Reacties voor: Nieuwe iPad-reclame legt nadruk op creativiteit

Apple heeft een nieuwe reclamespot voor de iPad uitgebracht, waarin de creatieve mogelijkheden van de iPad centraal staan.
Lees het complete artikel → Nieuwe iPad-reclame legt nadruk op creativiteit
Gonny van der Zwaag | iCulture.nl - · Laatst bijgewerkt:

Reacties: 9 reacties

  1. Mooie reclame….! Nu nog Apple ervan overtuigen dat het ook leuk én belangrijk is om spots als deze ook uit te zenden buiten de grenzen van de Verenigde Staten!:)

  2. Complete narrative komt van de film Dead Poets Society. De stem is van Robin Williams. Mooie reclame!

  3. Echt een geniale reclame! Gisteren overal gedeeld!! Wij zien op tv vaak alleen maar de ’13 in een dozijn’ reclames…denk aan de groenten van HAK…..

  4. Zie teveel Apple tv adverts op tv, meestal iPhone en af en toe iPads. Moet minder geld op adverts en het prijs van iDevices lager.

  5. Inderdaad goede reclame, maar net als Jer al zei; waarom reclame voor een succesvol product; liever minder reclame en een lagere prijs. Maar ik snap het wel, dat willen ze bewust niet.

    Ook zou het spotje wel meer mogen benadrukken dat het om een ipad gaat, ik heb niet 1 ding kunnen ontdekken waaruit blijkt dat het perse een ipad moet zijn. Het had een spotje voor een willekeurig tablet-merk kunnen zijn. Ook al heb ik de voorkeur voor een ipad…

  6. @alex: Als je het filmpje afkijkt zie je dat het niet over ‘een willekeurig tablet-merk’ gaat. 😉

  7. Voor mijn dochter van 5 is dit geen reclame; voor haar is het gewoon het leven… Daarin is de iPad inmiddels een volledig verlengstuk van haar leven geworden.

  8. @Evander: Ik zei “meer”. Ik zie ook wel dat het een ipad is.

    @Wobly: Hahaha! Dat geldt al voor mijn dochter van bijna 2

  9. @jer: In Nederland zijn die reclames maar heel even op tv geweest, zo rond 2011/2012. Dus om nou te zeggen dat er teveel Apple-reclames zijn…. waar dan?

Reacties zijn gesloten voor dit artikel.