ik heb me ook ingeschreven (op hun site voor info over de iphone 3Gs maar niets gekregen op mij gsm
heb me nog eens geregistreerd voor de zekerheid …
truckdiver
heb me voor de zekerheid nog maar eens ingeschreven.
ook nog geen sms gekregen
Joachim
heb me ook al ingeschreven. Ook wel nog geen berichtje gekregen van mobistar (en ben mobistar abbonnee)
maar allez morgen weten we dan zeker meer…
xynetor
Ik hoop dat hij Los verkrijgbaar is aangezien mij kans dat ik mijn huidig abonnement kan overdragen niet meer mogelijk is….
Smegd
Idem hier
ook ingeschreven en al een jaar Mobistar abonnee maar geen sms gehad :d
bartje
niks ontvangen hoor.
Maar had me al geregistreerd voordien, vandaar waarschijnlijk
Jeff
Ik ook niks ontvangen maar wel al ingeschreven en ben mij aan het voorbereiden op een chaos op vrijdag als het nieuws niet zo positief is.
Jochem Oldemans
Ze lopen wel achter met de naamgeving van hun iphone 3G(spatie)S :p
Bram
Even een vraagje, welke van de personen die geen sms heeft gekregen is Mobistar iPhone Abonnee? Heb even ge’sms’t met een verkoper die ik ken en blijkbaar is de SMS enkel als je een My30, My45 of My60 for iPhone abonnement hebt.
Joachim
dat zo veel kunnen verklaren… ik ben bestdeal klant… maar toch had ook graag smsje gekregen…
Pinoy
Is dit eigenlijk niet beetje discriminatie? >_<
'k Bedoel… de meeste iphone gebruikers zitten niet eens bij mobistar… Goeie strategie maar ik vind dit toch wel neigen naar vriendjespolitiek.
Engin Kalca
Origineel geplaatst door Bram Even een vraagje, welke van de personen die geen sms heeft gekregen is Mobistar iPhone Abonnee? Heb even ge’sms’t met een verkoper die ik ken en blijkbaar is de SMS enkel als je een My30, My45 of My60 for iPhone abonnement hebt.
Ik heb my30 for iPhone en heb geen sms gekregen.
Denneke
hmm… morgen de site maar extra goed in de gaten houden… Hoop dat hij simlockvrij te halen is vrijdag!!!
Jens
Ik heb een My30 abbo maar ook geen sms ontvangen, loopt allemaal weer lekker bij Mobistar… Zucht! :s
Bram
@Engin Kalca:
Kan altijd nog op weg zijn … zo’n massa sms is niet in 5 minuten verzonden.
Kurt Dewelf
Ik heb geen sms gehad en ben trouwens klant bij mobistar. Ben tevens naar een mobistar center geweest vanmiddag, daar vertelden ze mij dat ik niet moest hopen dat vrijdag de nieuwe iPhone er zou zijn, maar dat dat nog weken kon duren…
Matthi
Ik heb my30 voor iPhone maar geen sms ontvangen.
Mobistar.be/iPhone werkt niet, ik kom op de 3G pagina terecht.
Jens
Origineel geplaatst door Kurt DewelfIk heb geen sms gehad en ben trouwens klant bij mobistar. Ben tevens naar een mobistar center geweest vanmiddag, daar vertelden ze mij dat ik niet moest hopen dat vrijdag de nieuwe iPhone er zou zijn, maar dat dat nog weken kon duren…
Idd, diezelfde reactie kreeg ik ook gisteren tijdens mijn telefoontje naar het Mobistar center in Geel. Morgen toch nog eens binnenspringen.
