Mobistar heeft de prijzen voor de iPhone 5 bekendgemaakt. De iPhone 5 is vanaf 689 euro verkrijgbaar, 30 euro duurder dan in Nederland. In de Apple Store betaal je 699 euro, zo blijkt uit gelekte informatie.
Taalfout gezien of andere suggestie hoe we dit artikel kunnen verbeteren? Laat het ons weten!
Artikelcorrectie, spelfout of -aanvulling doorgeven?
Reacties: 34 reacties
Pascal
Niet alle modellen lijken beschikbaar te zijn. 16GB lijkt goed beschikbaar te zijn. De 32GB en 64GB heel weinig.
Jasper
Ze organiseren voor een paar gelukkigen ook een Iphone 5 Release Event in Brussel waarbij die gelukkigen hun Iphone 1 dag vroeger kunnen verkrijgen!
broem
Belgie is het grootste afzettersland die er bestaat.
In alles betalen wij ons hier blauw, overal 21% taksen op enz…. Ik koop meer en meer mijn stuff online en/of via buitenlandse sites, veel te duur hier in belgie.
Dekon
Origineel geplaatst door Pascal Niet alle modellen lijken beschikbaar te zijn. 16GB lijkt goed beschikbaar te zijn. De 32GB en 64GB heel weinig.
Bron? En liefst niet van één of ander forum van iemand die dat gewoon zegt zonder bron te plaatsen.
Joeri
Klopt morgen kunnen bepaalde mensen hun iphone al gaan afhalen in brussel…
Ik mag mijn iphone morgen mooi in ontvangst nemen bij mobistar…
M
Mijn zal alleszins uit Engeland komen no wat dat ik 689 ga betalen
Nino
En ik ben bij de gelukkige, vrijdagmorgend naar de Heizel ;-))
Maxime
Als in de tweede mail staat nog even geduld maak je dus geen kans meer om hem zaterdag alsnog te kunnen halen? Of heb ik het mis?
Raf
Amaai serieus prijskaartje!!
Toch ga ik het niet kunnen laten om hem zaterdag te gaan halen.
Mobistar gaat zijn zakken vullen op de rug van de apple gebruikers … aan hun abonnementen gaan ze weinig verdienen vrees ik.
Tom
@Maxime: In de 2 de mail staat dat er dat je IPhone binnen is, dus als jij een mail hebt dat je nog even moet wachten , ga je hem zaterdag niet kunnen gaan halen vrees ik.
Marnick
Mobistar, nooit meer. Kan iemand mij een goede provider aanraden?
Ik heb het volgende voor gehad met Mobistar:
4 juli 2012 heb ik terecht 1 factuur vergeten te betalen.
Deze heb ik op de dag zelf betaald toen ik hiervoor een herinneringsbrief had gekregen.
Ik heb hiervoor de maand later op 31 juli 3 euro extra kosten voor een herinneringsbrief betaald.
Ok, tot daar nog aan toe. Deze heb ik dan ook betaald.
Nu nog een maand later krijg ik het volgende factuur met hierbij 12 euro extra kosten waarvan 9 euro aanmaningskosten en 3 euro kosten herinneringsbrief.
Ik heb hiervoor naar de klantendienst gebeld want dit was niet terecht. Ik had maar 1 herinneringsbrief gekregen en daarvoor had ik vorige maand al 3 euro extra voor betaald.
De mevrouw aan de lijn zei dat dit klopte en dat ik inderdaad maar 1 herinneringsbrief had gekregen. Ze zei dat ze het bedrag van 12 euro ging crediteren en ik dus dit mocht aftrekken van het totale bedrag. Ik heb dit factuur dan ook tijdig betaald minus die 12 euro die verkeerd op het factuur stonden aangezien ik nooit een tweede herinneringsbrief had gekregen.
Nu vandaag 27/09/2012 krijg ik weer een herinneringsbrief in de bus dat ik nog een openstaande schuld van 12 euro heb.
Dit had echter al lang vorige maand gecrediteerd moeten worden.
