in mee stappen gaan jammer genoeg zielig achterblijven.3 categorieën maken gebruik van uw toekomst:- jongeren die nog niet door heb wat adverteerders allemaal in hun mars hebben- ouderen die geen doelgroep meer zijn voor de adverteerders- mensen die er hun brood mee verdienen en wel mee moeten zijn om iets te betekenen.Succes met uw toekomst. Tot nooit meer.
hoe oud ben jij? 16??
MV super, bijna twee jaar, super tevreden!!
Nico
@Tripple: MV richt zich op de jeugd en hoe kan je de jeugd het best bereiken? Idd via facebook en twitter. En omdat MV gebruik maakt van twitter/facebook zijn ze in jouw ogen slecht? Dan vrees ik dat je nog maar weinig producten/diensten zal kunnen gebruiken want tegewoordig zitten alle bedrijven op FB en Twitter.
Haters gonna hate.
bananensoep
Ben al een half jaar tevreden klant van MV, 😀
jerry.w
MB zou naar Nederland moeten uitbreiden, dan zou ik daar mn iphone abbonement afsluiten;)
Jelle 's
Enorm tevreden klant hiero! K kom wel toe met het 15€ dataplan, maar toch leuk om extra mogelijkheden te krijgen.
Maxime
MV is the best
Rob
Woo, voordelig, vooral dat roamen in Amerika voor maar 50 cent/MB. Kan je ook vanuit Nederland een simmetje aanvragen?
Nergens zeg ik dat MV slecht is. Ernstige bedrijven die FB als communicatiekanaal gebruiken naar hun klanten komen bij mij goedkoop over. Daarom hoef ik MV niet.
Het valt me wel op dat kritiek op FB agressieve reacties oplevert. Hoe zou dat komen?
Voor 50 cent per MB wil ik wel internetten in het buitenland!
Prima service.. Werkt goed en goedkoop..
ja ben al een hele tijd bij MV echt een verademing
Een tevreden klant hier 🙂
Vorige zomer overgeschakeld van Proximus naar MV… Lang getwijfeld omdat hun netwerk hoofdzakelijk edge is, maar dan toch de stap gezet en ben er ferm content mee…
Super scherpe prijzen en een eerlijke en open communicatie naar de klant (facebook, twitter, …)
En vooral: ze luisteren naar de klant 😮
Hier ook Mobile Vikings! En heel tevreden van!
Ben ook sinds enkele weken bij MV en niets op aan te merken. En op de meerderheid van de plaatsen waar ik kom 3G netwerk. Een tevrede klant!
LOL
Amerikaanse commerciele netwerken gebruiken om de klant te verwittigen. Meen je dat nu echt?
Voor mij doet uw post in ieder geval de deur super hard dicht om over te stappen. Ze zouden nog gratis mogen zijn.
Ben ook al bijna een jaar bij MV, en nog steeds heel tevreden. Ze luisteren echt naar hun klanten!!
Tevreden behalve de slechte 3G in kleine steden. Ma ze werken eraan. En ik heb het gemerkt
Al enkele maanden en zeer tevreden klant bij MV !!
Nu hoop ik dat ze ooit in Nederland ook met zo’n goedkope provider op de markt komen.
Welke nationale netwerken zou jij dan gebruiken? Die gasten zijn supersnel, luisteren naar de klant en staan bijna zo goed als altijd paraat. Bij MV ben je tenminste geen nummer. Kunnen de groten nog heel veel van leren. Twitter en Facebook gebruiken ze enkel als extra communicatiemiddel. Dit is de toekomst hoor, die dat hier niet in mee stappen gaan jammer genoeg zielig achterblijven.
3 categorieën maken gebruik van uw toekomst:
– jongeren die nog niet door heb wat adverteerders allemaal in hun mars hebben
– ouderen die geen doelgroep meer zijn voor de adverteerders
– mensen die er hun brood mee verdienen en wel mee moeten zijn om iets te betekenen.
Succes met uw toekomst. Tot nooit meer.
hoe oud ben jij? 16??
MV super, bijna twee jaar, super tevreden!!
@Tripple: MV richt zich op de jeugd en hoe kan je de jeugd het best bereiken? Idd via facebook en twitter. En omdat MV gebruik maakt van twitter/facebook zijn ze in jouw ogen slecht? Dan vrees ik dat je nog maar weinig producten/diensten zal kunnen gebruiken want tegewoordig zitten alle bedrijven op FB en Twitter.
Haters gonna hate.
Ben al een half jaar tevreden klant van MV, 😀
MB zou naar Nederland moeten uitbreiden, dan zou ik daar mn iphone abbonement afsluiten;)
Enorm tevreden klant hiero! K kom wel toe met het 15€ dataplan, maar toch leuk om extra mogelijkheden te krijgen.
MV is the best
Woo, voordelig, vooral dat roamen in Amerika voor maar 50 cent/MB. Kan je ook vanuit Nederland een simmetje aanvragen?
@Rob:
Het is voorlopig enkel nog maar in Belgie. Maar je kan je wel altijd eens informeren natuurlijk. http://www.mobilevikings.be
Nee ik ben geen 16. Zelfs m’n kinderen zijn ouder!
facebook lekt al uw gegevens
Nergens zeg ik dat MV slecht is. Ernstige bedrijven die FB als communicatiekanaal gebruiken naar hun klanten komen bij mij goedkoop over. Daarom hoef ik MV niet.
Het valt me wel op dat kritiek op FB agressieve reacties oplevert. Hoe zou dat komen?