Pwain
geen sms!!
edit!!!! tijden het tikken van deze tekst ontvang ik toch wel een SMS’je zekers!! 😉
Bram
@Pwain:
Aha, ben blij dat ik niet meer de enige ben .. ik dacht al :p
Trouwens, wat de Mobistar medewerkers zeggen klopt allemaal niets van. Ze weten even weinig als wij en horen binnen een kwartier op hun infosessie meer dan wij … dus neem wat ze je zeggen met een korrel zout.
ja zou echt super zijn 😀
anyway ik bel morgen toch nog eens naar mn mobistar centre waar ik hem besteld heb…
truckdiver
Origineel geplaatst door Jens Origineel geplaatst door Kurt DewelfIk heb geen sms gehad en ben trouwens klant bij mobistar. Ben tevens naar een mobistar center geweest vanmiddag, daar vertelden ze mij dat ik niet moest hopen dat vrijdag de nieuwe iPhone er zou zijn, maar dat dat nog weken kon duren…Idd, diezelfde reactie kreeg ik ook gisteren tijdens mijn telefoontje naar het Mobistar center in Geel. Morgen toch nog eens binnenspringen.
ik heb er vrijdag nog eentje gereserveerd in Geel.
toen was het nog geen probleem!!!
Iedereen is hier maar aan het bestellen zonder dat ze weten wat de prijs gaat zijn. Voor je het weet ben je meer dan 500 euro kwijt. Ik vind het eigenlijk schandalig dat Mobistar reeds laat bestellen zonder de prijs mede te delen. Zo wil ik mijn klanten ook wel factureren.
Hmm goed om te weten… Gisteren zei die kerel nog dat hij van niets wist… Morgen dan mr eens eventjes de moeilijke klant gaan uithangen!
james
Er is een verschil tussen bestellen en je op een wachtlijst laten zetten.
Anyway, mobistar kan voor mij lekker de boom in.
Ik sta op een lijst bij een premium reseller
@james
ik heb het eerst bij een PR geprobeert
zeiden ze me dat ze de iPhones van mobistar moeten kopen
én
dat ze waarschijnlijk eind augustus de kans gingen krijgen om er aan te kopen
truckdiver
Origineel geplaatst door Jens @truckdiver:Hmm goed om te weten… Gisteren zei die kerel nog dat hij van niets wist… Morgen dan mr eens eventjes de moeilijke klant gaan uithangen!
Vrijdag was het wel een mooie blondine,dat kan ook geholpen hebben.(mijn charmes ;-s )
Gast was de ramen aan het schoon maken
Mobilebelg
Origineel geplaatst door Bram Even een vraagje, welke van de personen die geen sms heeft gekregen is Mobistar iPhone Abonnee? Heb even ge’sms’t met een verkoper die ik ken en blijkbaar is de SMS enkel als je een My30, My45 of My60 for iPhone abonnement hebt.
Ik heb geen iphone-abonnement maar een gewoon standaard-abonnement bij Mobistar en heb hun smsje ook gehad.
Er staat in smsje dat ik mij voor 12uur morgenmiddag moet registreren op hun website om bij de eerste te zijn terwijl ik me al meer dan een week geleden geregistreerd heb.
Iwantmy3GS
Ik weet wat ik ga doen! Ik ga mijn iphone halen in een MobiCenter en als ze zeggen dat er geen beschikbaar zijn (omdat ze gereserveerd zijn) ga ik mooi in de winkel naar mobistar bellen, zien dat ik de juiste persoon aan de lijn krijg en klacht indienen tegen de winkel, aangezien geen lijsten mogen aangemaakt worden of gereserveerd mag worden.Ik ben er voor opgebeld geweest dat de lijst gescharpt was, dus als er dan plots geen beschikbaar zijn, ga ik een beetje “pissed” worden! Al zit ik een hele dag in die winkel, ik zal met één buiten komen!
