Taalfout gezien of andere suggestie hoe we dit artikel kunnen verbeteren? Laat het ons weten!
Artikelcorrectie, spelfout of -aanvulling doorgeven?
Reacties: 16 reacties
Daniel
Handige feature 🙂
Maurice Hooijmans
@Daniel: Vind ik ook. Alleen er is momenteel een storing in de app en My Vodafone site waardoor sommige tegoeden niet goed worden weergegeven.
Net contact gehad met chat support van Vodafone.
Terry
De incompetentie van de makers van die app blijft mij verbazen. Zo kan ik nog ‘2212 minuten YouTube kijken’. Dat is nogal dom weergegeven, aangezien:
1. 2212 minuten mij niets zegt. Vertaal dit naar uren.
2. De bewering is veel te nauwkeurig, je kan nooit tot op de minuut nauwkeurig voorspellen hoe lang je nog YouTube kunt kijken (of hoeveel foto’s je kunt uploaden).
Echt elke functie in deze app is halfslachtig of ondoordacht.
Mike
Origineel geplaatst door Terry De incompetentie van de makers van die app blijft mij verbazen. Zo kan ik nog ’2212 minuten YouTube kijken’. Dat is nogal dom weergegeven, aangezien:1. 2212 minuten mij niets zegt. Vertaal dit naar uren.2. De bewering is veel te nauwkeurig, je kan nooit tot op de minuut nauwkeurig voorspellen hoe lang je nog YouTube kunt kijken (of hoeveel foto’s je kunt uploaden).Echt elke functie in deze app is halfslachtig of ondoordacht.
Inderdaad, waarom een update als de vorige versie niet of nauwelijks werkt. Ze zijn zeer incompetent, terwijl ze op eigen forum klachten negeren en de enkeling die iets positiefs schrijft beantwoorden ze in luttele minuten.
majette
Ik heb een tweetal data bundels: 1 van 10 gig en 1 van 1 gig. Deze staan allebei apart vermeld dus ik ‘moet’ de getallen ook nog eens bij elkaar optellen…
Ik vind inderdaad wat hierboven ook wordt genoemd het nogal halfslachtig.
Hehe jammer dat Facebook niet in het rijtje is meegenomen.
Maurice Hooijmans
@majette: Er is een storing in de app waardoor het apart staan van de data voor kan komen. Dit proberen ze z.s.m. op te lossen. De storing duurt al 2 dagen, maar weten de oorzaak nog niet.
Kami
Origineel geplaatst door Terry De incompetentie van de makers van die app blijft mij verbazen. Zo kan ik nog ’2212 minuten YouTube kijken’. Dat is nogal dom weergegeven, aangezien:1. 2212 minuten mij niets zegt. Vertaal dit naar uren.2. De bewering is veel te nauwkeurig, je kan nooit tot op de minuut nauwkeurig voorspellen hoe lang je nog YouTube kunt kijken (of hoeveel foto’s je kunt uploaden).Echt elke functie in deze app is halfslachtig of ondoordacht.
Ik vind de app vooral slecht qua gebruikersgemak. De vorige app was gewoon duidelijk en ook gewoon beter dan deze app. Dus ja de app is ook in mijn ogen gewoon halfslachtig.
Ik heb die enquete ingevuld waarin ik kon aangeven wat ik van de app vond en heb gezegd dat ik hem erg slecht vond.
Qau design is de app dan weer wel erg mooi, maarja, dat is dan ook alles.
frans
Eens. Voor design zoek ik wel andere apps op. Ik wil relening in kunnen zien en indien mogelijk vanuot de app kunnen printen, en niet allemaal die bewegende bubbles waar veel icoontjes me ook niets zeggen en ik ze dus moet aanklikken om te snappen wat er achter zit. Neem wen voorbeeld aan de app van de ING BANK. eenvoudig, helder, logisch en zonder al die crea bea opsmuk… We zijn goddorie geen kinderen meer…..?
Rik
****** wat een stelletje azijnzeikers hier. App ziet er hartstikke goed uit en werkt super soepel en snel. Er is altijd ruimte voor verbetering natuurlijk, maar de app wordt met een hoog tempo ge-update om bugs op te lossen en functionaliteiten toe te voegen.
Ben het wel eens met dat de minuten YouTube kijken best afgerond mogen worden, maar serieus, is dit nou iets om de app op af te kraken?
Ook zou een rekening kunnen inzien een welkome aanvulling zijn, maar wie weet komt dat nog wel.
Ben niet super tevreden over Vodafone, maar Ik vind de app in ieder geval heel fijn en hoop dat ze hiermee door gaan en nieuwe functionaliteit toevoegen. Top!