Ik bel dus vandaag weer naar de klantendienst. De mevrouw aan de lijn was zeer onvriendelijk. Ik vertelde mijn verhaal en ze zei meneer ik heb het al 3 keer gehoord, ik snap het wel hoor. Ik vroeg of ik volgende keer echt weer geen 3 euro kosten ga betalen voor deze herinneringsbrief van 12 euro welk bedrag ik zelfs helemaal niet moet betalen. Ze zei hierop normaal mag ik dit niet doen maar als u tijdig zou betalen zou dit niet gebeuren. Ik ben 6 jaar klant bij Mobistar. Het factuur van 4 juli is een van de eerste keren ik een factuur vergeet te betalen en jullie doen alsof ik een wanbetaler ben. De vorige keer ik belde was die mevrouw die jonger klonk veel vriendelijker. Deze mevrouw waar ik nu mee gebeld heb 27/09/2012 omstreeks 18.00h was echt onvriendelijk en schoof de schuld in mijn voeten door te zeggen dat ik maar op tijd had moeten betalen. Ik heb hiervoor wel 3 euro extra voor betaald voor een eerste herinneringsbrief en dit op 31 juli. Nadien willen ze mij nog 12 euro extra laten betalen voor een tweede herinneringsbrief die ik nooit gekregen heb en tot het erge toe krijg ik vandaag terug een herinneringsbrief om die 12 euro te betalen. Dit is toch de omgekeerde wereld.
Neen dit vind ik schandalig!!! In plaats van te zeggen ook dit was een vergissing van ons, neen mevrouw van de klantendienst waar ik net mee gebeld heb legt de schuld bij mij en was zeer onvriendelijk en niet geïnteresseerd te zijn in mijn verhaal. Ik vroeg, moet ik dan toch niet volgende keer terug 3 euro betalen voor deze niet terechte herinneringsbrief? Daarop antwoordde ze: u trekt de 12 euro en de 3 euro eraf volgende keer bij betaling en u hoeft dan ook niet weer te bellen want ik noteer dat hoor! Echt waar, schandalig!!
Neen deze praktijken tolereer ik niet meer! Na 6 jaar klant op zo’n manier in het zak worden gezet. Neen danku! Ik stap over op de concurrentie!
Als trouwe klant krijg je amper tot niets van korting maar geld incasseren dat gaat wel. Enige akkoord waarmee ik ben is dat ik 1 keer een factuur vergeten te betalen heb en hiervoor ook de kosten van de herinneringsbrief heb betaald maar dit ging over een factuur van 4 juli. Welke dag is het vandaag? 27 september!! Dit zijn 3 maanden! Wat voor amateurisme is dit als je er 3 maanden moeten overgaan om toch maar extra geld te incasseren van 12 euro waar ik al een maand geleden had voor gebeld. En nu krijg ik terug een brief om dit te betalen terwijl die 12 euro onterecht is aangerekend. Schandalig!!
Schandalig van de tijdsduur die erover gaat!
Schandalig dat men zomaar 12 onterechte euro’s maar kan vragen!
Schandalig hoe men een trouwe klant zo behandeld!
Schandalig hoe onvriendelijk men is op de klantendienst
Schandalig dat ik nog bij Mobistar zit!
andy
Bleiter
minosvdb
@Marnick: Hoeveel moet je nu weer extra betalen? Hahaha!
Ff serieus: qua service kan geen enkele provider in België aan Mobile Vikings! Twee jaar geleden ben ik ook van ‘Flopistar’ naar MV overgestapt en dit nog steeds tot mijn grote tevredenheid. Wat een snelle service verzorgen die mannen!!! (Red.) Referals niet toegestaan – opmerking verwijderd.
Update in artikel: de prijzen voor de online Apple Store zijn gelekt via de website. Ze liggen 10 euro hoger dan de prijzen van Mobistar, dus 699, 799 en 919 euro.
Rake
@Marnick: Ik raad Mobile Vikings ook aan…
Ze zeggen je contract bij Mobistar op en geven een zeer goede service.
Voor 15 euro krijg je gratis 2gb aan dataverkeer, 1000 sms’jes naar eender welke netwerk en nog eens 1000 sms’jes naar MV klanten. En die 15 euro mag je nog eens opbellen. Bel je ze niet op dan worden ze overgedragen. (Red.) Referals niet toegestaan – opmerking verwijderd.
899 + 10 = 909, niet 919.
Is er een rede waarom deze nog tien euro extra is?
Steven
Mobistar = maffia!
Ik heb er gerust een uitstapje naar Nederland voor over. Waarom moet dit in België zoveel meer kosten voor hetzelfde product.
