De officiële abonnement- en belstatus-app van T-Mobile voor iPhone is voorzien van de mogelijkheid om pushberichten te versturen. My T-Mobile wil dat doen bij ‘belangrijke berichten’ volgens de telecomprovider. De update komt net na een week waarin T-Mobile abonnees herhaaldelijk e-mailde over tijdelijke acties met de punten die je spaart als je lid bent van T-Mobile. In een reactie aan iPhoneclub stelt de provider dat de mogelijkheid niet benut zal worden voor reclameberichten.
Meteen na het opstarten van My T-Mobile versie 2.4 krijg je de vraag of je pushberichten wilt ontvangen, zonder uitleg wat voor een soort berichten je kan verwachten. Een pop-up met de aankondiging voor pushberichten krijgen we de tweede keer bij het opstarten van de geüpdatete app wél, maar ook daarin wordt niet duidelijk wat ‘belangrijke berichten’ zijn volgens T-Mobile. De webcare van de telecomprovider probeert duidelijkheid te scheppen, maar een voorbeeld blijft voorlopig uit:
“We hebben een extra kanaal gecreëerd waarmee we onze klanten met relevante berichten kunnen bereiken. Geen reclameberichten, maar pro-actieve berichten die wij noodzakelijk genoeg achten te pushen. Maak je geen zorgen, dit zal niet vaak voorkomen.”
Downloaden: My T-Mobile (gratis, iPhone, iOS 4.3+)
https://twitter.com/Scarbir/status/403182968610766848
Taalfout gezien of andere suggestie hoe we dit artikel kunnen verbeteren? Laat het ons weten!
Waarschijnlijk om te zeggen dat je limiet is overstreden
@albiwalbi: Klopt in plaats van smsjes dat je ze als push berichten ontvangt.
@albiwalbi: Nou, dat is het laatste wat een provider gaat doen! Dat gaat tmobile dus echt niet doen.. Gewoon bij storingen enz denk ik..
Als ze dat doen zou lekker averechts zijn; Push-notifications kosten immers data!
Dat wordt dan elke dag pushberichten ontvangen.
Die krijg je dan tenminste nog. Bij Vodafone heb ik meestal geen verbinding, dus heeft het voor hen ook geen zin om mij pushberichten te sturen over storingen, die ontvang ik toch niet.
Heb de app maar verwijderd. Sinds ik ben overgestapt hebben ze me toch uit mijn account geweerd, dan zijn ze me nu ook gewoon kwijt.