Vincent
Origineel geplaatst door Iwantmy3GS Ik weet wat ik ga doen! Ik ga mijn iphone halen in een MobiCenter en als ze zeggen dat er geen beschikbaar zijn (omdat ze gereserveerd zijn) ga ik mooi in de winkel naar mobistar bellen, zien dat ik de juiste persoon aan de lijn krijg en klacht indienen tegen de winkel, aangezien geen lijsten mogen aangemaakt worden of gereserveerd mag worden.Ik ben er voor opgebeld geweest dat de lijst gescharpt was, dus als er dan plots geen beschikbaar zijn, ga ik een beetje “pissed†worden! Al zit ik een hele dag in die winkel, ik zal met één buiten komen!
ik ben een my30 iphone abonnee :d
en heb hem niet gehad
Jan
Ik mag hopen voor Mobistar dat ze zich niet wagen aan koppelverkoop of ik hang binnen de 2 minuten aan de lijn met testaankoop en bezorg hen foto’s + namen van het personeel dat mij weigerde een iPhone te verkopen. De belgische techblogosfeer zal redelijk in brand staan als ze zich hieraan wagen.
Origineel geplaatst door Iwantmy3GS Ik weet wat ik ga doen! Ik ga mijn iphone halen in een MobiCenter en als ze zeggen dat er geen beschikbaar zijn (omdat ze gereserveerd zijn) ga ik mooi in de winkel naar mobistar bellen, zien dat ik de juiste persoon aan de lijn krijg en klacht indienen tegen de winkel, aangezien geen lijsten mogen aangemaakt worden of gereserveerd mag worden.Ik ben er voor opgebeld geweest dat de lijst gescharpt was, dus als er dan plots geen beschikbaar zijn, ga ik een beetje “pissed†worden! Al zit ik een hele dag in die winkel, ik zal met één buiten komen!
Veel succes,
tegen de tijd je iemand bij mobistar hebt bereikt , zijn alle iphone’s waarschijnlijk al uitverkocht LOL
Iwantmy3GS
@truckdiver: Ik ga voor alle zekerheid eerst eens bellen en van de domme houde: “kan ik eentje reserveren? een lijst? als ze nee zeggen is het ok 🙂 als ze ja zeggen, dan zal de bal aan het rollen gaan! Ik begin me nu al goed kwaad te maken dat andere mobistar-winkels hun voeten eraan vegen, terwijl ze opdacht gekregen hebben van hen de lijsten te vernietigen en er controle zal op gedaan worden! Krijg ik zelfs goesting elke mobistarwinkel af te gaan en een snapshot van de lijst te nemen en alles mailen naar mobistar! ZE MOETEN ZICH AAN DE REGELS HOUDEN! NIET DE ENE WEL EN DE ANDERE NIET!
Mich
als er koppelverkoop is ga je er echt wel niets kunnen aan doen hoor 😉 voor mij mag het zeker! ik ben heel tevreden bij Mobi*!
Iwantmy3GS
@Mich: Als dit op mijn reactie is, ik zit bij mobistar, net daarom!
Nico
Vergelijk eens de prijzen bij Mobistar en de koppelverkoop van bv. T-Mobile. Je zal zijn dat de koopelverkoop heel interessant kan zijn!
als je een duur abbonement nodig hebt
en als je mobistar bent
ik ben proximus en wil nooit mobistar worden. Als base een 3G netwerk heeft neem ik daar een abbo, maar zeker nooit meer bij mobistar na deze week en vorig jaar de week voor de launch van de 3G mee gemaakt te hebben
kal_el
Origineel geplaatst door Génicus als je een duur abbonement nodig hebt
en als je mobistar bent
ik ben proximus en wil nooit mobistar worden. Als base een 3G netwerk heeft neem ik daar een abbo, maar zeker nooit meer bij mobistar na deze week en vorig jaar de week voor de launch van de 3G mee gemaakt te hebben
Inderdaad, ik wil gewoon mijn vrijheid + ik wil ook op elk moment mijn gekocht toestel met elke operator kunnen gebruiken…
Als ik mijn iPhone dan doorgeef als ik iets nieuw koop, dat ook die mensen niet persé mobi* moeten worden.
Ze moeten hem gewoon ook los verkopen, wel tegen een normale prijs (500 a 600 euro), niet de abnormaal hoge prijs van 1000 euro, zodat je toch maar een abonnement moet nemen.