Mijn iPhone 5 komt dus zeker niet uit België. Bende afzetters.
Gunth
Waarom moet Belgie terug de duurste zijn van de eurolanden?
Scheelt 40€ met Ned,komaan zeg.
tom
Kan je als Belg bij de Nederlandse Apple store bestellen? Weet iemand dit met zekerheid te zeggen?
Marnick
Bedankt allemaal voor jullie advies.
Ik ben dan ook van plan om over te stappen op Mobile Vikings. Had dit al veel eerder moeten doen. Maar ja hoe gaat dat. Kwestie van gewoonte zeker?
Betaalde 30 euro minimum per maand. Waarvan My15 voor sms en tel en nog eens 15 extra voor data met name amper 500 Mbyte aan data.
Tot nooit meer Flopistar! 😀
Maxime
Ja of een ander alternatief? Zou de online store in belgië ook niet sneller zijn? @tom:
tom
60€ duurder voor de 64gb? sneller denk ik zowiezo van niet omdat het een gezamenlijke launch is…
Gunth
Origineel geplaatst door tom Kan je als Belg bij de Nederlandse Apple store bestellen? Weet iemand dit met zekerheid te zeggen?
Ja dat kan als je iemand kent waar je hem kan laten leveren in Ned
Arno
DAFQ? Zo duur ineens eigelijk tegen over mijn iPhone 4 (32GB). Heb er indertijd €735 voor betaald!
Cruez
Kan er iemand bevestigen of er al mensen zyn die een mail gekregen hebben van mobistar om te zeggen dat ze hun toestel zaterdag kunnen afhalen in hun shop?
Smokinn
@Cruez: ik heb al een e-mail ontvangen gisterennamiddag om de iphone te mogen gaan ophalen. Ik stop zo meteen met werken en ga er achter.
Tom
Ik heb persoonlijk nog nooit last gehad met Mobistar , en ben er toch al zon 16 jaar klant, van mijn 17 jaar.
Mv heeft idd een onovertroffen klantendienst maar de down en up snelheid ligt wel een pak lager dan bij mobi of Proximus hoor .
Cruez
Zien ze in de shop waar je de swap liet doen.
Maxime
Heb ik naar gebeld.. Maar ze zullen geen goesting hebben zeker?!!
Jeroen
Ik was vanmiddag in de Mobistar shop hier in Antwerpen en heb erachter ge raagd en hij zei zelf van ‘ik ben verbaasd dat je geen mal hebt gekregen want je stond zeer hoog op de lijst maar inderdaad jouw toestel is er nog niet’
Maar hij wist me – weliswaar met gedempte stem zodat niemand anders het hoorde – te zeggen dat er eind deze week een nieuwe levering komt en dat de volgende levering pas een week later kwam.
Nu weet ik eerlijk gezegd niet hoeveel hiervan waar is (waarom zou hij mij wel de data zeggen en bv. De persoon die achter mij komt niet?) maar als het wel zo is, is er dus goede hoop voor de mensen die hun iSwap bij mobistar hebben….
Ahja en op twitter moet je geen vragen stellen: overal antwoorden ze op, behalve op vragen rond de iPhone…
Arno
@Jeroen: Ik heb vandaag in de mobistar winkel geweest in Sint-Niklaas. En hij vertelde me dat ze maar pas over 1 a 2 maand nieuwe iPhone’s hebben…??? Ik snap er nu helemaal niks leer van ?! Heb mijn iphooonetje ondertussen besteld op de online applestore. Dus heb hem binnen 3 a 4 weken hier aan de deur 😉
Jeroen
@Arno: zucht
Ik geef het op. ik zie wel wanneer hij verschijnt en in de tussentijd moet mijn HTC’tje nog maar even blijven leven….
peter
Ipv zoveel te discusiëren met mobistar, betaal die prullen en maak dat je je onmiddelijke inschrijft bij mobile vikings!! Gedaan met die zever van Mstar en fatsoenlijke dienstverlening van MV in de plaats. op de koop toe nog een pak goedkoper. binnen de 3 dagen envelopke in de bus, code verzenden die daarin staat, een paar uurkes wachten op geen service, dan MV sim in uwe gsm en het is opgelost. Ben je niet gerust…. vanaf 1 oktober is het (in België) gratis overstappen van provider zonder verdere problemen of kosten.
