Nieuwe iPhone-reclamespots: ‘If you don’t have an iPhone’

Apple heeft een drietal nieuwe commercials op de Amerikaanse televisie vertoond waarin enkele iPhone-specifieke functies centraal staan.

iPhone-commercialApple heeft afgelopen nacht een drietal nieuwe commercials voor de iPhone uitgebracht, die allemaal beginnen met de zin “If you don’t have an iPhone” en vervolgens verwijzen naar enkele specifieke functies van de iPhone. In elke commercial staat een andere functie centraal: App Store, iPod + iTunes en iBooks. De commercials sluiten allen af met de zin “Yup, if you don’t have an iPhone, well, you don’t have an iPhone”, nogal een open deur natuurlijk.


Het lijkt erop dat Apple met de filmpjes vooral de verschillen met andere platformen wil laten, zien, met name het verschil met Google’s Android. Heb je geen iPhone, dan heb je bijvoorbeeld niet de mogelijkheid om met één schermtap nieuwe boeken op je toestel te zetten.

App Store:

Klik om inhoud van YouTube te tonen.
Learn more in YouTube’s privacy policy.

iPod + iTunes:

Klik om inhoud van YouTube te tonen.
Learn more in YouTube’s privacy policy.

iBooks:

Klik om inhoud van YouTube te tonen.
Learn more in YouTube’s privacy policy.

Informatie

Laatst bijgewerkt
17 maart 2011 om 10:01
Onderwerp
Categorie
Apple

Reacties: 44 reacties

Reacties zijn gesloten voor dit artikel.