Want dan is koppelverkoop pas echt in ons nadeel… (in mijn ogen is het dat altijd maarja… )
Wat ik zou uitkomen:
€700 voor de iPhone dan zogezegt
en door je vrijheid
€20 per maand bij Base voor
1000 smsen
500 megabytes aan data
dus laten we nu eens de som maken: 700+(24*20)
Het blijft veel, maar als het je niet aanstaat bij de ene provider verander je gewoon naar een andere waar het beter is
Nico
Origineel geplaatst door Génicus Wat ik zou uitkomen:€700 voor de iPhone dan zogezegten door je vrijheid€20 per maand bij Base voor1000 smsen500 megabytes aan datadus laten we nu eens de som maken: 700+(24*20)Het blijft veel, maar als het je niet aanstaat bij de ene provider verander je gewoon naar een andere waar het beter is
om eerlijk te zijn, amper…
anyway kost €0,18 per minuut
arne
Mijn pa heeft zich niet geregistreerd ofzo, maar is wel al een hele tijd Mobistar klant ivm z’n werk, en hij heeft wel een sms gekregen dat hij de G S (of was het nu GS? 😉 ) kan reserveren…
TMSTT
Reserveren? niet gewoon inschrijven op de iPhonesite van mobistar???
serge
zouden bestaande klanten, die al een 3G gekocht hebben bij mobistar , voorrang krijgen op de 3GS?
arne
Heu, geen idee, heb m’n pa maar ff aan de lijn gehad.
Hem kennende zou het wel eens gewoon registreren kunnen zijn ja 😉 .
Mobilebelg
@serge: neen want ik heb (nog)geen iphone en kreeg ook bericht.
Engin Kalca
Origineel geplaatst door Jan Ik mag hopen voor Mobistar dat ze zich niet wagen aan koppelverkoop of ik hang binnen de 2 minuten aan de lijn met testaankoop en bezorg hen foto’s + namen van het personeel dat mij weigerde een iPhone te verkopen. De belgische techblogosfeer zal redelijk in brand staan als ze zich hieraan wagen.
Origineel geplaatst door Michals er koppelverkoop is ga je er echt wel niets kunnen aan doen hoor voor mij mag het zeker! ik ben heel tevreden bij Mobi*!
Yes,
we hebben hem gevonden. Een mobistarklant die tevreden is. Heeft waarschijnlijk nog nooit Proximus gehad.
quickie
@Génicus: Scrijf je snel in op Mobile Vikings, 2x zoveel data verkeer + €5 minder per maand. Bellen is wel 6 cent duurder.
Joachim
Origineel geplaatst door Gunnie Origineel geplaatst door Michals er koppelverkoop is ga je er echt wel niets kunnen aan doen hoor voor mij mag het zeker! ik ben heel tevreden bij Mobi*!Yes,
we hebben hem gevonden. Een mobistarklant die tevreden is. Heeft waarschijnlijk nog nooit Proximus gehad.
Ben ook meer tevreden van mobistar dan proximus hoor! Bij proximus nooit ontvangst bij me thuis, altijd gemiste oproepen en dan altijd zelf kunnen terug bellen, nooit iets voor gekregen. Nu mobistar en altijd ontvangst.
Mich
toch wel… Wegens slechte service en bijna geen bereik met ons hele bedrijf terug overgestapt ( 1500 lijnen) 😉
@Quickie
Jeo had er gisteren eens naar gekeken ziet er heel interessant uit!
alleen heb je blijkbaar een invite code nodig…
Godboy
net met mobistar in Tongeren gebeld.
Volgens hun hebben ze vrijdag zeker nog GEEN nieuwe i-Phones in stock. Vrijdag kun je pas bestellen en dan duurt het nog voordat ze er zijn.
