Reacties voor: MobileMe volgens Apple volledig hersteld

Apple heeft naar eigen zeggen MobileMe weer volledig op de rails. Gebruikers die sinds 18 juli niet bij hun e-mail konden, hebben nu weer volledige toegang.
Lees het complete artikel → MobileMe volgens Apple volledig hersteld

Reacties: 13 reacties

  1. eindelijk…

  2. Voor apple is het weldegelijk ambitieus gezien .Mac een Traag en log systeem was dat online niet veel betekende laatstaan push was. Ze hebben zich zelf opnieuw uitgevonden met die dienst. Dat Google toevallig al veel verder is wil niet zeggen dat het voor Apple niet ambitieus is.

    .Mac kon een schijntje van wat je straks met mobile me kan. Alleen nog niet alles is uitgerold. Dat wat we nu zien van mobile me is slects een voorbode van wat gaat komen. Apple heeft nog wat patenten liggen voor mobile home directorys om zo al je data bij de hand te hebben. deels op een ipod of iphone en deels in the clouwd.

    Mobile me gaat voor computers worden wat itunes voor ipods is.
    Het fundament was wat wankel en is verstevigd. Over een jaartje of zo gaan we echt zien wat de mogelijkheden zijn. Er komen in september nieuwe producten uit die 100% zeker van de nieuwe online diensten gebruik gaan maken. De macbook air en de iphone zijn slechts de voorbode van een nieuwe lijn en manier van werken.

  3. Vandaag de trial geprobeerd, de Vista synctool kon direct al niet mijn PC registreren. Opeens al mijn muziek, contacten, agenda en bookmarks zijn verwijderd van mijn 3G.
    En alles weer opnieuw moeten syncen wat weer 45 minuten in beslag nam.

    Op internet niks kunnen vinden over oplossingen, dus account maar gelijk gecancelled. Heb ook helemaal geen behoefte aan een nieuw emailadres.

  4. Ik kan me vergissen, maar lees dat alleen de MAIL van MobMe nu volledig hersteld is.
    Verder hebben ze een waslijst bugs opgelost, maar de Field Test (ja, U dus!) is volgens mij nog niet afgemeld.
    David G. op de MobMe status pagina is nog druk doende met “improving other aspects of this new ambitious service” (Z.K. Steve-heid heeft nog niet gesproken – er komt nog stoom uit de airco !)

  5. volgens mij kun je ook nog geen grote bestanden delen. Of kijk ik er overheen?

  6. uuuh… mijn mobileme account doet het nog steeds niet :O

  7. Bij mij werkt het allemaal weer prima, gelukkig. Alles wordt weer keurig gesynchronieerd 😉

  8. Bij mij werkt het ook allemaal prima, nu nog ‘notes’ erbij en ik ben helemaal tevree…

  9. al na een weekje werkte mobileme helemaal te gek, met een beetje doorzettingsvermogen kom je er helemaal achter dat het een echte topservice is

  10. De eerste keer wil t allemaal wel.
    Maar probeer eens een kleine wijziging in een bestaand kontakt…over en weer…

  11. “Apple maakte vandaag bekend dat MobileMe weer volledig functioneert”, is niet waar, ik kan nog niet upgraden van individual naar family.

  12. @Grant: Nee, ik kan ook niet upgraden. De buttons staan wel in het account maar de betaalbutton werkt al 3 weken niet. Ik heb er al 15 emails over gestuurd en steeds is het antwoord weer dat de TD’ers met de CreditCard problemen nog niet te boven zijn.

  13. @axubamac: Neh, daar kijk je niet overheen, je kan nog geen grote bestanden delen, dat zal wel onder het kopje “improving other aspects of this new ambitious service” vallen.

Reacties zijn gesloten voor dit artikel.