Base
Sommige hebben ook altijd wat te zeuren. Als je geen idee hebt hoeveel uren 2200 minuten zijn zegt dat meer over de incompetentie vd gebruiker dan van de maker. Daarnaast komt Vodafone met een functie die geen enkele andere provider heeft. Kijk er niet naar als t je niet bevalt maar ik vind het een zeer nuttige functie die een goede indicatie geeft wat je nog met je mb’s kan doen.
En volgens mij kreeg de oude versie vd app ook niet al teveel goede beoordelingen. Nu maakt Vodafone een app die helemaal bij de tijd is,gaan er weer mensen zeuren dat de vorige app beter was.
Ik durf de conclusie dan ook wel te trekken dat het hier om personen gaat die wat tegen Vodafone hebben en zodoende alles van Vodafone afzeiken… Over incompetentie gesproken!!
Rene
Zeker geen verbetering t.o.v. de oude versie.
Inderdaad weg met die opsmuk. Iedereen wil toch in één blik kunnen zien wat het tegoed etc. nog is? Stel je voor dat je bank ook dit soort trucjes zou toepassen.
Vodafone, luister naar je klanten en ga terug naar de oude versie maar dan misschien met een optische update
Klantvriendelijk is dit zeker niet.
Ro
@Maurice Hooijmans: Ik heb het zelfde “probleem”. Maar dat komt niet door de storing, dit is altijd al zo geweest. Wel logisch, omdat het twee verschillende bundels zijn. Echter lijkt het mij vrij makkelijk om dit bij deze nieuwe optie, waar je te zien krijgt hoeveel je kan whatsappen en dergelijke, bij elkaar op te tellen. Als programmeur lijkt mij dit een klein moeite.
Majette
@Maurice Hooijmans: Dit is bij mij altijd al het geval geweest, sinds ik mijn abonnement heb (1,5 jaar geleden).
Bubbly
@Rik: Ik vind de app niet fijn (wel visueel). Van jou mag ik niet klagen, maar wat wil je eraan doen?
Rembert
App werkt. Ook voor zakelijk abo. Ben geen fan van de dobberende icoontjes maar de app werkt wel gewoon goed. Trok wel even mijn wenkbrouwen op bij het ‘persoonlijker maken van de app’: waarom wil de app dat ik mijn naam en een foto plaats?
Mijn oude abo dat allang niet meer wordt geleverd wordt prima weergegeven. Alleen beetje eng dat ik sommige blox wel kan uitzetten: kan ik die dan weer onder dezelfde voorwaarden aanzetten? Ik blijf daar dus maar af…
Rik
@Bubbly: Natuurlijk mag je zeggen dat je de app niet fijn vindt, maar onderbouw het dan. Een app of update afkraken omdat er minuten YouTube bekijken staat ipv dat af te ronden op kwartieren o.i.d. vind ik nogal overdreven. Zeker als we Vodafone dan maar incompetent noemen.
Ik zeg niet dat jij dat geroepen hebt, maar op dat soort reacties was mijn bericht wel gebaseerd.
Leg dan eens uit wat je niet fijn vindt aan de app en kom eens met ideeën hoe het dan wel zou moeten.
Handige feature 🙂
@Daniel: Vind ik ook. Alleen er is momenteel een storing in de app en My Vodafone site waardoor sommige tegoeden niet goed worden weergegeven.
Net contact gehad met chat support van Vodafone.
De incompetentie van de makers van die app blijft mij verbazen. Zo kan ik nog ‘2212 minuten YouTube kijken’. Dat is nogal dom weergegeven, aangezien:
1. 2212 minuten mij niets zegt. Vertaal dit naar uren.
2. De bewering is veel te nauwkeurig, je kan nooit tot op de minuut nauwkeurig voorspellen hoe lang je nog YouTube kunt kijken (of hoeveel foto’s je kunt uploaden).
Echt elke functie in deze app is halfslachtig of ondoordacht.
Inderdaad, waarom een update als de vorige versie niet of nauwelijks werkt. Ze zijn zeer incompetent, terwijl ze op eigen forum klachten negeren en de enkeling die iets positiefs schrijft beantwoorden ze in luttele minuten.
Ik heb een tweetal data bundels: 1 van 10 gig en 1 van 1 gig. Deze staan allebei apart vermeld dus ik ‘moet’ de getallen ook nog eens bij elkaar optellen…
Ik vind inderdaad wat hierboven ook wordt genoemd het nogal halfslachtig.
Hehe jammer dat Facebook niet in het rijtje is meegenomen.
@majette: Er is een storing in de app waardoor het apart staan van de data voor kan komen. Dit proberen ze z.s.m. op te lossen. De storing duurt al 2 dagen, maar weten de oorzaak nog niet.