NightWalker
Heeft er iemand een idee van wanneer de mobistar winkels open zijn de 26ste? Gaan ze ook speciale openingsuren hanteren? Wat zou een veilig uur zijn om te gaan aanschuiven? ik heb namelijk niet veel zin om er speciaal een dag verlof voor te nemen 🙂
Joachim
Origineel geplaatst door Godboy net met mobistar in Tongeren gebeld.
Volgens hun hebben ze vrijdag zeker nog GEEN nieuwe i-Phones in stock. Vrijdag kun je pas bestellen en dan duurt het nog voordat ze er zijn.
waarom zegt apple dan dat ze hier vrijdag gelanceerd worden? Als er geen gaan zijn…. Dan konde ze beter zeggen dat we nog een week langer moeten wachten en dat er dan meteen in stock zijn he. Of misschien willen ze toeloop daar wat beperken.
NightWalker
Hopelijk weten we snel iets meer.
de iphone pagina van mobistar zegt eigenlijk belachelijk weinig … vrij triestig dat ze zo lang wachten met informatie vrij te geven.
Jeff
ja het is intussen 12 uur maar veel gebeurd er niet 😀
Joachim
Inderdaad.
ik dacht dat er om 12 uur iets ging veranderen op de website omdat er in het bericht stond registreer voor 12 uur. Maar er is nog steeds niks veranderd. tijdens het typen kreeg ik een mailtje maar niet van mobistar 🙁
Mobilebelg
Het is wel maar vanaf 16uur vandaag dat je nieuws mag verwachten van Mobistar… 🙂
ja idd en ik hoop dat het goed nieuws is, anders ga ik eens een dagje of 2 rome doen met mn vriendin
Mobilebelg
Mobistar weet er de spanning wel in te houden… 🙂
Vincent
Origineel geplaatst door Génicus @Quickie
Jeo had er gisteren eens naar gekeken ziet er heel interessant uit!
alleen heb je blijkbaar een invite code nodig…
Ik kan je er een bezorgen. Maar je moet snel zijn! op 1 juli veranderen ze de tarieven. Bestaande klanten mogen de huidige tarieven houden. Registreren voor 1 juli dus!
Ik heb trouwens even naar Mobistar gebelt, ze zeggen om 4u meer info te kunnen geven 🙂
@Vincent
Is niet meer nodig, ik heb een invite code via Facebook gevraagt, simkaart is onderweg 😀
Weet er iemand wanneer Base 3G gaat aanbieden? Want ze spreken alleen over GPRS en EDGE, niet over 3G
Vincent
@Génicus:
Base gaat geen 3G aanbieden, zij schakelen omniddelijk over naar 4G, zijn ze nu al aan aan het werken 🙂
Ik ben mobistar maar heb niets gekregen, misschien omdat ik al ingeschreven ben op de site??
Ik was zelf ook al ingeschreven op de site … en toch heb ik hem gekregen. Ik ben eens benieuwd wat er allemaal gaat gebeuren.
ik heb me ook ingeschreven (op hun site voor info over de iphone 3Gs maar niets gekregen op mij gsm
heb me nog eens geregistreerd voor de zekerheid …
heb me voor de zekerheid nog maar eens ingeschreven.
ook nog geen sms gekregen
heb me ook al ingeschreven. Ook wel nog geen berichtje gekregen van mobistar (en ben mobistar abbonnee)
maar allez morgen weten we dan zeker meer…
Ik hoop dat hij Los verkrijgbaar is aangezien mij kans dat ik mijn huidig abonnement kan overdragen niet meer mogelijk is….
Idem hier
ook ingeschreven en al een jaar Mobistar abonnee maar geen sms gehad :d
niks ontvangen hoor.
Maar had me al geregistreerd voordien, vandaar waarschijnlijk
Ik ook niks ontvangen maar wel al ingeschreven en ben mij aan het voorbereiden op een chaos op vrijdag als het nieuws niet zo positief is.
