De omzet in de Nederlandse mobiele markt is voor het eerst sinds 2006 gedaald. Toch wordt er over heel 2009 een stijging verwacht van 1%. KPN is nog steeds marktleider.
Taalfout gezien of andere suggestie hoe we dit artikel kunnen verbeteren? Laat het ons weten!
Artikelcorrectie, spelfout of -aanvulling doorgeven?
Reacties: 4 reacties
Peter
Die cijfers van de martk penetratie zeggen vrij weinig natuurlijk (zoals gewoonlijk :P). Er zijn groepen zonder telefoon (0 tot 10?), maar ook apparaten de een sim hebben, denk hierbij aan de trams in Utrecht (Vodafone anyone? :P) en alarmsystemem bijvoorbeeld.
Naar het is wel een grappige statistiek 🙂
yingie
En wat dacht je van al die zakelijke bellers, die daarnaast ook een privéabbo hebben;)
Die cijfers van de martk penetratie zeggen vrij weinig natuurlijk (zoals gewoonlijk :P). Er zijn groepen zonder telefoon (0 tot 10?), maar ook apparaten de een sim hebben, denk hierbij aan de trams in Utrecht (Vodafone anyone? :P) en alarmsystemem bijvoorbeeld.
Naar het is wel een grappige statistiek 🙂
En wat dacht je van al die zakelijke bellers, die daarnaast ook een privéabbo hebben;)
En dat terwijl ik elke dag mobiel internet gebruik.
Tmobile krijgt wel meer klanten door de iPhone, maar maakt er weinig/geen winst op? Of is dat een te makkelijke conclusie?