Maxime
Peter wees gerust ik ben reeds 8 maand klant bij MV die hebben véél betere prijzen/service dan Mobistar, alleen jammer dat de iphone via Mobistar gaat in België 🙁
Origineel geplaatst door peter Ipv zoveel te discusiëren met mobistar, betaal die prullen en maak dat je je onmiddelijke inschrijft bij mobile vikings!! Gedaan met die zever van Mstar en fatsoenlijke dienstverlening van MV in de plaats. op de koop toe nog een pak goedkoper. binnen de 3 dagen envelopke in de bus, code verzenden die daarin staat, een paar uurkes wachten op geen service, dan MV sim in uwe gsm en het is opgelost. Ben je niet gerust…. vanaf 1 oktober is het (in België) gratis overstappen van provider zonder verdere problemen of kosten.
Niet alle modellen lijken beschikbaar te zijn. 16GB lijkt goed beschikbaar te zijn. De 32GB en 64GB heel weinig.
Ze organiseren voor een paar gelukkigen ook een Iphone 5 Release Event in Brussel waarbij die gelukkigen hun Iphone 1 dag vroeger kunnen verkrijgen!
Belgie is het grootste afzettersland die er bestaat.
In alles betalen wij ons hier blauw, overal 21% taksen op enz…. Ik koop meer en meer mijn stuff online en/of via buitenlandse sites, veel te duur hier in belgie.
Bron? En liefst niet van één of ander forum van iemand die dat gewoon zegt zonder bron te plaatsen.
Klopt morgen kunnen bepaalde mensen hun iphone al gaan afhalen in brussel…
Ik mag mijn iphone morgen mooi in ontvangst nemen bij mobistar…
Mijn zal alleszins uit Engeland komen no wat dat ik 689 ga betalen
En ik ben bij de gelukkige, vrijdagmorgend naar de Heizel ;-))
Als in de tweede mail staat nog even geduld maak je dus geen kans meer om hem zaterdag alsnog te kunnen halen? Of heb ik het mis?
Amaai serieus prijskaartje!!
Toch ga ik het niet kunnen laten om hem zaterdag te gaan halen.
Mobistar gaat zijn zakken vullen op de rug van de apple gebruikers … aan hun abonnementen gaan ze weinig verdienen vrees ik.
@Maxime: In de 2 de mail staat dat er dat je IPhone binnen is, dus als jij een mail hebt dat je nog even moet wachten , ga je hem zaterdag niet kunnen gaan halen vrees ik.
Mobistar, nooit meer. Kan iemand mij een goede provider aanraden?
Ik heb het volgende voor gehad met Mobistar:
4 juli 2012 heb ik terecht 1 factuur vergeten te betalen.
Deze heb ik op de dag zelf betaald toen ik hiervoor een herinneringsbrief had gekregen.
Ik heb hiervoor de maand later op 31 juli 3 euro extra kosten voor een herinneringsbrief betaald.
Ok, tot daar nog aan toe. Deze heb ik dan ook betaald.
Nu nog een maand later krijg ik het volgende factuur met hierbij 12 euro extra kosten waarvan 9 euro aanmaningskosten en 3 euro kosten herinneringsbrief.
Ik heb hiervoor naar de klantendienst gebeld want dit was niet terecht. Ik had maar 1 herinneringsbrief gekregen en daarvoor had ik vorige maand al 3 euro extra voor betaald.
De mevrouw aan de lijn zei dat dit klopte en dat ik inderdaad maar 1 herinneringsbrief had gekregen. Ze zei dat ze het bedrag van 12 euro ging crediteren en ik dus dit mocht aftrekken van het totale bedrag. Ik heb dit factuur dan ook tijdig betaald minus die 12 euro die verkeerd op het factuur stonden aangezien ik nooit een tweede herinneringsbrief had gekregen.
Nu vandaag 27/09/2012 krijg ik weer een herinneringsbrief in de bus dat ik nog een openstaande schuld van 12 euro heb.
Dit had echter al lang vorige maand gecrediteerd moeten worden.