Ze lopen wel achter met de naamgeving van hun iphone 3G(spatie)S :p
Even een vraagje, welke van de personen die geen sms heeft gekregen is Mobistar iPhone Abonnee? Heb even ge’sms’t met een verkoper die ik ken en blijkbaar is de SMS enkel als je een My30, My45 of My60 for iPhone abonnement hebt.
dat zo veel kunnen verklaren… ik ben bestdeal klant… maar toch had ook graag smsje gekregen…
Is dit eigenlijk niet beetje discriminatie? >_<
'k Bedoel… de meeste iphone gebruikers zitten niet eens bij mobistar… Goeie strategie maar ik vind dit toch wel neigen naar vriendjespolitiek.
Ik heb my30 for iPhone en heb geen sms gekregen.
hmm… morgen de site maar extra goed in de gaten houden… Hoop dat hij simlockvrij te halen is vrijdag!!!
Ik heb een My30 abbo maar ook geen sms ontvangen, loopt allemaal weer lekker bij Mobistar… Zucht! :s
@Engin Kalca:
Kan altijd nog op weg zijn … zo’n massa sms is niet in 5 minuten verzonden.
Ik heb geen sms gehad en ben trouwens klant bij mobistar. Ben tevens naar een mobistar center geweest vanmiddag, daar vertelden ze mij dat ik niet moest hopen dat vrijdag de nieuwe iPhone er zou zijn, maar dat dat nog weken kon duren…
Ik heb my30 voor iPhone maar geen sms ontvangen.
Mobistar.be/iPhone werkt niet, ik kom op de 3G pagina terecht.
Idd, diezelfde reactie kreeg ik ook gisteren tijdens mijn telefoontje naar het Mobistar center in Geel. Morgen toch nog eens binnenspringen.
geen sms!!
edit!!!! tijden het tikken van deze tekst ontvang ik toch wel een SMS’je zekers!! 😉
@Pwain:
Aha, ben blij dat ik niet meer de enige ben .. ik dacht al :p
Trouwens, wat de Mobistar medewerkers zeggen klopt allemaal niets van. Ze weten even weinig als wij en horen binnen een kwartier op hun infosessie meer dan wij … dus neem wat ze je zeggen met een korrel zout.
dan is die sessie nu bezig? Super!
hopelijk leest een medewerker hier mee. En geeft hij een anonieme tip.
ja zou echt super zijn 😀
anyway ik bel morgen toch nog eens naar mn mobistar centre waar ik hem besteld heb…
ik heb er vrijdag nog eentje gereserveerd in Geel.
toen was het nog geen probleem!!!
Iedereen is hier maar aan het bestellen zonder dat ze weten wat de prijs gaat zijn. Voor je het weet ben je meer dan 500 euro kwijt. Ik vind het eigenlijk schandalig dat Mobistar reeds laat bestellen zonder de prijs mede te delen. Zo wil ik mijn klanten ook wel factureren.
@truckdiver:
Hmm goed om te weten… Gisteren zei die kerel nog dat hij van niets wist… Morgen dan mr eens eventjes de moeilijke klant gaan uithangen!
Er is een verschil tussen bestellen en je op een wachtlijst laten zetten.
Anyway, mobistar kan voor mij lekker de boom in.
Ik sta op een lijst bij een premium reseller
@james
ik heb het eerst bij een PR geprobeert
zeiden ze me dat ze de iPhones van mobistar moeten kopen
én
dat ze waarschijnlijk eind augustus de kans gingen krijgen om er aan te kopen
Vrijdag was het wel een mooie blondine,dat kan ook geholpen hebben.(mijn charmes ;-s )
Gast was de ramen aan het schoon maken
Ik heb geen iphone-abonnement maar een gewoon standaard-abonnement bij Mobistar en heb hun smsje ook gehad.
Er staat in smsje dat ik mij voor 12uur morgenmiddag moet registreren op hun website om bij de eerste te zijn terwijl ik me al meer dan een week geleden geregistreerd heb.
