Apple's hoofd retail Angela Ahrendts vertelde op een evenement hoe de nieuwe inrichting van de Apple Stores is ontstaan en waarom de nadruk sterker ligt op educatie en ontmoeting.
Taalfout gezien of andere suggestie hoe we dit artikel kunnen verbeteren? Laat het ons weten!
Artikelcorrectie, spelfout of -aanvulling doorgeven?
Reacties: 2 reacties
Marc
“Mensen moeten uit hun digitale bubbel komen – terwijl het ironisch genoeg juist Apple is die ervoor gezorgd heeft dat we constant op onze schermpjes kijken.”
Apple heeft het kijken op de schermpjes gefaciliteerd; mensen zorgen er zelf voor of ze al dan niet constant erop kijken…
In ieder geval mooi dat Apple z’n verantwoordelijkheid neemt en er op deze manier iets aan probeert te doen.
Joop Vos
Nu nog een goede cappuccino en een lunchkaart met bio producten en mij heb je … 🙂
“Mensen moeten uit hun digitale bubbel komen – terwijl het ironisch genoeg juist Apple is die ervoor gezorgd heeft dat we constant op onze schermpjes kijken.”
Apple heeft het kijken op de schermpjes gefaciliteerd; mensen zorgen er zelf voor of ze al dan niet constant erop kijken…
In ieder geval mooi dat Apple z’n verantwoordelijkheid neemt en er op deze manier iets aan probeert te doen.
Nu nog een goede cappuccino en een lunchkaart met bio producten en mij heb je … 🙂