De My Vodafone-app heeft een nieuw uiterlijk gekregen. Het vorige design is aangepast, zodat het navigeren een stuk eenvoudiger werkt. Zo kun je nu verticaal scrollen, waardoor je meer informatie op het scherm ziet, zonder dat je door hoeft te tikken of te slepen.
Taalfout gezien of andere suggestie hoe we dit artikel kunnen verbeteren? Laat het ons weten!
Artikelcorrectie, spelfout of -aanvulling doorgeven?
Reacties: 8 reacties
Dominic
Werkt sneller dan de oude versie en ziet er gelikt uit. Nice update!
EOTB
Belachelijk dat je weer je userdata opnieuw mag invoeren elke keer. Nu die bolletjes nog vervangen door een normale interface en dan hebben ze bij vodafone eindelijk begrepen hoe UI zou moeten werken…
Dieter
(Red.) Deze reactie is door een moderator verwijderd omdat deze niet aan onze reactierichtlijnen voldoet. Antwoorden op deze reactie zijn mogelijk ook verwijderd.
Fre89
Ik vind ‘m wel cool zo. Beter dan die oude.
Dennis
Ik vond die bolletjes wel grappig maar goed, kijken dan maar hoe nu eruit ziet.
Teebee
Inderdaad stom dat je je data weer opnieuw moet invoeren.
Vage update en weinig professioneel, maar dat zijn we gewend van Vodafone.
Patrick
Wanneer gaan Dev’s eens vanuit de users denken? Gewoonweg dom dat je tegenwoordig bij 6/10 apps je User data opnieuw moet invoeren. Alsnog ik niets beters te doen heb
Cihan
Heb ook vodafone gehad. De app is gewoon amateuristisch als ik het vergelijk met de T-Mobile app.
Werkt sneller dan de oude versie en ziet er gelikt uit. Nice update!
Belachelijk dat je weer je userdata opnieuw mag invoeren elke keer. Nu die bolletjes nog vervangen door een normale interface en dan hebben ze bij vodafone eindelijk begrepen hoe UI zou moeten werken…
(Red.) Deze reactie is door een moderator verwijderd omdat deze niet aan onze reactierichtlijnen voldoet. Antwoorden op deze reactie zijn mogelijk ook verwijderd.
Ik vind ‘m wel cool zo. Beter dan die oude.
Ik vond die bolletjes wel grappig maar goed, kijken dan maar hoe nu eruit ziet.
Inderdaad stom dat je je data weer opnieuw moet invoeren.
Vage update en weinig professioneel, maar dat zijn we gewend van Vodafone.
Wanneer gaan Dev’s eens vanuit de users denken? Gewoonweg dom dat je tegenwoordig bij 6/10 apps je User data opnieuw moet invoeren. Alsnog ik niets beters te doen heb
Heb ook vodafone gehad. De app is gewoon amateuristisch als ik het vergelijk met de T-Mobile app.