Ik bel dus vandaag weer naar de klantendienst. De mevrouw aan de lijn was zeer onvriendelijk. Ik vertelde mijn verhaal en ze zei meneer ik heb het al 3 keer gehoord, ik snap het wel hoor. Ik vroeg of ik volgende keer echt weer geen 3 euro kosten ga betalen voor deze herinneringsbrief van 12 euro welk bedrag ik zelfs helemaal niet moet betalen. Ze zei hierop normaal mag ik dit niet doen maar als u tijdig zou betalen zou dit niet gebeuren. Ik ben 6 jaar klant bij Mobistar. Het factuur van 4 juli is een van de eerste keren ik een factuur vergeet te betalen en jullie doen alsof ik een wanbetaler ben. De vorige keer ik belde was die mevrouw die jonger klonk veel vriendelijker. Deze mevrouw waar ik nu mee gebeld heb 27/09/2012 omstreeks 18.00h was echt onvriendelijk en schoof de schuld in mijn voeten door te zeggen dat ik maar op tijd had moeten betalen. Ik heb hiervoor wel 3 euro extra voor betaald voor een eerste herinneringsbrief en dit op 31 juli. Nadien willen ze mij nog 12 euro extra laten betalen voor een tweede herinneringsbrief die ik nooit gekregen heb en tot het erge toe krijg ik vandaag terug een herinneringsbrief om die 12 euro te betalen. Dit is toch de omgekeerde wereld.
Neen dit vind ik schandalig!!! In plaats van te zeggen ook dit was een vergissing van ons, neen mevrouw van de klantendienst waar ik net mee gebeld heb legt de schuld bij mij en was zeer onvriendelijk en niet geïnteresseerd te zijn in mijn verhaal. Ik vroeg, moet ik dan toch niet volgende keer terug 3 euro betalen voor deze niet terechte herinneringsbrief? Daarop antwoordde ze: u trekt de 12 euro en de 3 euro eraf volgende keer bij betaling en u hoeft dan ook niet weer te bellen want ik noteer dat hoor! Echt waar, schandalig!!
Neen deze praktijken tolereer ik niet meer! Na 6 jaar klant op zo’n manier in het zak worden gezet. Neen danku! Ik stap over op de concurrentie!
Als trouwe klant krijg je amper tot niets van korting maar geld incasseren dat gaat wel. Enige akkoord waarmee ik ben is dat ik 1 keer een factuur vergeten te betalen heb en hiervoor ook de kosten van de herinneringsbrief heb betaald maar dit ging over een factuur van 4 juli. Welke dag is het vandaag? 27 september!! Dit zijn 3 maanden! Wat voor amateurisme is dit als je er 3 maanden moeten overgaan om toch maar extra geld te incasseren van 12 euro waar ik al een maand geleden had voor gebeld. En nu krijg ik terug een brief om dit te betalen terwijl die 12 euro onterecht is aangerekend. Schandalig!!
Schandalig van de tijdsduur die erover gaat!
Schandalig dat men zomaar 12 onterechte euro’s maar kan vragen!
Schandalig hoe men een trouwe klant zo behandeld!
Schandalig hoe onvriendelijk men is op de klantendienst
Schandalig dat ik nog bij Mobistar zit!
Bleiter
@Marnick: Hoeveel moet je nu weer extra betalen? Hahaha!
Ff serieus: qua service kan geen enkele provider in België aan Mobile Vikings! Twee jaar geleden ben ik ook van ‘Flopistar’ naar MV overgestapt en dit nog steeds tot mijn grote tevredenheid. Wat een snelle service verzorgen die mannen!!!
(Red.) Referals niet toegestaan – opmerking verwijderd.
Update in artikel: de prijzen voor de online Apple Store zijn gelekt via de website. Ze liggen 10 euro hoger dan de prijzen van Mobistar, dus 699, 799 en 919 euro.
@Marnick: Ik raad Mobile Vikings ook aan…
Ze zeggen je contract bij Mobistar op en geven een zeer goede service.
Voor 15 euro krijg je gratis 2gb aan dataverkeer, 1000 sms’jes naar eender welke netwerk en nog eens 1000 sms’jes naar MV klanten. En die 15 euro mag je nog eens opbellen. Bel je ze niet op dan worden ze overgedragen.
(Red.) Referals niet toegestaan – opmerking verwijderd.
899 + 10 = 909, niet 919.
Is er een rede waarom deze nog tien euro extra is?
Mobistar = maffia!