Ik vind de app vooral slecht qua gebruikersgemak. De vorige app was gewoon duidelijk en ook gewoon beter dan deze app. Dus ja de app is ook in mijn ogen gewoon halfslachtig.
Ik heb die enquete ingevuld waarin ik kon aangeven wat ik van de app vond en heb gezegd dat ik hem erg slecht vond.
Qau design is de app dan weer wel erg mooi, maarja, dat is dan ook alles.
Eens. Voor design zoek ik wel andere apps op. Ik wil relening in kunnen zien en indien mogelijk vanuot de app kunnen printen, en niet allemaal die bewegende bubbles waar veel icoontjes me ook niets zeggen en ik ze dus moet aanklikken om te snappen wat er achter zit. Neem wen voorbeeld aan de app van de ING BANK. eenvoudig, helder, logisch en zonder al die crea bea opsmuk… We zijn goddorie geen kinderen meer…..?
****** wat een stelletje azijnzeikers hier. App ziet er hartstikke goed uit en werkt super soepel en snel. Er is altijd ruimte voor verbetering natuurlijk, maar de app wordt met een hoog tempo ge-update om bugs op te lossen en functionaliteiten toe te voegen.
Ben het wel eens met dat de minuten YouTube kijken best afgerond mogen worden, maar serieus, is dit nou iets om de app op af te kraken?
Ook zou een rekening kunnen inzien een welkome aanvulling zijn, maar wie weet komt dat nog wel.
Ben niet super tevreden over Vodafone, maar Ik vind de app in ieder geval heel fijn en hoop dat ze hiermee door gaan en nieuwe functionaliteit toevoegen. Top!
Sommige hebben ook altijd wat te zeuren. Als je geen idee hebt hoeveel uren 2200 minuten zijn zegt dat meer over de incompetentie vd gebruiker dan van de maker. Daarnaast komt Vodafone met een functie die geen enkele andere provider heeft. Kijk er niet naar als t je niet bevalt maar ik vind het een zeer nuttige functie die een goede indicatie geeft wat je nog met je mb’s kan doen.
En volgens mij kreeg de oude versie vd app ook niet al teveel goede beoordelingen. Nu maakt Vodafone een app die helemaal bij de tijd is,gaan er weer mensen zeuren dat de vorige app beter was.
Ik durf de conclusie dan ook wel te trekken dat het hier om personen gaat die wat tegen Vodafone hebben en zodoende alles van Vodafone afzeiken… Over incompetentie gesproken!!
Zeker geen verbetering t.o.v. de oude versie.
Inderdaad weg met die opsmuk. Iedereen wil toch in één blik kunnen zien wat het tegoed etc. nog is? Stel je voor dat je bank ook dit soort trucjes zou toepassen.
Vodafone, luister naar je klanten en ga terug naar de oude versie maar dan misschien met een optische update
Klantvriendelijk is dit zeker niet.
@Maurice Hooijmans: Ik heb het zelfde “probleem”. Maar dat komt niet door de storing, dit is altijd al zo geweest. Wel logisch, omdat het twee verschillende bundels zijn. Echter lijkt het mij vrij makkelijk om dit bij deze nieuwe optie, waar je te zien krijgt hoeveel je kan whatsappen en dergelijke, bij elkaar op te tellen. Als programmeur lijkt mij dit een klein moeite.
@Maurice Hooijmans: Dit is bij mij altijd al het geval geweest, sinds ik mijn abonnement heb (1,5 jaar geleden).
@Rik: Ik vind de app niet fijn (wel visueel). Van jou mag ik niet klagen, maar wat wil je eraan doen?
App werkt. Ook voor zakelijk abo. Ben geen fan van de dobberende icoontjes maar de app werkt wel gewoon goed. Trok wel even mijn wenkbrouwen op bij het ‘persoonlijker maken van de app’: waarom wil de app dat ik mijn naam en een foto plaats?
Mijn oude abo dat allang niet meer wordt geleverd wordt prima weergegeven. Alleen beetje eng dat ik sommige blox wel kan uitzetten: kan ik die dan weer onder dezelfde voorwaarden aanzetten? Ik blijf daar dus maar af…
@Bubbly: Natuurlijk mag je zeggen dat je de app niet fijn vindt, maar onderbouw het dan. Een app of update afkraken omdat er minuten YouTube bekijken staat ipv dat af te ronden op kwartieren o.i.d. vind ik nogal overdreven. Zeker als we Vodafone dan maar incompetent noemen.
Ik zeg niet dat jij dat geroepen hebt, maar op dat soort reacties was mijn bericht wel gebaseerd.
Leg dan eens uit wat je niet fijn vindt aan de app en kom eens met ideeën hoe het dan wel zou moeten.