T-Mobile heeft nieuwe aanbiederinstellingen uitgerold voor alle iPhone-abonnees. De nieuwe instellingen zorgen er volgens de operator voor dat de verbinding van de iPhone met het T-Mobile-netwerk is verbeterd. Tevens is er volgens T-Mobile een probleem opgelost met de APN-instellingen op de iPhone, waardoor sommige iPhone-bezitters niet met internet konden verbinden. De nieuwe aanbiederinstellingen zijn enkel beschikbaar voor iDevices met iOS 6.0.1.
De problemen met APN-instellingen doken afgelopen weekend voor het eerst op. Resetwerkzaamheden moesten in de loop van de dag de kwestie oplossen, maar in sommige gevallen was een internetverbinding nog steeds niet mogelijk. Dit werd volgens T-Mobile deels veroorzaakt door het wisselen tussen simkaarten. Op 6 december, toen de eerste T-Mobile-klanten de nieuwe aanbiederinstellingen zeiden te ontvangen, stelde T-Mobile op diens supportforum dat dit probleem is opgelost. Op Twitter bevestigt T-Mobile tegenover iPhoneclub dat de nieuwe update hiermee te maken heeft:
https://twitter.com/tmobile_webcare/status/277046668061466624
Heb je de update nog niet ontvangen, dan kun je deze proberen te downloaden door naar de instellingen van je iPhone te gaan, te kiezen voor ‘Algemeen’ en vervolgens te gaan naar ‘Info’.
Taalfout gezien of andere suggestie hoe we dit artikel kunnen verbeteren? Laat het ons weten!
Reacties: 29 reacties