Hallo Bart, Volgens mij heeft deze app helemaal geen pushberichten, in het instellingenmenu staat hij er niet tussen…
Daniel
De nieuwe achtergrond bij het inlogscherm is eindelijk wat vrolijker met die kleurtjes :).
Dennis
Ook je data en je belminuten in 1 keer, hopelijk veranderen ze dat op android ook.
Ik vond vreselijk irritant dat je een aparte bolletje moest slepen voor data en andere voor belminuten.
EOTB
Fijn dat men toch luistert bij Vodafone (al kon men ook niet veel anders als men betere recenties wilde oogsten). Al veel beter zo, al is de huidige implementatie wel een zwak compromis. Immers, welke halve zool zou nu nog de moeite nemen om overbodig te slepen als je met één tik de gewenste actie kunt verrichten. Kennelijk was het ontwikkelteam toch bang voor gezichtsverlies door hun fout duidelijk toe te geven en men de interface in één keer coherent gemaakt had, maar ik neem aan dat dit in latere versies als nog gecorrigeerd gaat worden. Nu nog een stuk overzichtelijker. Te denken valt bijvoorbeeld aan een dashboard dat in één oogopslag inzicht geeft in bel-, sms- en data tegoed, kosten en blox (indien blox niet volledig op scherm passen is scrollen natuurlijk ook nog altijd een optie).
Mehmet
Vodafone heeft tenminste een update uitgebracht. Nou my tmobile nog yezus wat duurt dat lang!
Origineel geplaatst door Dennis Ook je data en je belminuten in 1 keer, hopelijk veranderen ze dat op android ook. Ik vond vreselijk irritant dat je een aparte bolletje moest slepen voor data en andere voor belminuten.
Is ook vandaag voor Android uitgebracht.
Mehmet
@Bart Breij: Ja ik heb het gelezen maar stond dat het pas eind april beschikbaar zou zijn en dat duurt wel even. Toch bedankt voor jullie reacties!
Marl
Vodafone had ook voor het uitbrengen van de nieuwe app even om feedback kunnen vragen. Nu moesten wij eerst klagen 😉
leandra
Heb de kritiek op de vorige update nooit gesnapt, maar wel fijn om te weten dat Vodafone naar haar klanten luistert 🙂
Peter
Het is wel duidelijk dat er morons werken bij Vodafone, wie verzint dat nou. Kennelijk wíl Vodafone ook graag mafketels als klanten, getuige hun volslagen irritante radio reclames….. 😀
corne64
Zijn er meer mensen met een Vodafone red plus 2 abonnement, waarbij ook nog steeds niet de juiste gegevens getoond worden? En dan bedoel ik bij de abbonements gegevens. Bij mij staat daar 3 keer onbekend. Er zou moeten staan onbeperkt/onbeperkt/2GB
@Bart: Dat klopt, staat ook niet in het artikel. Er zijn meldingen voor tegoed dat bijna op raakt, maar die zie je alleen in de app zelf. :-/
Jeff
Mooi om te zien dat ze luisteren naar klanten? De app is anders nog steeds een draak van een app sloom omslachtig knikker spel. Ow je kan klikken nu nou wat handig zeg.Geef mij maar de app hoe die 2 updates geleden was. Dit komt nooit meer goed met deze.
henk
De update is beter, maar het slaat nog steeds nergens op. Iedereen gebruikt deze app voornamelijk om het tegoed te bekijken. Dat moet dus direct in beeld zijn. Daarnaast werken al die fancy animaties alleen maar vertragend en frustrerend.
Het mooiste zou zijn dat je in kan stellen dat het icoon naar keuze het aantal resterende belminuten of data weergeeft. En dat dit getal regelmatig ververst wordt.
janjtv
Dat met dat bolletje zou een dashboard moeten worden, zeker op tablet.
En een aanpasbare achtergrond zou ook wel leuk zijn
Mooi om te zien dat Vodafone naar z’n klanten luistert!
Mooi nieuws die bediening sloeg idd nergens op erg omslachtig
Gelukkig. Dat secuur slepen en loslaten maakte het heftiger dan flappy bird.
Ziet er goed uit!
Hallo Bart, Volgens mij heeft deze app helemaal geen pushberichten, in het instellingenmenu staat hij er niet tussen…
De nieuwe achtergrond bij het inlogscherm is eindelijk wat vrolijker met die kleurtjes :).
Ook je data en je belminuten in 1 keer, hopelijk veranderen ze dat op android ook.
Ik vond vreselijk irritant dat je een aparte bolletje moest slepen voor data en andere voor belminuten.
Fijn dat men toch luistert bij Vodafone (al kon men ook niet veel anders als men betere recenties wilde oogsten). Al veel beter zo, al is de huidige implementatie wel een zwak compromis. Immers, welke halve zool zou nu nog de moeite nemen om overbodig te slepen als je met één tik de gewenste actie kunt verrichten. Kennelijk was het ontwikkelteam toch bang voor gezichtsverlies door hun fout duidelijk toe te geven en men de interface in één keer coherent gemaakt had, maar ik neem aan dat dit in latere versies als nog gecorrigeerd gaat worden. Nu nog een stuk overzichtelijker. Te denken valt bijvoorbeeld aan een dashboard dat in één oogopslag inzicht geeft in bel-, sms- en data tegoed, kosten en blox (indien blox niet volledig op scherm passen is scrollen natuurlijk ook nog altijd een optie).
Vodafone heeft tenminste een update uitgebracht. Nou my tmobile nog yezus wat duurt dat lang!
@Mehmet: Maandag schreven we nog een stuk over de My T-Mobile app.
Is ook vandaag voor Android uitgebracht.
@Bart Breij: Ja ik heb het gelezen maar stond dat het pas eind april beschikbaar zou zijn en dat duurt wel even. Toch bedankt voor jullie reacties!
Vodafone had ook voor het uitbrengen van de nieuwe app even om feedback kunnen vragen. Nu moesten wij eerst klagen 😉
Heb de kritiek op de vorige update nooit gesnapt, maar wel fijn om te weten dat Vodafone naar haar klanten luistert 🙂
Het is wel duidelijk dat er morons werken bij Vodafone, wie verzint dat nou. Kennelijk wíl Vodafone ook graag mafketels als klanten, getuige hun volslagen irritante radio reclames….. 😀
Zijn er meer mensen met een Vodafone red plus 2 abonnement, waarbij ook nog steeds niet de juiste gegevens getoond worden? En dan bedoel ik bij de abbonements gegevens. Bij mij staat daar 3 keer onbekend. Er zou moeten staan onbeperkt/onbeperkt/2GB
@Bart: Dat klopt, staat ook niet in het artikel. Er zijn meldingen voor tegoed dat bijna op raakt, maar die zie je alleen in de app zelf. :-/
Mooi om te zien dat ze luisteren naar klanten? De app is anders nog steeds een draak van een app sloom omslachtig knikker spel. Ow je kan klikken nu nou wat handig zeg.Geef mij maar de app hoe die 2 updates geleden was. Dit komt nooit meer goed met deze.
De update is beter, maar het slaat nog steeds nergens op. Iedereen gebruikt deze app voornamelijk om het tegoed te bekijken. Dat moet dus direct in beeld zijn. Daarnaast werken al die fancy animaties alleen maar vertragend en frustrerend.
Het mooiste zou zijn dat je in kan stellen dat het icoon naar keuze het aantal resterende belminuten of data weergeeft. En dat dit getal regelmatig ververst wordt.
Dat met dat bolletje zou een dashboard moeten worden, zeker op tablet.
En een aanpasbare achtergrond zou ook wel leuk zijn