Klanten van Simyo kunnen vanaf nu een nano-simkaart bestellen ter vervanging van hun huidige simkaart. Simyo is een van de laatste Nederlandse aanbieders die de nano-simkaart voor de iPhone 5 aanbiedt.
Tele2 heeft ze ook nog niet beschikbaar, wat best irritant is aangezien ik daar heen ga.
Ah well, knippen is een goede tijdelijke oplossing.
Niels
Simyo is absoluut een van de betere providers aan de onderkant van de markt!
sander
Tele2 heeft aangegeven ze begin oktober te kunnen leveren.
Revittekenaar
Ik heb net Simyo gebeld om een nano-sim te bestellen. Na 18 minuten wachten kreeg ik te horen dat hij pas vanaf de 28e te bestellen is en dat ze mijn bestelling niet alvast konden plaatsen!
Ze zouden ze dan wel direct kunnen versturen, maar ik vind dit toch wel slechte service!
Steve
Waar blijft Vodafone met z’n prijzen???? Die zijn toch al lang met de rest van het kartel besproken ? 😉
Michel van Drongelen
Abonnementen zien er idd mooi uit. Enige nadeel is de wat langzamere internetverbinding.
Patrick
@Steve: Bij vodafone kan je kosteloos je sim omwisselen. Dat was bij de micro-sim ook al.
JB
Origineel geplaatst door Revittekenaar Ik heb net Simyo gebeld om een nano-sim te bestellen. Na 18 minuten wachten kreeg ik te horen dat hij pas vanaf de 28e te bestellen is en dat ze mijn bestelling niet alvast konden plaatsen!Ze zouden ze dan wel direct kunnen versturen, maar ik vind dit toch wel slechte service!
Inderdaad, bij mij hetzelfde verhaal. Naar aanleiding van mijn vraag kreeg ik wel te horen dat zij een grote partij binnen krijgen. Groot genoeg om aan de vraag te voldoen.
Ze zouden in de loop van de dag het forum aanpassen. Daar is blijkbaar veel tijd voor nodig…
Peterrtt
Ik zit te denken om ook Simyo te nemen heb nu Hi. Maar is het internet hier trager? Ik heb gelezen dat Simyo 2mbps heeft, is dit trager dan normaal?
olga2000
“…Simyo is daarmee een van de laatste providers…” En dan nog Hollands Nieuwe, Ben, Bliep etc. Er is nog een hele lijst van kleinere providers die geen nano leveren…
Ans
Net met simyo gebeld en krijg de nano simkaart binnen 2 werkdagen binnen…..heb ervoor wel meer dan 45 min in de wacht gestaan….. Pfff
Steve
Zojuist de klantenservice van Vodafone gesproken, prijzen van abonnementen en iphones worden pas 28 september bekend gemaakt… Het excuus was dat de toestellen simlockvrij geleverd worden en dat het daardoor langer duurt!!!???? Ik ben al heel wat jaartjes vaste klant maar ik heb het gevoel dat ik hier ernstig aan het lijntje gehouden wordt….
Izot
Is er iemand die iets afweet van Belgische providers?
Michel Lusthof
Origineel geplaatst door JB Inderdaad, bij mij hetzelfde verhaal. Naar aanleiding van mijn vraag kreeg ik wel te horen dat zij een grote partij binnen krijgen. Groot genoeg om aan de vraag te voldoen.
Ze zouden in de loop van de dag het forum aanpassen. Daar is blijkbaar veel tijd voor nodig…
Vreemd verhaal. Ik heb zelf gisteren gewoon (via Twitter) een nano-simkaart kunnen bestellen. Op het forum staat ook dat het gewoon mogelijk is. Snelle check via Twitter leert ook dat al verscheidene mensen de mogelijkheid gehad hebben om te bestellen. In jullie geval zou ik het dus gewoon even via Twitter of het forum proberen.
Revittekenaar
@Michel Lusthof: Zeker een vreemd verhaal, maar wel een waar gebeurd verhaal! Blijkbaar is het personeel niet juist geïnformeerd, of heeft de persoon in kwestie genoeg van al die mensen die bellen voor een nano-sim. Inmiddels heb ik op het forum een bericht geplaatst waar ik een reactie ontving van “‘Alex’ de moderator” die al net zo verbaasd overkomt als jij. Hopelijk kan hij of zij mijn aanvraag wel correct behandelen.