Ik weet wat ik ga doen! Ik ga mijn iphone halen in een MobiCenter en als ze zeggen dat er geen beschikbaar zijn (omdat ze gereserveerd zijn) ga ik mooi in de winkel naar mobistar bellen, zien dat ik de juiste persoon aan de lijn krijg en klacht indienen tegen de winkel, aangezien geen lijsten mogen aangemaakt worden of gereserveerd mag worden.Ik ben er voor opgebeld geweest dat de lijst gescharpt was, dus als er dan plots geen beschikbaar zijn, ga ik een beetje “pissed” worden! Al zit ik een hele dag in die winkel, ik zal met één buiten komen!
Dat wil ik zien! Welke winkel ga je? 😀
@Bram:
ik ben een my30 iphone abonnee :d
en heb hem niet gehad
Ik mag hopen voor Mobistar dat ze zich niet wagen aan koppelverkoop of ik hang binnen de 2 minuten aan de lijn met testaankoop en bezorg hen foto’s + namen van het personeel dat mij weigerde een iPhone te verkopen. De belgische techblogosfeer zal redelijk in brand staan als ze zich hieraan wagen.
@Jan
ooooooh ja idd!
Veel succes,
tegen de tijd je iemand bij mobistar hebt bereikt , zijn alle iphone’s waarschijnlijk al uitverkocht LOL
@truckdiver: Ik ga voor alle zekerheid eerst eens bellen en van de domme houde: “kan ik eentje reserveren? een lijst? als ze nee zeggen is het ok 🙂 als ze ja zeggen, dan zal de bal aan het rollen gaan! Ik begin me nu al goed kwaad te maken dat andere mobistar-winkels hun voeten eraan vegen, terwijl ze opdacht gekregen hebben van hen de lijsten te vernietigen en er controle zal op gedaan worden! Krijg ik zelfs goesting elke mobistarwinkel af te gaan en een snapshot van de lijst te nemen en alles mailen naar mobistar! ZE MOETEN ZICH AAN DE REGELS HOUDEN! NIET DE ENE WEL EN DE ANDERE NIET!
als er koppelverkoop is ga je er echt wel niets kunnen aan doen hoor 😉 voor mij mag het zeker! ik ben heel tevreden bij Mobi*!
@Mich: Als dit op mijn reactie is, ik zit bij mobistar, net daarom!
Vergelijk eens de prijzen bij Mobistar en de koppelverkoop van bv. T-Mobile. Je zal zijn dat de koopelverkoop heel interessant kan zijn!
als je een duur abbonement nodig hebt
en als je mobistar bent
ik ben proximus en wil nooit mobistar worden. Als base een 3G netwerk heeft neem ik daar een abbo, maar zeker nooit meer bij mobistar na deze week en vorig jaar de week voor de launch van de 3G mee gemaakt te hebben
Inderdaad, ik wil gewoon mijn vrijheid + ik wil ook op elk moment mijn gekocht toestel met elke operator kunnen gebruiken…
Als ik mijn iPhone dan doorgeef als ik iets nieuw koop, dat ook die mensen niet persé mobi* moeten worden.
Ze moeten hem gewoon ook los verkopen, wel tegen een normale prijs (500 a 600 euro), niet de abnormaal hoge prijs van 1000 euro, zodat je toch maar een abonnement moet nemen.
Want dan is koppelverkoop pas echt in ons nadeel… (in mijn ogen is het dat altijd maarja… )
Wat ik zou uitkomen:
€700 voor de iPhone dan zogezegt
en door je vrijheid
€20 per maand bij Base voor
1000 smsen
500 megabytes aan data
dus laten we nu eens de som maken: 700+(24*20)
Het blijft veel, maar als het je niet aanstaat bij de ene provider verander je gewoon naar een andere waar het beter is
Beltijd vergeten? Of bel je niet met je GSM?
om eerlijk te zijn, amper…
anyway kost €0,18 per minuut
Mijn pa heeft zich niet geregistreerd ofzo, maar is wel al een hele tijd Mobistar klant ivm z’n werk, en hij heeft wel een sms gekregen dat hij de G S (of was het nu GS? 😉 ) kan reserveren…
Reserveren? niet gewoon inschrijven op de iPhonesite van mobistar???
zouden bestaande klanten, die al een 3G gekocht hebben bij mobistar , voorrang krijgen op de 3GS?