Ik heb er gerust een uitstapje naar Nederland voor over. Waarom moet dit in België zoveel meer kosten voor hetzelfde product.
Mijn iPhone 5 komt dus zeker niet uit België. Bende afzetters.
Waarom moet Belgie terug de duurste zijn van de eurolanden?
Scheelt 40€ met Ned,komaan zeg.
Kan je als Belg bij de Nederlandse Apple store bestellen? Weet iemand dit met zekerheid te zeggen?
Bedankt allemaal voor jullie advies.
Ik ben dan ook van plan om over te stappen op Mobile Vikings. Had dit al veel eerder moeten doen. Maar ja hoe gaat dat. Kwestie van gewoonte zeker?
Betaalde 30 euro minimum per maand. Waarvan My15 voor sms en tel en nog eens 15 extra voor data met name amper 500 Mbyte aan data.
Tot nooit meer Flopistar! 😀
Ja of een ander alternatief? Zou de online store in belgië ook niet sneller zijn? @tom:
60€ duurder voor de 64gb? sneller denk ik zowiezo van niet omdat het een gezamenlijke launch is…
Ja dat kan als je iemand kent waar je hem kan laten leveren in Ned
DAFQ? Zo duur ineens eigelijk tegen over mijn iPhone 4 (32GB). Heb er indertijd €735 voor betaald!
Kan er iemand bevestigen of er al mensen zyn die een mail gekregen hebben van mobistar om te zeggen dat ze hun toestel zaterdag kunnen afhalen in hun shop?
@Cruez: ik heb al een e-mail ontvangen gisterennamiddag om de iphone te mogen gaan ophalen. Ik stop zo meteen met werken en ga er achter.
Ik heb persoonlijk nog nooit last gehad met Mobistar , en ben er toch al zon 16 jaar klant, van mijn 17 jaar.
Mv heeft idd een onovertroffen klantendienst maar de down en up snelheid ligt wel een pak lager dan bij mobi of Proximus hoor .
Zien ze in de shop waar je de swap liet doen.
Heb ik naar gebeld.. Maar ze zullen geen goesting hebben zeker?!!
Ik was vanmiddag in de Mobistar shop hier in Antwerpen en heb erachter ge raagd en hij zei zelf van ‘ik ben verbaasd dat je geen mal hebt gekregen want je stond zeer hoog op de lijst maar inderdaad jouw toestel is er nog niet’
Maar hij wist me – weliswaar met gedempte stem zodat niemand anders het hoorde – te zeggen dat er eind deze week een nieuwe levering komt en dat de volgende levering pas een week later kwam.
Nu weet ik eerlijk gezegd niet hoeveel hiervan waar is (waarom zou hij mij wel de data zeggen en bv. De persoon die achter mij komt niet?) maar als het wel zo is, is er dus goede hoop voor de mensen die hun iSwap bij mobistar hebben….
Ahja en op twitter moet je geen vragen stellen: overal antwoorden ze op, behalve op vragen rond de iPhone…
@Jeroen: Ik heb vandaag in de mobistar winkel geweest in Sint-Niklaas. En hij vertelde me dat ze maar pas over 1 a 2 maand nieuwe iPhone’s hebben…??? Ik snap er nu helemaal niks leer van ?! Heb mijn iphooonetje ondertussen besteld op de online applestore. Dus heb hem binnen 3 a 4 weken hier aan de deur 😉
@Arno: zucht
Ik geef het op. ik zie wel wanneer hij verschijnt en in de tussentijd moet mijn HTC’tje nog maar even blijven leven….
Ipv zoveel te discusiëren met mobistar, betaal die prullen en maak dat je je onmiddelijke inschrijft bij mobile vikings!! Gedaan met die zever van Mstar en fatsoenlijke dienstverlening van MV in de plaats. op de koop toe nog een pak goedkoper. binnen de 3 dagen envelopke in de bus, code verzenden die daarin staat, een paar uurkes wachten op geen service, dan MV sim in uwe gsm en het is opgelost. Ben je niet gerust…. vanaf 1 oktober is het (in België) gratis overstappen van provider zonder verdere problemen of kosten.
Peter wees gerust ik ben reeds 8 maand klant bij MV die hebben véél betere prijzen/service dan Mobistar, alleen jammer dat de iphone via Mobistar gaat in België 🙁