Michel Lusthof
@Revittekenaar: Ik hoor graag of het op die manier wel lukt. Ik heb zelf mijn nano-simkaart inmiddels ontvangen. Gewoon via de post, met een — zo lijkt het — allerijl geprint briefje erbij. Maar goed, de simkaart is in ieder geval binnen. Nu de iPhone 5 nog…
Nu vodafone nog..
@Sander: Vodafone heeft ze al
Tele2 heeft ze ook nog niet beschikbaar, wat best irritant is aangezien ik daar heen ga.
Ah well, knippen is een goede tijdelijke oplossing.
Simyo is absoluut een van de betere providers aan de onderkant van de markt!
Tele2 heeft aangegeven ze begin oktober te kunnen leveren.
Ik heb net Simyo gebeld om een nano-sim te bestellen. Na 18 minuten wachten kreeg ik te horen dat hij pas vanaf de 28e te bestellen is en dat ze mijn bestelling niet alvast konden plaatsen!
Ze zouden ze dan wel direct kunnen versturen, maar ik vind dit toch wel slechte service!
Waar blijft Vodafone met z’n prijzen???? Die zijn toch al lang met de rest van het kartel besproken ? 😉
Abonnementen zien er idd mooi uit. Enige nadeel is de wat langzamere internetverbinding.
@Steve: Bij vodafone kan je kosteloos je sim omwisselen. Dat was bij de micro-sim ook al.
Inderdaad, bij mij hetzelfde verhaal. Naar aanleiding van mijn vraag kreeg ik wel te horen dat zij een grote partij binnen krijgen. Groot genoeg om aan de vraag te voldoen.
Ze zouden in de loop van de dag het forum aanpassen. Daar is blijkbaar veel tijd voor nodig…
Ik zit te denken om ook Simyo te nemen heb nu Hi. Maar is het internet hier trager? Ik heb gelezen dat Simyo 2mbps heeft, is dit trager dan normaal?
“…Simyo is daarmee een van de laatste providers…” En dan nog Hollands Nieuwe, Ben, Bliep etc. Er is nog een hele lijst van kleinere providers die geen nano leveren…
Net met simyo gebeld en krijg de nano simkaart binnen 2 werkdagen binnen…..heb ervoor wel meer dan 45 min in de wacht gestaan….. Pfff
Zojuist de klantenservice van Vodafone gesproken, prijzen van abonnementen en iphones worden pas 28 september bekend gemaakt… Het excuus was dat de toestellen simlockvrij geleverd worden en dat het daardoor langer duurt!!!???? Ik ben al heel wat jaartjes vaste klant maar ik heb het gevoel dat ik hier ernstig aan het lijntje gehouden wordt….
Is er iemand die iets afweet van Belgische providers?
Vreemd verhaal. Ik heb zelf gisteren gewoon (via Twitter) een nano-simkaart kunnen bestellen. Op het forum staat ook dat het gewoon mogelijk is. Snelle check via Twitter leert ook dat al verscheidene mensen de mogelijkheid gehad hebben om te bestellen. In jullie geval zou ik het dus gewoon even via Twitter of het forum proberen.
@Michel Lusthof: Zeker een vreemd verhaal, maar wel een waar gebeurd verhaal! Blijkbaar is het personeel niet juist geïnformeerd, of heeft de persoon in kwestie genoeg van al die mensen die bellen voor een nano-sim. Inmiddels heb ik op het forum een bericht geplaatst waar ik een reactie ontving van “‘Alex’ de moderator” die al net zo verbaasd overkomt als jij. Hopelijk kan hij of zij mijn aanvraag wel correct behandelen.
@Revittekenaar: Ik hoor graag of het op die manier wel lukt. Ik heb zelf mijn nano-simkaart inmiddels ontvangen. Gewoon via de post, met een — zo lijkt het — allerijl geprint briefje erbij. Maar goed, de simkaart is in ieder geval binnen. Nu de iPhone 5 nog…