Heu, geen idee, heb m’n pa maar ff aan de lijn gehad.
Hem kennende zou het wel eens gewoon registreren kunnen zijn ja 😉 .
@serge: neen want ik heb (nog)geen iphone en kreeg ook bericht.
Ik zou dit eens lezen 🙂
http://www.hbvl.be/nieuws/binnenland/europees-hof-van-justitie-veroordeelt-belgisch-verbod-koppelverkoop.aspx
Europees recht staat boven Belgisch recht namelijk.
Yes,
we hebben hem gevonden. Een mobistarklant die tevreden is. Heeft waarschijnlijk nog nooit Proximus gehad.
@Génicus: Scrijf je snel in op Mobile Vikings, 2x zoveel data verkeer + €5 minder per maand. Bellen is wel 6 cent duurder.
Ben ook meer tevreden van mobistar dan proximus hoor! Bij proximus nooit ontvangst bij me thuis, altijd gemiste oproepen en dan altijd zelf kunnen terug bellen, nooit iets voor gekregen. Nu mobistar en altijd ontvangst.
toch wel… Wegens slechte service en bijna geen bereik met ons hele bedrijf terug overgestapt ( 1500 lijnen) 😉
@Quickie
Jeo had er gisteren eens naar gekeken ziet er heel interessant uit!
alleen heb je blijkbaar een invite code nodig…
net met mobistar in Tongeren gebeld.
Volgens hun hebben ze vrijdag zeker nog GEEN nieuwe i-Phones in stock. Vrijdag kun je pas bestellen en dan duurt het nog voordat ze er zijn.
Heeft er iemand een idee van wanneer de mobistar winkels open zijn de 26ste? Gaan ze ook speciale openingsuren hanteren? Wat zou een veilig uur zijn om te gaan aanschuiven? ik heb namelijk niet veel zin om er speciaal een dag verlof voor te nemen 🙂
waarom zegt apple dan dat ze hier vrijdag gelanceerd worden? Als er geen gaan zijn…. Dan konde ze beter zeggen dat we nog een week langer moeten wachten en dat er dan meteen in stock zijn he. Of misschien willen ze toeloop daar wat beperken.
Hopelijk weten we snel iets meer.
de iphone pagina van mobistar zegt eigenlijk belachelijk weinig … vrij triestig dat ze zo lang wachten met informatie vrij te geven.
ja het is intussen 12 uur maar veel gebeurd er niet 😀
Inderdaad.
ik dacht dat er om 12 uur iets ging veranderen op de website omdat er in het bericht stond registreer voor 12 uur. Maar er is nog steeds niks veranderd. tijdens het typen kreeg ik een mailtje maar niet van mobistar 🙁
Het is wel maar vanaf 16uur vandaag dat je nieuws mag verwachten van Mobistar… 🙂
ja idd en ik hoop dat het goed nieuws is, anders ga ik eens een dagje of 2 rome doen met mn vriendin
Mobistar weet er de spanning wel in te houden… 🙂
Ik kan je er een bezorgen. Maar je moet snel zijn! op 1 juli veranderen ze de tarieven. Bestaande klanten mogen de huidige tarieven houden. Registreren voor 1 juli dus!
Ik heb trouwens even naar Mobistar gebelt, ze zeggen om 4u meer info te kunnen geven 🙂
@Vincent
Is niet meer nodig, ik heb een invite code via Facebook gevraagt, simkaart is onderweg 😀
Weet er iemand wanneer Base 3G gaat aanbieden? Want ze spreken alleen over GPRS en EDGE, niet over 3G
@Génicus:
Base gaat geen 3G aanbieden, zij schakelen omniddelijk over naar 4G, zijn ze nu al aan aan het werken 🙂