Reacties voor: Nederlandse kortingssite mypassbook.nl vandaag van start
Taalfout gezien of andere suggestie hoe we dit artikel kunnen verbeteren? Laat het ons weten!
Taalfout gezien of andere suggestie hoe we dit artikel kunnen verbeteren? Laat het ons weten!
Leuk idee, ben benieuwd of er veel mensen gebruik van gaan maken.
Ze moeten wel even de mobiele site aanpassen…
Ze zijn nog bezig met debuggen zo te zien op de mobiele site.
Zo… weer een einde aan een goeie app… Pocketdeals. Apple doet graag alles zelf. Vraag me af wanneer zij eens op de vingers worden getikt. hoewel ik niet klaag, vind ik het wel frappant.
Over en uit voor partijen als Pocketdeals en Scoupy.
Dit is geheel gratis voor winkeliers en kunnen ze kunnen de coupons ook zelf ook nog naar hun klanten sturen las ik op hun website.
Er zaten inderdaad nog wat kleine bugs in; het zou nu goed moeten werken. Excuus voor het ongemak.
Site werkt slecht. Kan me niet fatsoenlijk aanmelden
Ik gebruik http://www.cardsinpassbook.com/ om mijn klantenkaarten in Passbook te zetten. Zeer handig!
De pop-ups zijn verholpen. Komende weken zullen er dagelijks verbeteringen en nieuwe features worden doorgevoerd en nieuwe coupons worden toegevoegd. mypassbook.nl is niet direct een concurrent van partijen als vouchercloud, pocketdeals en scoupy. Wij richten ons geheel op passbook en willen verder retailers ondersteunen om deze coupons ook via hun eigen kanalen te gebruiken.
@Martijn: zou nu goed moeten werken.
Word of warning: als er een standaard ‘streepjescode’ barcode op zit, dan is de kans groot dat je voor gek staat bij de desbetreffende kassa.
Standaard zitten EAN-codes niet in passbook; reden is dat de ‘oude’ EAN scanners in 95% van de gevallen niet van glas / display kunnen scannen.
De nieuwere die met bijv. Aztek-codes werken, kunnen dat wel, vandaar dat passbook deze wel standaard ondersteund.
De EAN-code die je in passbook ziet is een server-side gegenereerd plaatje en geeft dus geen garantie dat hij werkt.
@Anthony Donker: Onze acties zijn soms ook aan ‘toonder’. Bij loyalty cards is dit wat lastiger natuurlijk..
En wat mag ik hier bij voorstellen? want de site cardsinpassbook, daar werkt de helft niet van.
Wat maakt jullie dan zo bijzonder?
Begrijp me goed, als het van jullie werkt, dan maak ik daar graag gebruik van, maar nu twijfel ik.
Onze acties zijn in directe afstemming met de retailer. Ze werken dus altijd 😉
@vuurvreter: Onze acties zijn in directe afstemming met de retailer. Ze werken dus altijd 😉
De kortingscode voor kijkshop werkt ook alleen online staat er op de site. Wat is het nut dan om het aan passbook toe te voegen?
Je moet dan “Passbook” voor je webcam houden 😉
Deze site is gemaakt door een marketing buro kan je ook direct merken want je moet jezelf registreren daarna wordt je natuurlijk bestookt met reclame mailtjes.
Waarom inloggen om een kortingscoupon te downloaden normaal knip je ze toch ook uit de krant laat je toch ook geen mail adres achter. Nee deze kortingsbonnen laat ik lekker op de site staan hou ze maar met je f..kking inlog.
Tevens ook een bericht aan alle webwinkels waar je moet registreren neem een voorbeeld aan coolblue niks registreren betalen en bezorgen gemak dient de mens.
@Joey: Het gebruik van Passbook coupons voor online spelers kent ook genoeg voordelen; de passes worden automatisch geupdate, je hebt ze altijd bij de hand, combinatie acties online/offline zijn zo ook goed mogelijk.
@Rechtisrechtenkromiskrom: 1. er zit geen ‘marketing club’ achter. Het is een service voor consumenten. 2. login is vereist om bepaalde zaken te kunnen meten en om misbruik te voorkomen; er wordt trouwens alleen om een email en wachtwoord gevraagd. 3. let u aub een beetje op uw taalgebruik?
@Nishant: Ok. Maar als het een kortingscode voor een website betreft, is het dan niet makkelijker om gewoon een woordje te typen? i.p.v. het voorbeeld wat genoemd werd, de website opstarten en daar de code voor houden en laten scannen.
@Joey: Zo werkt het ook; je hoeft alleen de actiecode (onder de barcode) in te voeren op de website. Voor online-only acties is de barcode puur iets ‘visueels’, het gaat om de code eronder.
@Ricardo: Op de desktopversie kreeg ik vanochtend ook allemaal pop-ups met foutmeldingen.
@Eddy: Waarom einde voor Pocketdeals? Consumenten bepalen zelf wel welke dienst ze gebruiken en dat hoeft niet altijd die van Apple te zijn. Zo’n dienst als iTunes Ping is ook niet een instant succes geworden, omdat Apple vond dat we het moesten gebruiken.