Netflix gaat de streamingkwaliteit in Europa weer terug brengen naar de gebruikelijke situatie, nu het normale leven langzamerhand weer wordt opgepakt. Netflix was de eerste streamingdienst die het dataverkeer beperkte op verzoek van de Europese Commissie.
Taalfout gezien of andere suggestie hoe we dit artikel kunnen verbeteren? Laat het ons weten!
Artikelcorrectie, spelfout of -aanvulling doorgeven?
Reacties: 7 reacties
Tom Mandeville
Tijdens de laatste factuurperiode heb ik wel meer gekeken, maar duidelijk minder “verbruikt”. 172 GB ipv de normale 200 à 250 GB per maand.
Ben
Eindelijk, ik vond het met momenten storend slecht.
We zijn ook veel te goed gewoon hé…
Dennis
@Ben: Ik heb er echt helemaal niks van gemerkt, op dat 4K alleen weg was. Maar dat was toch niet bij elke film of serie.
Maar verder was alles bij gewoon even scherp als altijd, al keek ik alleen in de avond niet overdag.
Ben
@Dennis: Ik zie dagelijks met momenten de compressie, grotere vlakken van dezelfde kleur en ruis.
Of er is iets mis met mijn internet…
Dennis
@Ben: Kan uiteraard allemaal verschillende factoren zijn, op mijn LG oled tv en Ziggo’s internet 50/5 bleef alles gewoon prima met Netflix.
Ik heb ook mijn eigen router de ziggo functioneert alleen als doorgeef Luik, dus ook niet helemaal de standaard setup.
Flieps
Niets van gemerkt. Fijn dat we ook zo iets hebben kunnen bijdragen
Jimmy
Ik merkte het goed bij de serie Ozark vooral in de donkere momenten die veel voorkomen in Ozark.
Tijdens de laatste factuurperiode heb ik wel meer gekeken, maar duidelijk minder “verbruikt”. 172 GB ipv de normale 200 à 250 GB per maand.
Eindelijk, ik vond het met momenten storend slecht.
We zijn ook veel te goed gewoon hé…
@Ben: Ik heb er echt helemaal niks van gemerkt, op dat 4K alleen weg was. Maar dat was toch niet bij elke film of serie.
Maar verder was alles bij gewoon even scherp als altijd, al keek ik alleen in de avond niet overdag.
@Dennis: Ik zie dagelijks met momenten de compressie, grotere vlakken van dezelfde kleur en ruis.
Of er is iets mis met mijn internet…
@Ben: Kan uiteraard allemaal verschillende factoren zijn, op mijn LG oled tv en Ziggo’s internet 50/5 bleef alles gewoon prima met Netflix.
Ik heb ook mijn eigen router de ziggo functioneert alleen als doorgeef Luik, dus ook niet helemaal de standaard setup.
Niets van gemerkt. Fijn dat we ook zo iets hebben kunnen bijdragen
Ik merkte het goed bij de serie Ozark vooral in de donkere momenten die veel voorkomen in Ozark.
Je zag dan echt super lelijke blokken